Kendimden yasça büyük erkekleri seviyorum bu bir sorun mu ya da ilerde olur mu?

Yaşım daha çok genç ama yine de ağır olgun erkekleri seviyorum ve hep böyle bi 7 - 8 yaş olmalı bence. Evlilik pek düşünmüyorum sevgili olurum ve katacağı şeyler farklı olur. Sizce?

Kendimden yasça büyük erkekleri seviyorum bu bir sorun mu ya da ilerde olur mu?
Cevapla