18 yıllık kız arkadaşımla küsüm, bugün doğum günü. Sizce kutlamalı mıyım?

18 yıllık kız arkadaşımla yaklaşık 1-2 aydır küsüz, kendi konuşmayalım bundan sonra dedi bende muhahattap olmayalım dedim ve bugun dogum gunu sizce kutlamalı mıyız kararsızım?
Güncellemeler
+1 yıl
Bu soruyu yayındaan nasıl kaldırabilirim yardımcı olur musunuz
18 yıllık kız arkadaşımla küsüm, bugün doğum günü. Sizce kutlamalı mıyım?
Cevapla