Ailem yüzünden neredeyse 4 yıl sevgilimden ayrı kalan ben 4 yıl sonra onu buldum, sizce yeniden olur mu?

Arkadaşlar, 14 yaşımda 1 sene süren çocukluk aşkım olan sevgilim vardı. Ne yazık ki sonra aileme yakalandım ve herşeyime el konuldu ona ulaşamadım. Çok aradım elimden bi türlü bir şey gelmedi, adeta işkence gibi geçti o zamanlarım. 4 yıl olucak Ağustos da ama onu 1 hafta önce buldum, çok değişikti çok tuhaftı ama derin bi hasret vardı, çünkü yarım kalmıştık birbirmizi severken ve bu canımızı çok acıtmıştı. Birbirimizi çok aramıştık ama ulaşamadık bi türlü, o da seni çok aradım ama bi süre sonra unuttuğunu düşündüm dedi. Her neyse öyle böyle zor zamanlar geçti. şu an ikimiz de çok şaşkınız ve tuhaf hissediyoruz, neler yaptın nasıl geçti gibi normal konuşuyoruz. Ama biliyorum ki ilerleyen zamanlar da çıkma teklifi edicek, devam edelim gibisinden. Ama sorun şu ki sevgili dönemimiz de biz hiç kavuşamamıştık, derin özlem olmasına rağmen şu an k, benim düşüncem bazen şöyle oluyor, yani hiçbir şey eskisi gibi olur mu gibisinden, tamam çok sevdim, zamanında çok özledim ama ne biliyim, kafam karıştı eski duygularım canlandı gibi bilmiyorum.

Hala seviyosanız olur.
Olmaz.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar, bi insanın 7 si neyse 70'i de aynıdır. Anladım ki değişmemiş hiç, hatta benim mesajlarıma uzun saatller cevap vermedi, bi insan hiç mi cevap veremez, yani anladım ki palavra bu, umurunda değilim. Bende dedim senden dolayı bizden bir şey olmaz hoşçkal dedim engelledim, işte bu kadar ve temiz iş. Bazılarına bu lazım gerçekten.
Ailem yüzünden neredeyse 4 yıl sevgilimden ayrı kalan ben 4 yıl sonra onu buldum, sizce yeniden olur mu?
Cevapla