• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (34) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • Kadın EmeğiKadın Emeği
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • YKS2026YKS2026
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(34)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • Kadın Emeği Kadın Emeği
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • YKS2026 YKS2026
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +28
Aşk İlişkileri

Sevgililer her sabah günaydın, her gece iyi geceler yazmak zorunda mıdır?

Dazzle_
Dazzle_ Takip Et
Yoda Yaş: 22
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
86
Yapay Zekaya Sor
Zorunda mıdır?
Sevgililer her sabah günaydın, her gece iyi geceler yazmak zorunda mıdır?
Güncellemeler
+1 yıl
Görsel bana ait değil 🙄
Sevgililer her sabah günaydın, her gece iyi geceler yazmak zorunda mıdır?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
14 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • tuba-sueda
    tuba-sueda Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 40
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    Spontane günaydın veya iyi geceler diyerek/ demeyerek, rahat bir enerji akışını sessizlikte dahi sağlayabilmektir asıl mesele aşkta bence. İyi geceler diye yazmamıştır belki ama O'nun beni düşünerek uyuduğunu bilirim, ya da ben günaydın yazmamışımdır ama o benim sabah güne onu özleyerek başladığıma adı gibi emindir, ikiyüzlülük içeren mesajlar bir yere varmaz, asıl olan kâlpten kâlbe akan o görünmez yolun sağlamlığı, zaten o yolun arayışında mücadelemiz esasen, her türlü mesaj uygulaması mevcut, kâlben kâlbe yol nerede? Asıl tam da o yolu arıyoruz yana yakıla tam da!

    https://music.youtube.com/watch?v=nOgEMfMl4jk&feature=share
    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 36
    +1 yıl

    Zorunda. Günaydın, uyanır uyanmaz aklıma ilk sen geliyorsun demektir misal. İyi geceler diyecek kadar vakit ayırabileceğini düşünüyorum herkesin.

    1
    2 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Teşekkür ederim ☺️🌸

      Yorumla
    • Dazzle_
      Dazzle_
      +1 yıl

      Rica ederimmm🎈🌸

      Yorumla
  • Poyraazz21
    Poyraazz21 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Ya şöyle bir şey diyeyim sana zorunluluk mecburiyet yoktur ama eğer sevgilinle gerçekten aşıksanız birbirinizi deli gibi seviyorsanız zaten insan uyanınca aklına ilk geldiği kişi sevgilisidir sevdiği insandır daha doğrusu ona yazmak ister günaydınlar olsun ne bileyim aşkımla canımın mesajları olsun yazmak ister tabii gece uyurken de en son iyi geceler dileğini dileyip öyle uyur bende bu var ben böyle biriyim sizden nasıl onu bilemem

    1
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.

    Zorunda değiller ama sevdikleri için aşık oldukları için bence yazmaları daha güzel olmuş ben de kesinlikle sevgilim olsaydı her gece iyi geceler yazardım sabah da günaydın mesajını atardım mutlaka

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

62

Cevap

36

Cevap

  • кая_кüяеsi
    кая_кüяеsi Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 805 cevap paylaştı.

    Sabah ilk uyandıgında, ve gece uyumadan hemen önce aklına kim geliyorsa ona aitsindir demişler. Bunu karşındakine göstermenin yolu günaydın ve iyi gecelerden geçiyor. Yazmak zorunda değil, ama yapılınca karşı tarafı mutlu ediyorsan, yap yani.. Parmaklar incinmiyor sonuçta..

    2
    0 Yorumla
  • michael_k
    michael_k Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Evet ve o kadar da değil, ikisi arasında da bir sürü daha mesaj. "Ne yaptın", "Nasıl gidiyor", "Özledim", Offf akşam olmadı halen, bir araya gelemedik", "Bugün ne yapalım", "Son buluşmamış ne güzeldi değil mi?", "Neden geç yanıtlıyorsun", "Yoksa beni önemsemiyor musun?", "Offff yine aynısın yaaa, bıktım senden", "Bir daha da yazma bana!!!" sdzvcdzfvcxvbxvb 😂🤣

    0
    0 Yorumla
  • PiLLy_BheBek
    PiLLy_BheBek Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl

    Değiller. Ve buna zorunda olmadığını bilen sevgililer çok mutlulardir ah ahh😌 masallarda onlar kdjs

    1
    0 Yorumla
  • MasalsızKaldım
    MasalsızKaldım Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Midem.. bulanıyor sanırım. Fazla mıçmıç ortamlara dayanamıyorum. Bana biri böyle bir şey atsa ya görüldü atardım ya da engellerdim. Fazlasına gerek yok. Samimiyetsiz buluyoru₥

    Mecbur değil

    0
    1 Yorumla
    • trexyt
      trexyt
      +1 yıl

      Arkadaşın yazmıyor farkında mısınız sevgilin yazıyor değişiksiniz kızlar...

      Yorumla
  • Coraline-0
    Coraline-0 Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl

    Yorgunluktan uyuyakalmamışsa evet. Sıradan bir insan değil çünkü.

    1
    0 Yorumla
  • yedi_ekim
    yedi_ekim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl

    Evet yazmak zorunda!


    Yazmayacaksak ne farkımız kaldı diğerlerinden? Sokarım öyle ilişkiye. Niye ilişki olayım o zaman? Ne anlamı var uyanmanın?

    0
    0 Yorumla
  • ALevLeriNiçinde58
    ALevLeriNiçinde58 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    Zorundalık demeyelim de neticede arada bir bağ var ve diğerlerinden farklı bu yüzden ilişkilerde sağlıklı iletişim en önemli etkenlerden birisi bence...

    0
    0 Yorumla
  • Milky7way
    Milky7way Takip Et
    Guru Yaş: 106 , eic 99%
    +1 yıl

    Bu beni rahatsız edebilir mecbur hissedilmemeli hiçbir şeyde, doğal olağan gelişmeli içten olmalı rutine bindirmemeli ve en önemlisi biraz önlenmeli

    0
    1 Yorumla
    • Milky7way
      Milky7way
      +1 yıl

      Özlenmeli

      Yorumla
  • Elfida277
    Elfida277 Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Hergün her sabah akşam sürekli bu iletişim sıkıcı olur.. ama gün içinde muhakkak bir kaç dakika da olsa günün nasıl geçti bir sohbeti olmalı sevgisini ilgisini göstermelidir

    0
    0 Yorumla
  • ibrahimfurkan34
    ibrahimfurkan34 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Yazmak zorundamı bilmiyorum ama hayatımda 1 kez sevgilim oldu 2 yıl sürdü uzaktan ilişkiydi hep yazardı yazardım

    0
    0 Yorumla
  • Nestleseverxxx
    Nestleseverxxx Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 94%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 338 cevap paylaştı.

    Ya bu tam kesinkes zorundadır denilecek bisiy değil de içinden gelmişse hoşuma gider gidiyor yaenii.

    0
    0 Yorumla
  • İzmirli2735
    İzmirli2735 Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl

    Zorunluluk olmadığı zaman daha içten samimi geliyor. İnsanlara zorla şunu yap böyle ol diye diretmek saçma geliyor..

    0
    0 Yorumla
  • Wien34
    Wien34 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 94%
    +1 yıl

    Zorunda olunan bir şeyin sevgi ile ilgisi yoktur. İçinden geliyorsa söylersin, gelmiyorsa yapmacık olup söylemenin bir anlamı yok.

    0
    0 Yorumla
  • merakettimmişte
    merakettimmişte Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    böyle bir günaydın mesajı almak istemem şahsen ne bu ya bir kere diyince anlamıyor sanki karşıda ki 😂

    0
    0 Yorumla
  • CookieLatte
    CookieLatte Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Zorunda bence, illa süslü püslü cümleye gerek yok ama bi günaydın, iyi geceler yazmak bu kadar zor değil bence.

    0
    0 Yorumla
  • SadePirincPilavı
    SadePirincPilavı Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Buna benzer mesajı birlikte olduğum kadın atsa telefonu ya gömerim ya da kadını engellerim. Samimi gelmez gelmedi gelmeyecek

    0
    0 Yorumla
  • electraheartt
    electraheartt Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    het gün iletişim halinde olmalı doğal olarak günaydın iyi geceler de denir yani yoksa sadece günaydın iyi geceler yazmak saçma

    0
    0 Yorumla
  • Seyyah_Derviş
    Seyyah_Derviş Takip Et
    Yoda Yaş: 109 , eic 99%
    +1 yıl

    2 ay veriyorum bu yapmacık ilişkiye, görsel onu anlatıyor

    1
    0 Yorumla
  • GeceMuhafızı
    GeceMuhafızı Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Zorunda olduğu için değil ancak bir mutluluk için güzel olur

    0
    0 Yorumla
  • Nurcenet
    Nurcenet Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41 , eic 83%
    +1 yıl

    Zorunluluk değil ama düşünüp söylemek hatılamak güzeldir

    0
    0 Yorumla
  • KahveSacliHeRif
    KahveSacliHeRif Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 46%
    +1 yıl

    en son mılattan once oldugu ıcın unuttuk flortlesmeyı

    0
    0 Yorumla
  • Mançolojist
    Mançolojist Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Zorunda hissediyorsa sevgilim değildir, insan özler merak eder öyle yazar zaten.

    0
    0 Yorumla
  • dynamiteee
    dynamiteee Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Resimdeki kadar aşırı abartılı olmasa da yazabilirler tabii ki ama öyle bir zorunluluk yok.

    0
    0 Yorumla
  • pwlinsiu
    pwlinsiu Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    Değiller. Sabah kalkar kalkmaz ona mesaj da atamam.

    0
    0 Yorumla
  • UzaydakiTırtıl
    UzaydakiTırtıl Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Bu bir zorundalık değil, güne seninle başlayıp seninle bitiriyorum huzurudur.

    0
    0 Yorumla
  • Cemrekaya701
    Cemrekaya701 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.

    Zorunda değil. Görüldü atmasın ve çevrimiçi olup yazsın yeter

    0
    0 Yorumla
  • Beliz_inquiring33
    Beliz_inquiring33 Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır değiller tabii ki, bu bir tercih sadece. ☺️🌸

    0
    0 Yorumla
  • Ebediyyecey
    Ebediyyecey Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39 , eic 88%
    +1 yıl

    Hiçte değiller ne o öyle 5 yaş çocuğu gibi ergen ergen haller

    0
    0 Yorumla
  • oztrkilggm
    oztrkilggm Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.

    Eski flortum hiç üşenmeden günaydın mesajı atıyordu hergun

    0
    0 Yorumla
  • Butterflythelittle
    Butterflythelittle Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Gerçekten seviyorsa bunu zorunluluk gibi hissetmez ki. İnsan sevdiği insanı mutlu etmek, mutlu görmek onu hayatının içinde bir parça gibi görmek ister. İnsan evine yani kalbine aldığı bir insan ile güne başlamak ve o günü bitirmek ister

    0
    0 Yorumla
  • Asimanfarza
    Asimanfarza Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    +1 yıl

    Zorunda değil de, eğer sevgilinse sana değer vermesi gerek, seni mutlu etmek için 1dakikasını ayırıp günaydın, iyi geceler mesajı atmıyorsa bence bi zahmet sevgili olmasın

    0
    0 Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 38
    +1 yıl

    Öyle bir zorunluluk yok tabi ki

    0
    1 Yorumla
    • onlyteenage
      onlyteenage
      +1 yıl

      Var var gizli bir zorunluluk var😂😂😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Onca roman yaz karşındaki kız günaydın canım desin saçmalık

    0
    0 Yorumla
  • ismlgezici
    ismlgezici Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Sanki özel bir anlatlaşma yapılmış gibi hergün hergün cidden sıkıyor yazmayınca trip yiyorum
    Kadınlar Neden Böylesiniz

    0
    0 Yorumla
  • Eoéa_Eoéa
    Eoéa_Eoéa Takip Et
    Master Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Görseldeki gibi değil ama yazarım ya ben. 😃

    1
    0 Yorumla
  • küen060606
    küen060606 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 28
    +1 yıl

    Günaydın mesajı atılmalı bence aklıma ilk sen geldin demek uyanır uyanmaz

    0
    0 Yorumla
  • nisanclb
    nisanclb Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    hayır ya her sabah her gece yazılırsa artık çok sıradanlaşır bana saçma gelir arada dersin

    0
    0 Yorumla
  • pembişbulutt
    pembişbulutt Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Banada destan yaziliyorduu arkasinda ise aldatilyodum bu tarz mesajlar artik canım ve komik geliyor

    0
    0 Yorumla
  • Ayabasanmaymun s
    Ayabasanmaymun Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.

    Zorunda demeyelim de yazılsa iyi olur

    1
    0 Yorumla
  • YoğurtluCikolataa
    YoğurtluCikolataa Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Evet, sonucta arkadasım değil

    0
    0 Yorumla
  • 06busee06
    06busee06 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Zorunluluğu yok ama yazsa iyi olur

    0
    0 Yorumla
  • avcikaan
    avcikaan Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 38%
    +1 yıl

    İstersem yazarım o ne öyle

    0
    0 Yorumla
  • özgürrkiizz
    özgürrkiizz Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 71%
    +1 yıl

    Zorunda değil elbette

    0
    0 Yorumla
  • zPSiCoPaTa
    zPSiCoPaTa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    istiyorsa yazmasın yazan birini bulur

    0
    0 Yorumla
  • scorpiongirl429
    scorpiongirl429 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 67%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.

    Zorunda değil ama hoş olur yani

    0
    0 Yorumla
  • Nawdeniz
    Nawdeniz Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 79%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.

    Dur kural defterine göz atmam gerek 😂

    0
    24 Yorumla
    • onlyteenage
      onlyteenage
      +1 yıl

      Yazılı olmayan kuralların da olduğunu biliyorsun değil mi dostum?

      Yorumla
    • Nawdeniz
      Nawdeniz
      +1 yıl

      @onlyteenage bu ne bi kural nede şarttır ortak!!!
      Kural diyeni çağır bütün tezlerini çürütüp çöpe atabilirim sen rahatına bak 🤗🤗🤗🤗

      Yorumla
    • onlyteenage
      onlyteenage
      +1 yıl

      😉 evet günaydın mesajı atılması gerektiğini savunuyoruz ikimizde değil mi?😂😂😊

      Yorumla
    • Nawdeniz
      Nawdeniz
      +1 yıl

      @onlyteenage yok yani atsa iyi olur ama atmayınca da pek sorun edilmemeli diyorum değerli Kraliçem 😂
      Tezin can çekişiyor 🤗🤗🤗

      Yorumla
    • onlyteenage
      onlyteenage
      +1 yıl

      Sus beni oraya getirtme çocuk! Sonra can çekişen sen olursun.😑😂😂

      Yorumla
    • Nawdeniz
      Nawdeniz
      +1 yıl

      @onlyteenage 😂tarzan zor durumda beni çocuk ilan edip tek çırpıda masayı tekmeleyip kaçacak yakalayın 😂

      Yorumla
    • onlyteenage
      onlyteenage
      +1 yıl

      Seni döverdim ama dayak yemekten korkuyorum😂😂😂😅

      Yorumla
    • Nawdeniz
      Nawdeniz
      +1 yıl

      @onlyteenage dayak olayı sakat hırçın bayanın sonu faciayla biter erkek adamla kavga olur mu hiç bayan only 😁😂😂😂😂

      Yorumla
    • onlyteenage
      onlyteenage
      +1 yıl

      Dayak yemekten mi korktun😒😏😌

      Yorumla
    • Nawdeniz
      Nawdeniz
      +1 yıl

      @onlyteenage ÇOook bildiğin gibi değil elim ayağım titriyor beynime oksijen kısıtlı bir şekilde gidiyor korkudan kanım Damarlarıma gitmeyi Red ediyor ısrarla daha sayayım mı 😅😅😅😅

      Yorumla
    • onlyteenage
      onlyteenage
      +1 yıl

      Yok yok. O kadar korku yeter sana😉

      Yorumla
    • Nawdeniz
      Nawdeniz
      +1 yıl

      @onlyteenage bu ne özgüven sesli korktum sen neymişsin be kral
      Kedinin aslana kafa tutması kadar şefkat dolu bir tavırla yaklaşıyorum sana ve senide anlıyorum 😅😅😅😁😂😂😂

      Yorumla
    • onlyteenage
      onlyteenage
      +1 yıl

      Ee o kadar korkmasan uzun uzadıya yazmazdın diye düşünüyorum😉

      Yorumla
    • Nawdeniz
      Nawdeniz
      +1 yıl

      @onlyteenage onu yazmamın sebebi daha anlatıcı olmasını sağlamak anlıyorsun beni biliyor ben
      Ama KAHRETSİN işine gelmiyor 😂
      Ben diyorum bu mesele Suriye iç savaşına döner çıkılmaz çünkü sen anlamak istemiyor beni ondan uzun uzun yazasım geliyor sana bayan yabancı 😂

      Yorumla
    • onlyteenage
      onlyteenage
      +1 yıl

      Tamam korkma fark ettim ki ne kadar çok korksan o kadar uzun oluyor yazacakların😂

      Yorumla
    • Nawdeniz
      Nawdeniz
      +1 yıl

      @onlyteenage biliyormusun inatçı insanları severim ama senin inadın mantıkla savaşıyor direnme teslimiyet de bir Erdemdir hem ben düşman değil dost olacak kadar vicdanlı biriyim yıkıldığını yerden ELLERİNDEN tutar kaldırırım seni hadi uzat ELLERİNİ😂😂😂

      Yorumla
    • onlyteenage
      onlyteenage
      +1 yıl

      Kıyamam yavrum korkudan ellerini uzatıyor. Gel gel hadi korkma😂

      Yorumla
    • Nawdeniz
      Nawdeniz
      +1 yıl

      @onlyteenage biliyorum kıyamadığın bunu yazışmayı uzun tuttuğundan belli ediyorsun zaten 😂
      Ama benim için sorun yok savaşmayı severim rahatına bak yani serbestsin Buyur gel 👍😉

      Yorumla
    • onlyteenage
      onlyteenage
      +1 yıl

      Sen savaştan kaçıyor gibisin ama neyse yaşına veriyorum😉😏😌

      Yorumla
    • Nawdeniz
      Nawdeniz
      +1 yıl

      @onlyteenage ben az önce biberonu attım KAHRETSİN cici bebe yok diye sadece süt ile yürümüyor anlıyorsun 😉
      Yaşını sormam adına beni teşvik ediyorsun bu kasti mi tesadüfi mi bilmiyorum ama herhalde tesadüf olmalı bence dimi ama 😂

      Yorumla
    • onlyteenage
      onlyteenage
      +1 yıl

      Nasıl?

      Yorumla
    • Nawdeniz
      Nawdeniz
      +1 yıl

      @onlyteenage beni bir çocukmuş gibi kelimelere sığdırmaya çalışman aşk olsun daha pes etmiyorsun baksana konuşmayı bile takip edemiyorsun o denli dağılmış Bir ordu gibisin karşımda Oyş Kıyamam sana Ben ölem 🤗🤗🤗😁😁😁😂

      Yorumla
    • onlyteenage
      onlyteenage
      +1 yıl

      Bir orduya mensubum bu doğru😉😂😂

      Yorumla
    • Nawdeniz
      Nawdeniz
      +1 yıl

      @onlyteenage ne ordusuymuş o yenilmiş hanımlar ordusu mu 😂

      Yorumla
  • Coffein
    Coffein Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 33%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Hayır bence çok gülünç olay

    0
    0 Yorumla
  • thestyxxx
    thestyxxx Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Yani yazmasa niye sevgilidir

    0
    0 Yorumla
  • kleopatra_is_here
    kleopatra_is_here Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 90%
    +1 yıl

    Yazılsa güzel olur da içten gelmeli.

    0
    0 Yorumla
  • TalkingAngelaK-Pop
    TalkingAngelaK-Pop Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 80%
    +1 yıl

    Her gün yazmanın anlamı olmaz

    0
    0 Yorumla
  • llalunahCr
    llalunahCr Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Hayır, zatən her gün yazışmak istemem.

    0
    0 Yorumla
  • Salihydnxyz
    Salihydnxyz Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 83%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Ahahah cevap efsaneymiş

    0
    0 Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Evet zorunda ama böyle değil 😂

    0
    0 Yorumla
  • TokEvinAçKedisi_
    TokEvinAçKedisi_ Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Evet yazmak zorunda 😏

    0
    0 Yorumla
  • GOKHANoturumactı
    GOKHANoturumactı Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı.

    Görsel midemi bulandırdı

    0
    0 Yorumla
  • Aylinkorkmazzzz
    Aylinkorkmazzzz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 83%
    +1 yıl

    Zorunda degilde, yazmak icinden gelmeli insanin

    0
    0 Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.

    Bu şekilde olmasa da yazılmalıı

    0
    0 Yorumla
  • melihyakicii
    melihyakicii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Zorunluluk değil ama olsun neden olmasın ki

    0
    0 Yorumla
  • efulimmm88
    efulimmm88 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Zorunluluk değil ama güzel detaylar.

    0
    0 Yorumla
  • Benimolsadecebenim
    Benimolsadecebenim Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 63%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Görev olarak yapmamalı kişi bunu

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (38)
Devamını Gör(83)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgililer her sabah günaydın, her gece iyi geceler yazmak zorunda mıdır?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgiliye her gün günaydın, iyi geceler mesajı atılmalı mı? 18 cevap verildi
Sevgililer her gün birbirine günaydın ve iyi geceler mesajı atmalı mı? 51 cevap verildi
Sevgililer her gün birbirine günaydın ve iyi geceler mesajı atmalı mı? 59 cevap verildi
Sevgiliye/flörte her gün günaydın, iyi geceler mesajı atılmalı mıdır? 24 cevap verildi
Sevgiliye her gün iyi geceler denilmeli mi? 12 cevap verildi
Sevgiliden “günaydın” “iyi geceler” mesajı her gün alınmalı mı? 63 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özeleştiri yapmayı gerçekten biliyor musunuz?
  • Pideler nasıl olmuş sizce?
  • Kedilerden hangisi şimdi modunu yansıtıyor?
  • Size karşı umarsız ve fütursuzca yargılama yapıldığı anlarda nasıl hissettiniz?
  • Birinin yokluğu mu daha çok acıtır, değişmiş hâli mi?
  • Kokusu yeter dediğin yemek ne?
  • Küfür eden biriyle sevgili olur musun?
  • Siyah giyinmekten vazgeçebildin mi?
  • Köprücük kemikleri size çekici geliyor mu?
  • Hayatınızda gerçekten gökyüzündeki en parlak yıldızım dediğiniz biri var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨