Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar lütfen kimse kızı suçlamasın. Kız nişanlısına ihanet edecek bişey yapmıyor. Benden hoşlansa bile belli etmiyor. Mesafeli davranıyor. Ama nişanlısı bu kıza çok haksızlk yapıyor. Başka şehirdedir. Aylarla gelmiyor görüşüne. Kıza ilgisiz davranıyor. Kızın istedigi sevgiyi vermiyor ve kız çok mutsuz. Ama buna ragmen kız bekliyor. Ama bence bi yerde artık sabrı tükenecek.
Güncellemeler
+1 yıl
Kızlar fikirleriniz önemlidir lütfen beni yalnız bırakmayın destek olun
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Önce ayrılsın öyleyse iki kişiyi idare etmesin
Beni idare etmiyor. Mesafeli davraniyor. Ama hoşlandığını hareketlerinden görüyorum. Nişanlısıyla hiç mutlu degil. Nişanlısı odunun tekidir. Kıza hiç değer vermiyor. İlgi göstermiyor. Kız ama buna ragmen sabrediyor. Ama sabrının tükendigini ve ayrilamk istedigini düşünüyorum
Kızın ayrılması gerekir seviyorsa büyük ihtimal bu erkek de sensin
Evet benim. Nişanlı olduğu için bana çok yürüyemiyor mesafeli davranıyor. Ama onunla çok mutsuz. Kıza çok üzülüyorum. Adam 5-6 ayda bidefa geliyor onunla görüşmeye. Bence kız bu durumdan sıkılmış artık ve belki de ayrılıcak. Ben ise nişanlıdır diye çok üstüne gidemiyorum. SAdece arkadaşca davranıyorum. Ama kıza çok aşığım. İlk başta nişanlı olduğunu bilseydim uzak kalırdım. Şimdi ne yapacağımı bilmiyorum. Kızın hareketlerinden görüyorum o da benden hoşlanıyor. Benimle birlikteyken çok mutludur ayrıca. Ama aramızda hiç bi şey geçmedi. Kız nişanlıyım deyip hep frenliyor kendin. Ben de sadece arkadaşca davranıyorum
Onlardan olmaz
Ben ne yapayim. Beklemelimiyim? Çok zor durumdaym.
Ya aklın ya kalbin dinle birini
Aşkta akıl olmazki. Sonu uçurum olsa, ölüm olsa yine gidersin.
Bazen vazgeçmen gereken yerler oluyor
vazgeçersem ya kız ayrılırsa o zaman nasıl olucak? ben ona çok aşığım ve onun da bana aşık oldugunu görüyorum. itiraf etmese bile. hep mesafeli davransa bile
Ayrılsın o zaman
bakalım. ben hep diyorumki o kızı kim mutlu edicekse ona nasip olsun. ben mutlu ediceksem bana, nişanlısı edicekse ona olsun. ama yeterki o kız mutlu olsun. gerçekten mutlulugu hak eden biridir. ben ac çeksem de olur, yeter o mutlu olsun
Vazgeç bence sana kalmış tabi
ben vaz geçemem. vaz geçe bilseydim zaten bu aşk değil hoşlantı olurdu. bu kadar acı da çekmezdim
Nişanlı birinden hoşlanacak kadar ne yaşıyorsunuz anlamıyorum
Ben ona aşık olduğum zaman bilmiyordum. Sonra yaklaşıp itiraf ettim. Kız bana söylemedi. Hiç bi fikrim yok dedi. Aylar sonra öğrendim nişanlı olduğunu. O zaman da yaram derinleşmiş, artık çok geçti. Ama ben ona karşı mesafeliyim. Nişanlı oldugu için sadece bi kenarda kendi acımı yaşıyorum. Sadece kız da çok mutsuz. Nişanlısı aylarla gelmiyor. Başka şehirdedir. Ve kıza ilgi göstermiyor.
Bu kızın yaptığı aldatmak
Ama kız nişanlısını aldatacak bişey yapmıyor. Benimle sadece karşılaşınca konuşuyoruz arkadaşca. Yani numarası falan bile yok bende. Sadece hareketlerinden hisediyorum hoşlandığını. Ama kendini frenliyor. Sadece ben görüyorumki nişanlısıyla çok mutsuz. İstediği ilgiyi göremiyor ondan ve bence ayrılmak istiyor belki.