Aşk İlişkileri 3 gün sonra eşimin doğum günü. Bu şekilde kutlayacağım. Güzel olmuş mu sizce 😌? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor 3 gün sonra eşimin doğum günü. Bu şekilde kutlayacağım. Güzel olmuş mu sizce 😌? 3 gün sonra eşimin doğum günü. Bu şekilde kutlayacağım. Güzel olmuş mu sizce 😌? Cevapla Doğum Soruları Doğum Günü Soruları Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Portakal-Çiçeğii Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Sanırım bu bir tek sosyal medya üzerinden kutlama mesajı ama elle tutulur gözle görülür bir kutlama yapılması gerekiyor diye düşünüyorum 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Telefondan kutlayabilirim. Uzağız çünkü Yorumla
simitayranvar Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl İnternetten bulma değilde kalbinden geçenlerle kutlamalısın bence 0 0 Yorumla
Pouyina Takip Et Xper 4 Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Tebrik ederim. Daha iyisi olamazdı 👏👏👏👏 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sanırım bu bir tek sosyal medya üzerinden kutlama mesajı ama elle tutulur gözle görülür bir kutlama yapılması gerekiyor diye düşünüyorum
Telefondan kutlayabilirim. Uzağız çünkü
İnternetten bulma değilde kalbinden geçenlerle kutlamalısın bence
Tebrik ederim. Daha iyisi olamazdı 👏👏👏👏