Kocamın işleri bu ara kötü. Bana sürekli kızıyor, üzülüyorum. Ne yapmalıyım?

Kocamin isleri biraz kotu bu ara bende farkindayim o her ne kadar yok bisey desedi biliyorum isinin iyi gitmedigini bana sinirini yanistiyor ama beni azarlamaya yer ariyor cekiniyorum artik bisey demeye ailemlede konustum bu durumu anlayis goster diyorlar bosanmak asla istemiyorum onu cok seviyorum ama boyle yapmasi da agrima gidiyor
Kocamın işleri bu ara kötü. Bana sürekli kızıyor, üzülüyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla