



Aynı sehirden hiç sevgilim olmadı. O yüzden bu tür sevincleri hep uzaktan yaşadık.
O'na güzel bir hediye seçer, kargoyla tarihi denk getirmeye çalışarak yollardim, güzel bir doğum günü mesajı yazardım içimden gelenleri. Genel de olay buydu. Ama artık beraber değiliz.
Birlikte küçük bir tatile çıkılabilir
Maalesef hayatımda hiç sevgilim olmadı. ama sevgilim olsaydı onun için her şeyi yapardım yani yanında olurdum sürekli ve onu sevdiğimi söylerdim. hediye alırdım ama ne tür bir sürpriz olacağını detaylı bir şekilde düşünmem lazım çünkü hemen karar veremezdim bu süprize
Uzun süre unutamıyacağı bir organizasyon yaparım.
@Siyahkadife Çok teşekkür ederim. İyi pazarlar
Rica ederim iyi pazarlar.
Cevap
7Cevap
Genelde güsel bir akşam yemeği organize ederim başbaşa yemek hediye süreci gelişir. Sanırım yaşlandım 😂
Eskiden sürekli barda parti ayarlardık ama yaşlandık 😅
Bende tam senin yaşındayken partilere gece hayatına veda etmiştim. Bir yaştan sonra insan kendine dur artık diyor. Herşeye doymuş oluyorsun.
Aynen haklısın 😊
ex kız arkadaşım için uçak bileti + dubaide bir haftasonu ayarlamıştım.
Çok şanslıymış. Herkese nasip olmaz böyle bir jest.
teşekkür ederim.
Aday liği kazanirsa iyi kaybederse boş ver gitsin🤣
Abartıya gerek olmayan bir kutlama ve bir hediye ile guzel olur diye düşündüm.
Birlikte güzel bir yerde yemek yer akşamda romantik bir pasta keserek kutlama yapariz
Sade bir hediye ya da doğum günü pastası :)
Ben pek hoşlanmıyorum. Sadece bir hediye vermek güzel olur.
Elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışırım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?