25 yaşındayım ve sonsuza dek yalnız olacağımı düşünüyorum, ne yapmalıyım?

Merhabalar, bir konuda kendimi çok yalnız hissetmeye başladım. Etrafımdaki herkes ya evleniyor ya da ilişkiye başlıyorlar. Bense 25 yıllık hayatım boyunca kimseyle sevgili olmadım. Görünüşle alakalı olduğunu düşünmüyorum çünkü güzel olduğumu düşünüyorum.(ego seviyesinde değil). Eğitimim de işim de gayet iyi ama hiç birisi gelip de benden hoşlandığını bile itiraf etmedi. Bu durum özgüvenimi ve gelecek için birisini bulabileceğim düşüncesini yıkıyor resmen

25 yaşındayım ve sonsuza dek yalnız olacağımı düşünüyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla