Rus bir kadından ayrıldım. Çok güzel di. Ama güzellik yetmedi mi diyorlar. Birz kısknçlık vardı. Onun gibi Türk kızı bulamazsn?

Aslında kimseyi kimseyle karşılaştırmak istemem. Ama gerçekten yok. Onun yarısı kadar güzel anlayışlı olanlar havada geziyor. Nasıl olacak.

Rus bir kadından ayrıldım. Çok güzel di. Ama güzellik yetmedi mi diyorlar. Birz kısknçlık vardı. Onun gibi Türk kızı bulamazsn?
Cevapla