Su durumu yaşamaktan yoruldum ve ayrılık kararı aldım, haksız mıyım?

Çevrim içi ama bana yazmıyor. Günde toplasanız 5 mesaj atmıyoruz. Aramıyor yazmıyor aradığımda açmıyor yazdığımda bakmıyor ama sürekli çevrim içi. Telegram ve diğer sosyal medya hesaplarında da çoğunluk aktif. Tartışmaktan, beklenti içine girmekten yoruldum.
Su durumu yaşamaktan yoruldum ve ayrılık kararı aldım, haksız mıyım?
Su durumu yaşamaktan yoruldum ve ayrılık kararı aldım, haksız mıyım?
Cevapla