4 gün oldu tanışalı kuzenim tarafindan biriyle konusmaya başladık yuz yuze görmedim kendisini kuzenimin is icin egitimde 3 ay berbaer kaldığı sammimiyeti ilerlettigi biri kendisi ciddi niyet icin konusmaya başladık mesaj d aiyi belli efendi kuzenim cok utangac biri olduğunu soyledi kendiside soyledi bunu hafiften yurmeye başladı mesaj da ama hic beni aramadı sizce yanlıs anlamalıyim insan karsidakinin sesini duymak ister haksizmiyim
Cevabın nedir?
Cevapla
4 gün olmuş daha tanisali utangacsa daha erken olduğunu düşünebilir cekinebilir bı zamandan sonra arar diye düşünüyorum
056 Yorumla- +1 yıl
Telefonla konuşmayı sevmiyor olabilir. Ben yıllardır mesela telefonda konuşmayı hiç sevmem, saatlerce yazışmayı tercih ederim
Soran+1 yıl@MaviSever1108 olabilir ama insan karsidkainon ses tonunu merak eder
Soran+1 yılKendisi de dedi ben biraz utangacim diye dunde kuzenim benibaradi nasil gidiyor dedi deid yanlsi anlama dedi coxuktan bekleme cocuk utangac sende yaz sor gibisinden biraz bozuldum orada
Soran+1 yılHayir oyle degil kendisi memur ve ayrica bir is bulma dernegi doye bisey mi varmis insnalara yardımcı oluyirmus kendi anlattı msjda iyi guzel yazisiyor ama niye aramıyor bend ebiraz cekimserim ilk hamleyi erkketen beklerim niye aramiyir diye kendisi bana cumleleriyle yurumeye basladi fikirlerimi begendigibi soyeldi ama arayip sesimi duymadi bende merak ediyorum sesini
Soran+1 yılArkadalssrila gezer piknijlere gidermiş
Soran+1 yılMsjlarda gayet iyi ama tam cozemedim soyle ayribtilar vereyim mihafazakar bi aileymis baabsi otoritermis ailesiyle yasiyor uvey annesi var cekiniyordur dedim ama isteyken arayabilir ya da is cikislari hani musaitsen bir sesini duyayim der insan bugunde meslea en son 17 30 yazistik musade istedi daha da yazmadi bugun sohbeti baslatan mesaj atan bendim yeni tanistigim icin bende biraz agirbasli biriyim erkekten beklerim de ond ayok yazmiyor aramadida dusunmeye basladim msjlari olumlu ama insan ciddi niyetle konustu insani aramak ister ya ses tonunu duymak ister etkilenmedi doyecem ama olumlu yazıyor
Soran+1 yılSu olayda kafama takildi kiz kadresid ememur 27 yasinda is cikisi babasi ya da bu gidip aliyormus sormadim niye kendi eve gelmezmi diye
- +1 yıl
Biraz fazla düşüncesiz gibi 6 7 saat mesaj atmamak ne? Aramiyosun bari mesaj at yani çok mu zor onun davranışına göre davran sen pek adım atmaya yanaşma madem beğeniyor ararda mesajda atar muhafazakar diyosun belki de pek tecrübesi olmamış dicemde kaç yaşında adam o kadarda değildir heralde projelerde yer aldıysa iletişimi de iyidir yani . ablasini işten alma olayı da güven kıskançlıktan kaynaklanabilir sen okuyo muydun peki ilerde okumana veya is saatine de karisabilirler onu da önceden konuş
Soran+1 yılYok ben okulu bitireli 3 yil oldu caliayirum ben suanmik bir sıkıntı yok dedi bilmiyorum
Soran+1 yılSence bu sacma harekete nasıl davransam
Soran+1 yılYa wp msjlarinda fikrimi olgun ve ideal buldu ve gulucklu yaziyir mesela en son konustugumxda erkek kardesiyle yemege gitcekti arabasi bozulmus galiba beni ikna etmeye calisiyor diye yazdi bence kardeisnin teklifibi geri cevirme dedim o zaman seni kırmayacagim sen soyledigin icin kabul edeceğim dedi sonra konu oyle tanismak aileler alakali acildi aliesine bağlı oldugunu kardesleine falan evine ve sey dedi bundan sonra baska seyelr ebagli olmam gerek dedi yani inceden inceden kendi esime bagli kemdi alime falan dedi sohbet bu aksam 17.30 kadar gayet iyi gidiyordu çalışma saatlerini ayrintili bir sekilde paylaştı kuzenim bize vesile oldu remsimi göstermiş tam benim istedgim gibi biri benim ve ailemin istediği gibi biri demis kuzenim numaramı veridiginde simdi gec oldu yarin yazraim demisti kuzenime ama sonra yraim saat gecti bir baktim bana mesaj atmis kuzenime yazmam dedigine ragmen hatta iyi ki seni tanıdım o zamana iyi ki o gece yazdım diyerek😊 emojisi koydu hani boyle olumlu olup boyle dengesiz davranması cok sacma
Soran+1 yılKzuenim cok cekingen utangac biri oldugunu siyledi belliki ağırbaşlı biri ve beni denediğini dusunuyorum ama bu sonki hareketine bozudlum mesaj atarmi bilmem atmazsa kendi bilir atarsa sence rahatsızlığını belli etmelimiyim 30 yasina gelmis bir insan meslegi var evllilim noyetiyle konusmaya basladik bunu yaomasi hic hos degil teokimi koymasam simdiden heo yapar kavga olmaz tabide usulunce nasil ayar versem bir. Sikintimi var mi desem gerci cok hevesli de gozukmek istemiyorum
Soran+1 yılAma yani benim bildigim erkek bir bayandan etkilendiyse arar sorrar ses tonunu merak eder amaci ne bunun bugun yaptigida büyük ayıp en azindan iyi gecelre diye bilrdi ha sunuda ekleyeyim bana ilk iki gun ben cekingen bir yapim var utangac biriyim lutfen sen oyle olma bu tavrim yanlis anlasilmasin dedi kuzneimde coknutangac biri dedi dediki ben buyuk kizim omsaydi ben o a veriridim gibisinden hatta bana dediki tek ondan bekleme send eyaz
- +1 yıl
Canim sen çok sorguluyosun bunlar şipşak olucak şeyler değil bak arabası bozulmuş meşgulüm yoksa sana yazarım mesajı vermeye çalışmış bu iyi bir sey seni fikirlerini beğenmiş iş saatlerine kadar paylaşmış tabi arasa daha iyi olur o da zamanla olur bazıları vardır ilk 30dk konuştuktan sonra arar bazıları 1 hafta sonra vs bı sen önceden ses atar mısın desene sonra işte telefonda konusabilir miyiz vs diyebilirsin kimse etkilenmediği birine böyle ayrıntılı şeyler söylemez bence sende telefon konusunu soyle ona mesela seni arayabilir miyim vs
Soran+1 yılYa ben ilk adımı erkekden bekleyen tarafım onun aramasini istiyorum evet onu dusundum is saatleri paylaştı ve daha ilk gün bana sey dedi konus hic acilmamisti bana dediki benim anenm vefat etti bunu bilmeninisterim uvey annem var gibisinden is saatlerine gelince ben merak ettim sordum hani tanimadigim icin o bana dedi merka ettigin bisey olursa cekinmeden sor diye ben sorduktan sonra en once ayrintisa saat araliklari belirterek söyledi sonra iste yogundu sana donecegim Şu an yogunum gibi de söylüyordu deidgim gibi efendi biri olumlu konuşuyor ama bugun yazmaması ve 4 gun oldu aramamsi dikkatimi cekti ya kusura bakma bu benim konustugum ilk kisi degil once bir ilgi alaka sonra ilgiyi kesiyolar ondan deidm psikolojik olarak bozuldu anliyomusun birde ben cok net biriyim jarsimdakide net olsun istiyorum yoksa bemen evleneyim ya da vicik vicik iliski yasayayaim deridnde degilim mesela bu aksam beni habersiz bıraktı bunu hos karsilaamdim yazarsa nasil belli etmme lazım
Soran+1 yılHoslanan erkek tanimak isteyen erkek bayani habersiz birakip kisiyi kendi akliyla acabalarla birakmaz cunku daha once iliskilerom oldu biliyorum isteyen olgisini cok güzel belli ediyor
- +1 yıl
Doğru diyosun hala yazmamissa sıkıntı ya en azından nasılsın ben surdayim işim bitince yazarım vs aramasa bile mesaj atabilir hissettirmesi onemli iş saatleri sen sormuşsun hep adımı sen atamazsinki ilişki iki kişilik utangacsa utangaç hep sen mi koşacaksin biraz o kosmali konuşmalı saatlerce yazmamak ne en azından iyi geceler der insan yarın konuş bu konuyu saatlerce neden yazmadin diyebilirsin arama konusunu sonraya da bırakabilirsin önce mesajdan haberdar etmesini sagla diye düşünüyorum
Soran+1 yılSaatlerce yazmadın demiyecemde incedne inceye ayar verecem bir problem mi var rahatsız olduğun bir durum varsa ya da net degilse birseyler benimle paylaşmani isterim cocuk degiliz cee yapıp ortadan kaybolmani dogru bulmadım diye demek istiyorum sonucta ben ona mecbur degilim boyle hir tip beni yorar mesela dun oglen 12 30 kqdar yazmayinca ben yazayim deidm megerse isdeymis insan bir gunaydin yazabilridi bisey olmaz dedim kendi kendime acaba kzuenim onermis diye mi bu kendini konusma zorundami hissediyir bu arada ayni memleketli değiliz kuzenim is yerinden egitim gorunce tanismis bana sadece deid cok utangac bir i dedi ama konusma yapisi hicte utangac değil
Soran+1 yılDemem o ki kendi bir sey sanmasin ben bakimli alimli güzel biriyim cevrem soyler bend efakindayim isim var dis gorunusum iyi karekterim oturmus cocuksu degilim bununla konusmaya baslamadan once abartsiiz 3 kisi birden bu hafta icinde baska kisilerin vesilesiyle haber gonderip evllilk niyetiyle konusmak ocin bana haber veridler ben kuzenim ovunce tanimaknistedim inkar edemiyecegim dis gorunus olarak da begendim ama benim cion ahlaki yapisi bana veridgi saygi deger ve guvend eonemli eger hep boyle dengezi davranacaksa ugrasmaam onume bakarım
Soran+1 yılErkek dedigin deger verir hissettirir sahiplenir ilk mis o mus buymus bunlar tiri vırı cani isteyen iki eli kanda dahi olsa yazar eder arar ayrica benim daha fazla dusunmem gerek ailemi birakacagim tanimadigimbir memlekete gidecegim evlenirsem tayinimi onun oldugu sehire kaldiracagim bu ne tutarsiz gunduz gulucuklu gulucuklu samimi konus begendigine dair cümleler kur aksam kaybol bu ne böyle
- +1 yıl
Aynen katılıyorum yazan her şekilde yazar ya asker sevgilim oldu baya ilgiye bogardi beni koşuya gider yemekhaneye gider hep haberdar eder sürekli arar sesimi duymadan uyumazdi lojmanda 5 6 kişinin yattığı zamanda bile sesi kısık şekilde bile benimle konuşurdu iyi geceler derdi sende hos güzel olgun bı kadına benziyosun kimsenin net olmayisini dusuncesizligini çocukluğunu çekmek zorunda değilsin love yaptığını düşünüyorsan açıkca söyle neden haberdar etmiyosun iyi geceler demen çok mu zor vs şehir dışında hemen görüşemeyecegin biri sırf kuzenin oberiyo ısrar ediyo diye kendini baskı altında hissetme ne düşündüğünü kibarca söyle ona o da ona göre davranır cekiduzen verir. Vermezse de herkes kendi yoluna artik
Soran+1 yılAynen katiliyorum bende bir astsubayla konustum surekli arardi mesaj atardi her aninin ben istemedigim halde haber ederdi yani talepte. Bulunmazdim sik bogaz etmezdim cocuk kendisi surekli yazar komim videolar atardi mesela sosyal medya hesabimi sormus eklemisti biz bununla o konulara girdigimize ragmen seni ekleyeyim demedi mesela bu cocuk boylu poslu yakışıklı bisey bence tipine güveniyor ondan boyle gerci benim konustugum ast subayda yakışıklıydi neden ayrildin diyecek olursan beni aldattigi ickn ayrilmistim astsubaydan gecmis bitmis neyse buna donelim eger olumlu dusnuyorsan kuru sozlerle kandiramazsin caba ve emek vermen gerek
Soran+1 yılValla öyleler tatlım kadin ruhundan iyi anlarlar ama temiz insan illaki cok * cok nadirdir konu o degil o umrumda değil kinu bu cocuk hayir yani kuzenim beni sana onerdigi icin benimle konusmak zorunda degilsin kendisi bugun resmen yurudu dusncelrim cok güzel benim icin önemli gibi gibi kuru sıkı salladi ama napayum kuru cumleleri bence yarin konusayim yanlsi anlayacaksa da anlasin aman bu ne be onun yuzunden diger 3 talibimi beklettim istemiyirsa onume bakarim en azindan diger 3 talibim kendi memleketlim onlarda olacak diye bisey yok ama ben o kadar tecrube edindimki erkeklere acinmaz omurde adanmaz bana deger ve guven veren saygi duyan beni kazanır
- +1 yıl
Aynen canım kemdini düşün o ve deme ayıp olur kuzenim önermiş o kadar ilerletiyim vs insan olduğunu hissettirmeli sadece kuru sözle olmuyo biraz icraatte lazım bak sen kaç saattir o yazmiyo diye endiselenip buraya yazıyorsun gece olmuş 3.30 vs o şimdi uyuyordur aklına bile gelmiyor dur bu kadar detay düşündüğünü konuş boş ver istediğini söyle böyle olmaz beni haberdar et saatlerce ortadan kaybolmasan işin olduğunu yoğun olduğunu biliyorum ama 2 dkni almaz haber vermek müsait oldugunda da arayabilirsin daha kolay iletişim kurarız merak ediyorum diyebilirsin
Soran+1 yılCanim bunun gibi biri daha oncede karsima çıktı hep anlayis gösterdim 12 gun sabrettim alttan aldim baktim olmuyor postayi koydum sonra ogrendimki aile zoruyla konusyor nasil ogrendin dersen serefsiz bir yil sonra aileisne demis o kizi istiyorum annesi anenmu aradi ortak tanidikti bir yil sonra tam 2 ay peşimden kostular anensi anemme demiski oglum ozmana istemiyorud evlenmek simdi istiyor yani ben boyle sacma insnakarla imtiha. Edildim bu bana koymaz zaman benim ciin onemli dedigim gibi beni bekleyen 3 talibim var konusmak istemiyirsa yolun a baksin bu arada koca merkalis degilim anadoluda yasoyorum 26 yasına gircem evllik cagim geldi cevre baskisi cok guzel hiruyim meslegim var yalnızım artik bende yanimda bana degrr veren birini istiyorum bu devirde temiz anlayışlı sevmek sevilmek bulunmaz bir nimet cidden deger gordugunu saniyorsun ama baizlari meger tek sana degil herkeisn malı oluyor herkes eboncuk dağıtıyor
- +1 yıl
Ay kıyamam ya sana ne sacmaliklar yasatmislar aile zoru ne demek çok şükür iyi hoşsun taliplerin var ona mı kaldın kız boş ver bu tür şeyleri çekmeye değmez şimdi zaman benim için önemli değince daha da hak verdim sana boşuna kimsee kimsenin zamanını da calmasin kimsenin hakkı yok buna hayatına bak çok kafaya takmaya değmez sen yarın o yazdığı zaman hiç yazmasaydin ya diye trip at biraz bekle sonra istedigini söyle o zaten bir şeyler söyler hatta arayıp konusadabilir
Soran+1 yılSanmıyorum arayacağıni trip atmaya değmez yapacağınıda sanmiyorum az cok kafamda fikirler olustu bu zamanin erkeklero bilgili gorgulu goz acik kadin istemiyor altinda ezecegi cilveli her dedogine evet diyecek birini istiyorlar bence o yzuden kendini geri cekti yazmazsa isi me gleir kuzenim rezil olur ove ove bitiremedi soyle efendi bu zamand aonu. Gibisni bulmazsin gibi cumleler sarf etti😆😆😆keske de tazmasada kuzenimi rezil olsa cunku adimi ciakrmislar sen kimseyi begenmiyorsun dige burasi imtihan dunyasi napim yani banad aboylelri denk geliyor umrumda degil yazarsada onu manipule edecek sekilde sanki vicanina oyanayacak sekilde tatali dille doserim kelimelri kendi kaybeder adam olsun begenmediysen begenmedim de yesil isik yakıp geri vites yapmasın
- +1 yıl
Ayynen öyle çok haklısın bu kuzenine ne oluyosa bu kadar çöpçatanlık yapiyo çok istiyorsa kendi evlensin Allah allah ya masms q muhafazakar, kız kardeşi 27yasinda o aliyo işten ailesine düşkün hanimci hiç değildir zaten ince kibar düşünceli olacağını da sanmiyorum anlattıklarına göre dediğin gibi okumamış ev hsniim kadın isterler genelede ayrıca ise gondermeyebilirler de gonderselerde bütün ev işi sana kalir yardımcı olmaz gibi biz kibar yardımsever sadık hanimci erkeklerden devam ✍️
Soran+1 yılSimdi hic birsey olmamis gibi gunaydin yazip 😊 koymus hayir yani zorba bur hafeketini girmedim guya esine deger verirmis guya anlayisliymis dediki ben kiskancim ailene tek gondermem bende isten izin alirim beraber gideriz
Soran+1 yılYazmadim sabah 7 de yazmış bu arada isi tdd yollarinda tekniseynmiymisy neymis duzenli saati yok trrenl3 ilgileniyor saatleri değişiyor yazmadim yazmayı dusnmuyirum anlasindki cokta heveski olmadigimi cepte olmadığımı
Soran+1 yılTren de çalışıyor
- +1 yıl
Çok iyi yaptın boş ver yazma bakalım napicak kendi cabalayip düzeltmeye mi calisicak her insan gibi yoksa kuzeninle mi konusucak gerçi farketmiyo gözden bı kere düştü mü geri dönüşü zor olur sehirdisina gidiceksin orada yasicaksin ailenle gorusmene tek gidemezsin işten donuste tek gelemezsin ev işleri çamaşır vs hep senin sorumluluğunda o da yardımcı olmaz gibi bırak anlayisliyim ayaklarını kıskanç kısıtlayıcı birisidir ayrıca haberdar etmeyi unutup hiçbir şey olmamış gibi davranıyor olmaz bundan...
Soran+1 yılYani bana dediki esimin calismasina karışmam dedi aileminde mudahale etemeisne izin vermem diyir ama bana daha cok aileci kardesilerine cok duskun babasina bana dediki biz muhafazar bir aileyiz babamda otoriter diye ama sey dedi konusma arasinda kiz kardesi sehir merkezinde bir kurumda masa basi memurmus ve 27 yasinda dadedi babam gider is çıkışı alır o almazsa ben gider alirim cok sacma geldi bana zaten yazmayacağım görüldü atacam sobrada diyecem bir problem carsa açık ol kuzenim biz birbirizmize onerdi diye konusmak zorunda değiliz
Soran+1 yılBu arada beni dinledogin icin tesekkur ederim valla bilmiyorum uzerimde huyumu var hep bu tarz toksik insaanlar denk geliyorum buraya yazmamin sebebi artik cevrem bende problem oldugunu benim kimseyi begenmedigimi dusunuyor kendi ablam bile beni dinlemiyor biktim senin evlilik icin dinlemeyi cok sagol mantıklı yorumlularin icin
Soran+1 yılBilmiyorlarki devir bozuk uslubu curuk bencil insna cok bu devirde ha ilgili olanda genelde 4 yada5 kadinla beraber bir arada konusuyirla sadik degiller banada ya güzel kardeşim ya da boyle toksik sacma ne istedigini bilmeyen insankar gelir sence ben mi cok abarttim bu cocugu herseyi sana yazdim aksamdan beri
Soran+1 yılya da cocuksumuyum ilgi ve haberdar edilmedigim ocin sabirsizcami davranıyorum
Soran+1 yılYa ben olsam cidid niyetle konustugum insani msjla anlamam ararım sosyla medyasini isterim paylasimlarina bakarim
- +1 yıl
Aynen öyle yap boş ver canım çok kısıtlar bu ana kuzusu derler ya bu da aile kuzusu ailesine düşkün olmasi iyi ama aşırıya kaçmadan yoksa seni ihmal eder hep ailesini tercih eder onarın dedigini yapar koskoca 27yasinda merkezde çalışan kardeşi kendi tek donemiyor mu sanki sen şehirdisinda ailenden uzak olucaksin bütün düzenin degisicek hep sen ayak uydurucaksin türlü kisitlamalar kıskançlıklar vs uzun lafin kısası hakkında hayırlısı olsun karşına daha anlayışlı kibar sadık biri çıkar umarımm
Soran+1 yılAmin peki sence benim böyle düşünmem normal mi kuzenim cok uzeirme gekiyir sanki ben paranoyakmisim gibi guya ben cok dusnuyormusum benimd ecocuga ilgi vermem gerekiyormus gibi gibi daha yeniymis guya zamana yay diyor ama bence balik bastan kokar
Soran+1 yılya da karsiya tepkimi belli edince amamn buda ne sabırsızmıs hevesliymis havasi olur mu
- +1 yıl
Sen ilgi bekliyosun merak ediyosun ondan haber bekliyosun bence bu gayet normal ciddi düşünmeyi bırak flortken bile insan arar konusur normalde hiçbir şey olmamış gibi davranıp günaydın ☺️yazmak çok saçma geliyor birde olumsuz özellikleri var işte yoksa sadece bu haber vermeme telefonla aramama sebebi olsa bu kadar sogumazdin ama hiçbir şey olmamış gibi davranması sorun . kısıtlayıcı babası otoriter aileye baya bağlı baya kıskanç ailene tek gitmene vs karşı bilemedim pek umut yok gibi bundan
- +1 yıl
Allah için o kuzenini takma ya çöpçatanlık yapar kefil olur bı sorun oldu mu da hiç karışmaz benim kuzenimin yengesi de yeğenini övdü öyle iyi böyle efendi kibar diye diye düğüne 1 ay kala madde sattığını önceden hırsızlık yaptığını vs 6 7 tane suç kaydı olduğunu öğrendi bunu da polis gelince ogrendiler kuzenim perişan oldu ama iyi ki evlenmeden 1 ay önce öğrendi diye sevindi kız yani kuzenin paranoyak olduğunu diyorsa kendi daha deli babasının oğlunu oneriyo sanki öyle güveniyor çocuğa insan bı temkinli davranır şöyle bi çocuk var konuş istersen olursa olur olmazsa yolunuza bakarsınız demeli bu ısrar kıyamet nedendir yani sanki kendi kızını evlendiriyor. Senin Merak etmen gayet normal 2dkda olsa haber verebilmeli aramazsa bile mesaj atabilir yani çok zor bir şey istemiyosun aslında ilgi istemek kötü bir şey mi sanki.
Soran+1 yılYani cok teşekkür ederim sen olsan sen ne düşünürsün simdi mesajina günaydın yszmak yerine iyi misin? Yazacam
Soran+1 yılAynen ama bence buda digerleri gibi anlamaz su 4 gudne bana saygınlığı olmadı hatta ilk baslarda cok net oldu evllilige dair dusncelrinimi sordu gayart iyidik dune kadar aramasini bile problem etmiyordum zamanla dedim ama dun ki hareketi beni acabalara sevk etti bence fikirlerimi ogrendi benden uzaklaştı bu dedi benim lafımı dinlemez gibisindenmi aslind adik basli biri degilim ona da yansitmadim sadece erkekler cok bilgili kulturlu bayanlardan korkarlar benim hatam fazla net ve acik sozluyum aslinda hata degil daha iyi bilmiyorum...
Soran+1 yılBencede ikinci kez yazarsa cevabini verir tepkisini ölçereim
Soran+1 yılEsma tekrar yazid bend einun gibi yaptım sanki hic umraumd adehilmis gibi ama mesafeli iki kez sut ustte nasilsin nasil gidiyor dedi iyi dedim sen bende iyi calisyirum iyi kolay geksin dedim tsk etti rica ederim dedim gayet mesafeli bir sekilde bakalim gun icinde napacak eger yine emek vermezse ozmaan ayari verip sutyacam bellimi heo kadin onun peisnden kossun istiyor ukala sey
Soran+1 yılBu arada hızlı yazayım derken yanlış yazıyorum eger bugun aksama kadar emek vermezse özür dielmez hatasını anlamazsa şut layacam şımarık sey belliki ailesi tarafindan cok simartilmis ukala
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
3Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılTelefonla konuşmayı sevmiyor olabilir. Ben yıllardır mesela telefonda konuşmayı hiç sevmem, saatlerce yazışmayı tercih ederim
01 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılUtanıyordur işte acele etme. Ses kaydı atmasını iste önce
015 Yorumla
Soran+1 yılBiraz daha bekleyecem bakim
Cevap sahibi+1 yılBakalım
Soran+1 yılya da beni mi deniyor bu arada ayni sehirde değiliz yuz yuze gorusmedik resimlerimizi gördük msjlasiyoruz
Cevap sahibi+1 yılAynı şehir değilse çok zor ya. Benim de sevgilim vardı. Aynı ilçede okuduk sonra taşındık biz çok zor oldu. Yolun sonu zaten ayrılığa gitti pandemi falan derken. Ama sıkma işte yavaştan yavaştan aç çocuğu
Soran+1 yılAma evllik icin konusmaya basladik o 30 yaşında bende 25 nereye kadar onu bekleyecemki ya hep boylese konusma olark yazekrn iyi efendi biride bu konu beni isgillendirdi aksam 6 da konsutuk mesela simdiey kafad yazmadi cok mu dusunuyorum ben acaba😆
Cevap sahibi+1 yılBurcu ne bunun
Soran+1 yılBilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılHahajaja nasıl ilişki Allah aşkına bu ya
Cevap sahibi+1 yılAbla yoruyorsa açık açık konuş mert ol biraz de
Soran+1 yılYani 4 gün oldu insan hic mi merak etmez aramak istemez yazistigi insanin sesini duymak istemez
Cevap sahibi+1 yılValla ben olsa ses kaydı atardım en azından
Soran+1 yılMesajlarda gayet iyi efendi biri kuzenimd ecok utangac biri dedi ama hemende sabirsizca davranmak istemiyorum
Cevap sahibi+1 yıl1 yıl öyle kal acele etme hemen iyicene tanı
Soran+1 yılYani kuzenim ben kefilim diyor bana sadece dedi ki cok utangac biri sende onu konusturmaya bak diye ama utangac olan herkese utangactır
Cevap sahibi+1 yılBoş ver o zaman ne diyim
Gizli Üye(36-45)+1 yılcesaretsiz mis arada biri oluncada temkinlidir
032 Yorumla
Soran+1 yılYani 30 yasinda bir erkek insan ses tonuyla duymaknister etkilnediyse ayıp yokkki bunda mesela bugun mesaj ben attim sohbet ettimen son 17.30 da konustuk daha da yazmadı
Cevap sahibi+1 yılemin mi degil ana kuzusu mu ne ki
Soran+1 yılAnnesi vefat etmis uvey annesi var ama ailesini düşkün gibi bu arada yuz yuz gelemedik reismlerimiz gördük benim ve ailemin istedigi gibi biri demisnkzuenime remimi görüp bilmiyorum bana basinin otoriter oldugunu muhafazakar oldugunu kiskan biri oldugunu dedi olk defa basima boyle bsieybgeldi msjlarda cok olumlu konusyir hatta bugun bana yurudu bule fikirlerimi begendigini söyledi falan ama hic arayip da sesimi duymadı yani boyle olmazki sonucta surkelu evde degilki iste arayabilir
Cevap sahibi+1 yılsen de kapali birisin sanirim
Soran+1 yılBana sunu dedi ben utangac biriyim sen cekinme dedi ama bende ilk zmaanlar erkegin bayanin peisnden gitmesi yandayim kinusunca konusturuyorum hatta tabumu yiktim dun pglene kadar bana yazmadi ben yazdin bugun tine ayni bak bu saat oldu hala yazmadi aksma uzeri musade istedi arabasi bozulmus kardesiyle yemek yedikten sonra arabayla ilgilenecekmis bu saatte sanayi acik degildirki aksamkari sanyi acik oluyormuki ben herseyi açık konustum asli da cok sicak kanli biriyim
Soran+1 yılIlk kez basima geliyor yani soyle ornek vereyim instada bile tanistiginkisi hemen cidid degildir mesle aorda bile rkek ses kaydi at ya da tl3fon nunarasi ostoyor sesini duymak istiyor bu niye boyle anlamis degilim kuzenimde cok utangac dedi
Cevap sahibi+1 yılsenin adimi fazla atman bence yanlis olur. cokta adim atma boş ver istiyorsa o gelsin. yasin kac senin
Cevap sahibi+1 yılcok utangaclik miymintiliktir ama yaa dikkat et
Soran+1 yılEvet kuzenime de bozuldum deidm ben baska bir yerden tanismadim erkek kadini begemisse merak eder pesinden gider bu ne böyle etkilenmediyse aklına yatmiyorsa oyalamasin
Soran+1 yılDemi ya o ne be neyinde utangac olacaksin ki 4 guun olmus esnde erkeksin bir kisidne azicik daha etkilemdiysen ve evllik icin konusyaasan sesini duymak istemezmisin
Soran+1 yılAmacı ne anlamadım sosyal medya konusunda konsutuk meela sormadi kullaniyirmusjn ya da ekleyeyim gibi cok degisik biri msjda yazisiriken sıcak edebli agirbasli ama bu 4 gun olmus insan neden aramazki bana yol gosterin ne yapmalıyım erkke gorusune ihtiyacim var kestirip atsammi yoksa acikca konussam mi simdi sabirsizca davranmak ıstemiyorum
Cevap sahibi+1 yılbekle. gelirse gelmezse cabalama. isteyen adim atar
Soran+1 yılKuzenim sanki beni sucalr gibi cok efendi ben kefilims adece utangac bilmem ne en utangac erkek dahi etkimnedigi kadini ister bu benim ilk konustugum kisi degil sence bir problemmi var diye sorsam mı
Cevap sahibi+1 yılsen fazla sabirsiz ve konuskan olursan itici olur. sorma sakince bekle. yasin kac senin evde kaldim korkusu mu var sendd
Soran+1 yıl25 yaşındayım galiba cevremin baskısıyla psikolojik bozulmuş ama yani bir insna 6 7 saat neden mesaj atmazki ve 4 gun oldu neden hic arayayimda sesininduyayim demez ki snece nasil bir yol izlemeliyim msjlarda gayet olumlu konusuyor evet konuskan biriyim neşeli ve sicak katliamdır konuskan derkende bos konusmam gerkesiz konsumam o kadar da degil sende erkeksin bana ileriye donuk bu cocugun amaci ne ve ben ona nasil davranmaliyim yardimci olurmusun
Soran+1 yılHızlı yazayim derken yanlis yazmışım sicak kanliyim
Cevap sahibi+1 yılsen fazla konuskan ve direk sonuca ulasmaya calisan yapisik bir kiz durumuna dusmus olabilirsin. uzak kal.
Soran+1 yılHayir tabikide o konusmadikca konuşmadım sık bogaz etmedim hatta kendisi bana su cumleyi kulandi iki gun ard arda bana dediki bana karşı açık ol cekinme ilk iki gün bunu dedi siz benim yeirmde olsaniz ne anlarsiniz sbahalari konusyor sonra 6 7 saat kayboluyor olumlu konusyir fikirlerimi tasdik ediyor ama hic merka edimde aramadi beni ben mi cok gerksiz evham yapiyorum Şu an kadar dusunmuyorudm ama Şu an hala yazmadi bana sizce sizde erkeksizniz bana yol gosterin rica ediyorum amaci ne olabilir beni mi deniyor
Cevap sahibi+1 yılbence dusunuyordur cok ustune gidersen kacar. birak gelesi varsa gelsin
Soran+1 yıltamam peki yarin hic birdey olmamis gibi yazarasa nasil karsilamaliyim
Soran+1 yılya da yazmayada bilir
Cevap sahibi+1 yılyazarsa sen de bekle pat diye cevap verme. ama aramaz sanirim
Soran+1 yılDemi o sacma kuzenimi dinlemeyeyim gelmis diyor o aramazsa sen ara sen yaz ama bence cok sacma ilk adimi erkek atmali erkek avci ruhlu olmali begendiyse azıcık daha tanışalı 4 gun olmus ben yapım gergei erkeklerin oesindne kosmam tanimak ock. SIrf bugun hic yapmadigim seyi yaptim zaten ben yazdim bugun
Cevap sahibi+1 yılkuzeninno cocugu gozundr buyutmus ya da bir gebeligi var.. ezik o boş ver. sen agir ol ki degerin olsun
Soran+1 yılKesinlikle öyle ben daha oncede konustugum oldu erkek pesimden kostu azicik istekli olan gider kadinin pesinden acabakarla bogusturmaz bu boyle devam eders ekonusmayi bitiriecem ben net olmayan sorumsuz insaandan haz etmem daha once ayrilmamim sebebi beni aldatmisti
Cevap sahibi+1 yılsen guzelsen kendine guveniuosan zaten biri cikar karsina.. erkek delisii gibi kosma pesinden
Soran+1 yılEn iyisi akisna birakmak keyfi bilir
Soran+1 yılAma yani bence bu davranis d ahic hos degil sence had bildirsemmi yoksa pesinden kosmak degil ben bu tarz haerketler haz etmiyorum bu ne cik yapip ortadan kayboluyor oyun mu oynuyoruz
Cevap sahibi+1 yılsampiyon sakin ol. sen arama. bekle. o ararsa belki cevap veririm modunda ol
Soran+1 yıltamam
Soran+1 yılAramamsini gectim bana verdigi izlenimle bu askam ki tavri celisti en azindan gecenin osununda kusuruma bakma bu aksam sana yazmadim iyi geceler gibisinden
Cevap sahibi+1 yılsenle pek ciddi degil boş ver
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Fazla utangac biriymis güya bir erkek neden aramaz ses duymak istemez?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar