Günümüzde pek böyle erkekler yok ve açıkçası kılıbıklıltan ziyade aşktan olduğunu düşünüyorum ama çok onayladığım bir durumda değil bir insan ne kadar aşık olursa olsun Bence kendi düşünceleriyle de hareket etmeli aynı zamanda Ben istemezdim açıkçası sevgilimin her dediğime koşulsuz tamam demesini En azından bir sorgulamalı kendi düşüncelerini de söylemeli yapacaksa bile kendi düşüncelerini söyleyerek de yapmalı isteklerimi
Şahsen sevdiğim kişinin bir dediğini iki etmem Sevdiğim kişinin mutlu olmasını sevinmesi özel hissetmesini sağlamak kılıbıklık ve kötü bir şey ise evet kılıbığım Karşındakinin mutlu olmasıyla yetinmek güzel bişey bence
Kadının her istediğini yapan erkeğin kendi düşüncesi yoktur. Ne aşıktır, ne de kılıbık. Kaybetme korkusundan dolayı her şeyi yapan bir eziktir gözümde.
kim diyor bu yeni nesil erkeklere kadınlar yumuşak erkeklerden hoşlanır diye anlamıyorum. kadınlar erkek, erkekler kadın olmuş.. erkeklerde dar pantolon, tayt body.. sonra böyle oluyor
yanolıyormuyum bilmem ama zannetmiyorum. birincisi kadınlar kollarının arasında kendini güvende hissettiği adamları severler.. şöyle bi sarıldımı kadınını hapseden, bastığı yeri titreten, herkesin saygı duyduğu, ehh birazda yaramazlık seven bi erkek ideal erkektir bence