Sizce büyük aşk kavgayla mı başlar yoksa ilk görüşte mi?
Aşk ilk görüşte olur
Tabii ki büyük aşk kavgayla başlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sizce büyük aşk kavgayla mı başlar yoksa ilk görüşte mi?
İkisine de pek katılmıyorum. Aşk ilk görüşte başlamaz bence, onun adı hayranlık ya da etkilenme, beğeni olabilir. Kavga ile başlayan gördüm, çok seven ama uzun sürmeyen ya da toksik hale gelen. Bunlar olmamalı. Aşk biraz karşıdaki insana olan merak, heyecanla ve aradaki uyumla, çekimle ilgili. Bunları o insan özelinde süreklilikte hissedip hissetmediğini anlamak için tanımak gerek.
Hayır ben ilk görüşte aşka inanmam Birçok insan, ilk görüşte aşkın gerçek olabileceğini düşünür. Bu insanlar, başka bir kişinin görüntüsü, hareketleri, enerjisi, sesi, kişilik özellikleri veya duygusal durumu gibi faktörlere dayanarak, karşılarındaki kişiyi hemen çekici bulabilirler. Bu kişiler, kendilerini karşılarındaki kişiye derin bir bağla bağlı hissedebilirler.
Cevap
16Cevap
Kavga ile başlayan aşk değil hırstır ama g*tüyle inatlaşan genelde donuna sı*ıyor
ilk başta aşk bence yoktur. kavga ile başlayan dostlukları ve sevgili olanları gördüm.
Kavgayla başlayan daha çekici olur gibi geldi nedense djdkdkkd
Kavganın sonu mantıken ayrılık ile bitmez mi?
Ben sevdigim kişiyle arkadaş olarak ve bu süreçte onu gerçekten tanıyarak aşık olurum.
Bence kavgayla cunku kavga ettikce ona karsibir hirs oluyor
Aşk diye bir şey yok
Kesinlikle büyük aşk kavgayla başlar
İlk görüşte aşk sanki
Ani bir Kıvılcımla başlar
Sevgilim olmadı abla
Kader ortağı abim.
Kavga ettiğim insana kin tutarım aşık olamam
Kin tutmak iyi bir şey değil...
@EmmetBrickowskiTR yapılan hatayı unutamıyorum ya. Affetsem bile yüzünü her gördüğümde aklıma gelir yaptığı kavga.
Eyler o hatasından gerçek anlamda ders çıkarıp özürünü dilediyse ve bir daha aynı yanlışa düşmemek için elinden geleni yapıyorsa, sende unutmayı dene yoksa geleceğini bütün açıklığıyla göremezsin. Ve son olarak kin tutmak iyi bir şey değil.😆
Zaten eyer kini kız tutuyorsa ben o adamın selasını hemen verdirteyim.😂
Yalan mi? Kizin kin tutması daha kötüdür en iyi sen bilirsin galiba?😉😂
İkiside yalan. Başka seçenek?
Gerçekten tanıyarak aşık ol.
İkisi de değil benlik tanıyarak aşık olmak.
Işte adamım
İkisi de olabilir
Ikisininde saçmalık oldugunu dusunuyorum
Kavgayla başlıyor genelde
kavga değil nefrettt
İlk görüş, kavga varsa kaybetme korkusu yoktur
Tekme tokat dönüşmeden sevgili olunmaz
Gelsin hayat bildiği gibi dizisini izliyo musun
He niye ki
ikisi de değil bence
İkiside değil
Ikiside degil ya
İlk görüşte aşk
Aşk ilk görüşte olur
İkisi de değil.
İlk görüşte aşk
İkisi de degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?