Yalnızlık sendromuyla nasıl baş çıkabilirim bi sevgili yapmak istiyorum ama aşırı çekiniyorum?

Arkadaşlar objektif bir şekilde kendimi ifade edicem 25 yaşındayım 18de liseyi bitirip yazılım işine girdim çok şükür diplomasız bile mühendislerden fazla kazanıyorum kendimi görüyorum ama benim hiç arkadaşım yok kız çevre olsun normal arkadaş olsun 8-9 yıldır konfor alanımdan çıkamıyorum işim bu ama aşırı yalnızım ileride aşırı pişman olucam gibi çünkü gençliğimi tamamen bilgisayar üzerinde 14-15 saat calışmaya vermiş bir insanım nasıl düzelebilirim ya bi kızla nerden nasıl bi şekilde tanışabilirim
Yalnızlık sendromuyla nasıl baş çıkabilirim bi sevgili yapmak istiyorum ama aşırı çekiniyorum?
Cevapla