üniversitede sevgili yaptığınız zaman hesabı kimin ödeyeceği konusunda nasıl konu açılıyor sevgililerin arasında? Ve bunu nasıl çözümlüyorsunuz?
Üniversite diyorum çünkü her iki tarafın da öğrenci olduğu anlaşılarak bu soru cevaplansın istiyorum.
Üniversite diyorum çünkü her iki tarafın da öğrenci olduğu anlaşılarak bu soru cevaplansın istiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Normalde hesap dediğin herkes kendi yediğini içtiğini öder illa kız arkadaşımın hesabını ödemek zorunda değilim
Peki yeni sevgili oldunuz diyelim. Kimin ödeyeceği belli değil hani iliski yeni sonuçta. Konuyu sen mi açarsın? Nasıl söylersin mesela? Çünkü biraz hassas bir konu olduğu için karşıdakini kırmaya da cekinebiliyirsundur belki
Gram çekinmem öğrenci olup bursla hayatta kalıp o durumda kız arkadaşıma bir şey ısmarlamam halden anlayan bir insan zaten bunu yapmaz gözünün içine baka baka benim yediğimi içtiğimi de öde demez
Hmm anladım haklısınız
Merak ettiğim bir şey var. Yarı yarıya ödeyeceğini biliyor diyelim ki. Fakat o an cüzdanını evde unuttuğunu söyledi ve senden ödemeni rica etti diyelim ki ne yaparsın öder misin
Borç olarak evet
Borç olarak ödedin diyelim ki. Fakat daha sonra kız bunu hatirlamadı ısrarla hatırlamıyor diyelim ki naparsin 😅
Abla Allah için adres ver bir şey ısmarlayın nolur sus artık
Bu benim paramı yemek istiyor galiba diye düşünür müsün
Yok ben senin vereceğin tepkiyi merak ediyorum. Yoksa kendime bir şey istemiyorum,😂
Zilan güzel kardeşim o tarzda düşünen insan karşısındaki insanı cinsellik için ister karşısındaki insana maddi yönden bakan biri bu tarz düşünceye sahip olur diğer türlü içinden gelip ısmarlar zaten paranın da lafını yapmaz
Kız mı cinsellik için ister, ne alaka?
Kız erkeğin parasını yiyorsa karşılığında erkeğe cinsellik mi verir? Hiç sanmam
Erkek ister paranın derdine düşen erkek karşılık olarak cinsellik ister
İşte ben de diyorum ki kızlar bunu kabul etmez heralde
Abla özelden yazamıyorum ama uzatmaya gerek yok sanırım konu bundan ibaret
Peki madem anladım. Goruslerin için teşekkürler
Erkek öder sonra sevişirler
Ne alaka
Çok gördüm pavyona giden kızlarıda gördüm
Yaşınız 30 üniversite de mi gördünüz böyle şeyleri
Geçmişimde okudum biliyorum hep yaşım 30 degildi biliyorsun
Önlisans okudum her bok vardı üniversitede yıkık evlerde sevişenler sınıfta sevişenler felan hocası ile aşk yaşayan kızla gördüm
2009 yılları ünideydim
Nerde okudun sorması ayıp?
Mersin üniversitesi
Sen de Mersin li misin
Yok ama aileleri hiç bilmiyor bunları kızım okuyor biliyorlar bir ailenin ağlayarak okuldan gittigini gördüm kızı yüzünden
Yok mersinli değilim
Bir de şey soracağım. Hemcinslerimin hepsi yani kızların hepsi vermeye cinselliğe meyilli mi senin bildiğin kadarıyla? Yüzde kaçı meyilli senin gözlemlediğin ve öğrendiğin kadarıyla?
Ben meyilli değilim mesela.
Soruyu gördün mü
Bak sevgili olupta bileşeler yaşamayan çok nadir yolda dudak dudaga öpüşüyorlar sen düşün
Sevgili olanların yüzde 90 ı falan bakireligini kaybediyor demek ha
Gördüm
Neyi gördün
Böyle sorularimla da seni sıkmıyorumdur inşallah. Ama merak ediyorum işte
Yok ama çok güzel resim çiziyordum teknik resim bu memurların tezlerini hep ben yapmıştım tabi para karşılgında
Bu yazdığından bişey anlamadım
Resim çiziyordum tasarım onu dedim
Bian aklıma geldi mazi
Erkekler öder