Fazla utangac biriymis güya bir erkek neden aramaz ses duymak istemez?

4 gün oldu tanışalı kuzenim tarafindan biriyle konusmaya başladık yuz yuze görmedim kendisini kuzenimin is icin egitimde 3 ay berbaer kaldığı sammimiyeti ilerlettigi biri kendisi ciddi niyet icin konusmaya başladık mesaj d aiyi belli efendi kuzenim cok utangac biri olduğunu soyledi kendiside soyledi bunu hafiften yurmeye başladı mesaj da ama hic beni aramadı sizce yanlıs anlamalıyim insan karsidakinin sesini duymak ister haksizmiyim

Fazla utangac biriymis güya bir erkek neden aramaz ses duymak istemez?
Cevapla