Geçmişim yüzünden geleceğime odaklanmıyorum ne yapacağım böyle?

Cümlelerime başlamadan önce her koyun kendi bacağından asılır demek istiyorum öncelikle. Yaşadıklarım, pardon kendime yaşattıklarımı düşününce o kadar kızıyorum o kadar iğreniyorum ki hayatta tek 1 şansım olsa geçmişimi tekrar yaşamak isterim olur. Nedeni de her önüme gelene güvendim geleceğimle ilgili asla 1 hedef dahi belirlemeden düşünmeden kafama göre takıldım. Ne annemi umursadım ne babamı, daha 14 yasindayken sigara içiyordum erkeklerle oturuyordum sürekli. 16 yasimda ise hersey daha da kötü oldu 16 yasimdan 18 yasima kadar bi çok kişiyle birlik. oldum, kendimden yaşça büyük insanlarla hatta. Adım çıktı herkes beni tanıyor, bu olayların üzerinden yıllar geçti ama ben dün gibi unutamıyorum çok üzülüyorum aşırı pişmanım. Şimdi güzel bi ilişkim var ama geçmişimi düşününce sevgilim bunları haketmiyor ayrılayım mı diye düşünüyorum işin içinden çıkamıyorum ne yapmam lazım?

Geçmişim yüzünden geleceğime odaklanmıyorum ne yapacağım böyle?
Cevapla