Çok doğru
Yanlış, aşkın ne zaman geleceği belli olmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Tabikide yanlış, hatta benim tespit ettiğim bir şey var o da şu: bir insan ile nasıl tanışmanız olursa ilişkiniz de aynı şekliyle sona erer. Kavga ile mi başladınız? Kavga ile biter. Arkadaşça mı başladınız? Ayrılınca arkadaşlığınız isterseniz devam eder.
Çok güzel bir tespit olmuş
Nadiren örnekleri vardır ama ben birinden nefret etsem onunla asla birlikte olmam olamam. Nefretin sevgiye dönüşmesi o kadar da kolay değildir bence. Önce nefret edeceksin nefret ettiğin zamanlar da her sözü söyleyeceksin illaki. Arkasında sonra iki insan da söylediklerini ve söylenenleri unutacak birlikte olacak. Bence çok saçma o zaman aşk da gurur kavramı tamimiyle ortadan kalkıyor. Tükürdüğünü yalamak zorunda kalıyorsun.
Evet herşeyi unutmak özellikle birbirinizden nefret ederken söylediğiniz sözleri unutmak hiç saymak sonra da aşık olmak biraz saçma geliyor bana da
Aşkın kavga ile ilgisi yok bunu diyenler çok dizi izlemiş kişiler. tam tersi bir kişi zıt kutup ise birbirini iter her zaman. çiftler ise daha uyumlu ve sorunsuz bir şekilde başlayabilir. İlk aşamalarda daha fazla uyum ve anlayış içinde olabilirler. Bu çiftler, ilişkilerini sakin ve huzurlu bir şekilde geliştirerek ilerleyebilirler. doğrusu bu olmalı
Cevap
4Cevap
Maalesef doğru nefreti ve öfkeyi hissettim neden ben Trabzonsporluydum o fenerli o ara yendiler bir de rahatsız oldum kendisinden
Belli olmaz bizim burada derler ki culluğun aklı mi olur uçar mi uçar 😂
Aşkı bilmem de dostluklar öyle kuruluyor ben baya bunu yaşadım 😇😇
Büyük aşklar kavga ile başlar :)
Alakasız bence
Gerektiği kadar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?