AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
101Cevap
Aşık oldum, uzun zaman aşık yaşadım, sonra sevmeye başladım onu. Sevdikçe neler paylaştık bunlara baktım. Sonra mantık devreye girdi ve merhaba 2 buçuk senedir ayrıyız. O yüzden Aşık olmayın sevin arkadaşlar. Aşk gerçekten kör ediyor
Yeniyseniz sakinnnn 9. ayda 5. ayda 2. ayda sensiz yapamam edemem gibilerin dile getirme varsa içinde içinde tut sevgi miktarını yettiği kadar ver çok verirsen biliyorsun ne olucagini karşıdaki kisinistemeden senden uzaklaşır soğur ✌🏻😊😊
Kesinlikle kendine engel ol bu naçizane benim fikrim çünkü genellikle kavgadan başka bişi olmuyor kavga ve son olarak ayrılık hiç değmez bence ama kişiden kişiye değişebilir tabi
Başta cinsellik olmak üzere, istemediğin hiçbir şeyden taviz verme. Kendi alanın sınırların olsun
En çok seven hep kaybeder o yüzden kaptırma akışa bırak evlilik varsa gelecekte mutlu olabilmenin yoluna bakın. Sakın kaptırma insanoğlu bu her şey her an olabilir
O aşk bir gün biticek ama iyi olrak değil avı olarak
Tebrikler. Hayatın boyunca unutamayacağın bir travmaya adım atmış bulunmaktasın. Sakın kendini evleneceğinize ya da ömür boyu mutlu olacağınıza falan inandırma. Onun dışında bol şans
Eğer cirkinseniz sakın ona itiraf etmeyin. Sadece dalga geçilirsiniz. Sizi sevdiğinden ciddi anlamda eminseniz söyleyin
Uğruna öleceğim adam dahi olsa olsa, kimseye kendime çirkin dedirtmem hissettirmen. Çünkü çok iyi biliyorum ki karşımdaki insanın değeri yalnızca benim biçtiğim kadardır.
Öyle birine tavsiye verilmez zaten duygularına esir olmuştur boş yere ağzını yormaya değmez
emin ol doğru yanlış bunlarla bilinçli olsan bile ask bunların hepsini yaptırıyor
Valla aşk değildir hoşlantıdır eğer vazgeçemiyorsan sadık ol sevgini pek belli etme ki havalanmasın vazgeçebiliyorsan da koşarak uzaklaş
çok çok üzülüp sonrasında kendini gerçekten tanıyacağı döneme hazırlıklı olmasını tavsiye ederim
kalıcı olmucak bunu bil. bi süre sonra engel atıcak, iki yabancıya dönüşçeksiniz
Hemen vazgeçmesini, çünkü ileride olma olma olasılığı mutlu olmama olasigina göre daha az ileride üzülmesin 🤣
Kendini fazla bağlama derim onsuz yaşayamam gibisinden düşünme hiçbir zaman da çekip gitmekten korkma o zaman kazanan sen olacaksın
olur da bir gün biterse gereğinden fazla üzülme karşına çok daha iyisi çıkıyor yaşadığın her şeye tecrübe olarak bakmayı öğren🩷
Akışına bırak, bir gün biteceğini unutma kendini ona göre hazırla ve sana bağlanmadıysa asla bağlanma :)
Bence uzak dur aşk mallık aptallık rezilliğin kendini rezil etmekten baska bişey degıl sonra kendilerini bişey sanırlar egoları tavan olur
Uzatmadan söylemek istiyorum dikkatli ol her ne kadar seversen sev aşık olursan ol kendinden taviz verme
Kalp sadece kan pompalar aşk sadece hormonlardan ibarettir, kendinden eminsindir umarım ama karşıdaki insandan da emin olmadan hiç bir şey yapma.
Allah yardımcın olsun dilerim inşallah hüsrana uğramaz o kelebeklerin bir ömür boyu yaşar yaşatırsın.
Onu elde ettikten sonra o aşk gidiyor aşk diye bir şey yok alışkanlık yapmış ilişki vardır.
Var. Siz yaşamamışsınız demek ki. Aşk yıllar yıllar geçse de onun kendi hayatı senin kendi hayatın olsa da hala içinde olmasıdır. 8 yıl geçse de üzerinden onun bir noktası bile ilk gün ki kalbinin hızlandırıyorsa. Aklının kalbinin bir köşesi daima ona aittir ama sen başka bir hayat yaşamaya devam etmek zorundasındır. Ama yaşıyormuş gibi yapmaktır. Devam etmek isterdim de yazacaklarım daha çok canımı yakacak.
Ask mi... surekli onu gormek istemen.. onunla konusurken keyif alman.. onu gordugunde heyecandan ne yapcagini bilememen.. surekli dalgin olman ve surekli aklina o gelmesi.. bundanmi bahsediyosun
Eğer şimdi konuşmazsan bi daha hiç konuşamazsın
O yüzden git konuş derdim
Çok sev uğruna öl ama hissederse yanarsın hissettirme hiçbir zaman
Kalbiniz birisi için kıpır kıpır sa aşk değil ama kalbiniz birisi için yaralanmış ise o aşktır
Vayy guzel soyledin dogru
Aşk öyle gülüm
Çok tatlı bir his devamının gelmesi dileklerimle...
Hiç bulaşmaması tavsiyesinde bulunabilirdim ama çok geç
Neden
Doğru kişiye aşık olmadıktan sonra aşık olmak bi anlam ifade etmiyor ondan
Düzgün seven insan bulmak şimdi çok zor haklısın 🙂
Hele hele güzel yemek yapan daha zor 🤭
😅😅
Profiline baktım şimdi senin gibileri burada var mıydı ya? Bir kişiye bile terbiyesizlik yapmamışsın kimseye abazalık yapmamışsın 🙂
Eski bi kullanıcıyım. Silmiştim aklıma geldi tekrardan yükledim. Aslında bu kişilik karakter meselesi. ☺️ İstesemde yapamam
Keşke sayınız artsa 🙂😊
Nesli tükenmek üzere, sahip çıkalım yaşatalım 😅😊
Sahip çıkıyoruz 🙃🙂
Eyvallah varolll👏
😀😀.
Onu söyleye bilirim ki, çok iyi tanımadan güvenme, bağlanma, yoksa pişman olursun
sevme! başta çok güzel daha sonra koca bi hüsran ve acıyla sonuçlanır
Kelebeklerin ömrü dolmadan o kelebekleri kussun 🤢🤢🤮🤮
Buyuk ihtimalle sonsuza kadar surmez ama uzun surer bu yuzden sevmeye ve sevilmeye bak yeter 😙
Aşk çok güzeldir tadını çıkar bazen güzel bitmese de çok şey öğretir
Nerden buluyosunuz bunları awq jsjsjhahshshsb
Her yerde var sğsğapağğağaşapapaşqşşamzkzopxpsp
Aşk bir mesele, gel sırtımı kesele 🤣🤣
:D.
Mümkünse hemen evlenin...
Bqku yedin aferin 👏🏼
Allah kurtarsın kardeşim aferim sana sjdbxjddhdb
Tadını çıkar diyebilirim. Aşk güzel bir şey.
Kendini çok kaptırma
çok kaptırma bitecek birgün
Hoş duygular.
Amma acı da vere bilir...
Tadını çıkar aşkını doyasıya yaşa
Allah yardımcın olsun. Dua et o da sen gibi sevsin
Hapı yuttun geçmiş olsun ❤️🩹😁
Aşktan galip çıkanı hiç görmedim…🚬
Seviyorsan git konuş bence..
Kelebekleri kusuyon sonraa
İlk ama son değil kendini çok kaptırma
İşte o öküzler utansın insanlığından
Karşılıklı değilse aşk uzak dur
Her aşk bir gün biter. Mutlu olmaya bak
Tadını çıkar ama biteceğini unutma!
İyi halt ettin demek isterim
Allah yardımcısı olsun derim
Aman kızım dikkat et derim 😄
Bitiyor kapılma bir sürelik bir şey
ayrılacaksın
kendini kaptırma
Bu sadece basit bir duygu
Aşkın gözü kördür dikkat et yanlışa düşme