Sevgilinizle bir yere gittiğinizde hesabı nasıl ödüyorsunuz?

şu an olmayabilir genel prensibinizi soruyorum bence bazen o bazen ben ödemeliyim gelen hesabı sen şunu yedin ben bunu diye paylaşıp ödemek saçma veya sadece erkeğin ödemesi sizce?
Sevgilinizle bir yere gittiğinizde hesabı nasıl ödüyorsunuz?
Cevapla