Çevrim içi ama bana yazmıyor. Günde toplasanız 5 mesaj atmıyoruz. Aramıyor yazmıyor aradığımda açmıyor yazdığımda bakmıyor ama sürekli çevrim içi. Telegram ve diğer sosyal medya hesaplarında da çoğunluk aktif. Tartışmaktan, beklenti içine girmekten yoruldum.
Su durumu yaşamaktan yoruldum ve ayrılık kararı aldım, haksız mıyım?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Beklemeyin kendinize saygınız olsun biraz
çok bile beklemiş gibisiniz
belki de doğru olan bu..
Ayrılık en doğru karar olmuş, zorla güzellik olmaz.
Ayrıl gitsin sana değer, ilgi vermiyor vaktini ayıramıyorsa yol ver
Benimki de böyleydi üç vakte kadar ayrılığın bir hafta sonrası köpek olacak erkek görüyorum
Eğer geçerli bir gerekçesi yoksa bence ayrılmakta çok haklısın. Tüm gün çevrim içi ve sana geri dönmüyorsa ve işide yoksa ayıp ediyor
Doğru karar Aferin.
boş ver gitsin