Merhabalar, bir konuda kendimi çok yalnız hissetmeye başladım. Etrafımdaki herkes ya evleniyor ya da ilişkiye başlıyorlar. Bense 25 yıllık hayatım boyunca kimseyle sevgili olmadım. Görünüşle alakalı olduğunu düşünmüyorum çünkü güzel olduğumu düşünüyorum.(ego seviyesinde değil). Eğitimim de işim de gayet iyi ama hiç birisi gelip de benden hoşlandığını bile itiraf etmedi. Bu durum özgüvenimi ve gelecek için birisini bulabileceğim düşüncesini yıkıyor resmen
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Belki de bu iyi bir şey. Karşına doğru kişi henüz çıkmadığı içindir.
Belki de ama bunu uzun süredir kendime söylüyorum ve bir süre sonra gerçekliğini kaybediyor gibi
30 yaşında evlenip mutlu olan o kadar çok insan tanıyorum ki asla umutsuz olma.
Bazen her şey güzellik karyer değil. Ağzın laf yapması lazım insanlarla ilişkin iyi olması lazık
Bende 34 yaşındayım hâlâ bekarım hiç sevgilim de olmadı kendimi yalnız hissediyorum yalnız yaşlanmak kötü hissettiriyor
evet insanı üzüyor bu durum maalesef
ben sana aşık oldum 🥺 bunu söylemekten çekiniyorum 😥
bunu ilk diyen insan olman peki :D
tamam işte demek ki soğuk duruşundan dolayı söyleyen olmamış, ben söylüyorum
soğukluğumdan vazgeçemiyorum işte problem o sanırım
ikizler misin?
ikizler kadınları çok zor oluyor
yengeç ama hiç sevmem burcumu
sen kendi yorumuna geri dön, arkadaşı daha fazla rahatsız etmeyelim :D
peki sen nasıl istersen 😄
o zaman sana da hayatında mutluluklar diliyorum, umarım çok seveceğin kişiyi bulursun :D
nasıl yani başlamadan hikayemizi bitiriyor musun sırf değişemeyeceğini düşündüğün huyun yüzünden
Değişmeyeceğini düşünmüyorum, biliyorum. Hikayemiz yarım kaldı diyelim, ileride torunlarınla konuşurken benden bahsedersin :')
ne torunu ya ben çocuk falan istemiyorum ki 😂 sadece senin soğuk duvarlarını kırmak istiyorum
kendi yeğenime kafam gelmiyor haftada 2 gün gördüğüm halde 😊
gerçekten sevdiğin birisi çıkarsa karşına o zaman tekrar düşünürsün bir :D bir de biraz daha zaman var demekki gibi, 30 yaşlarında tekrar hatırla bunları :D yani konuşsak bile ben anonim kalmaya devam ederim muhtemelen :D
peki tamam 🙂 senin sabit düşüncen değişmeyecek belli
sana yazmayı bırakıyorum 🤐
Teşekkür ederim yorumların için 😅
Auranla alakalıdır. Çekici değilsindir bir çok sebebi var
bence konumun durusun sert mızacında bunda etkılı olabılır cesaretlerını elınden almıssındemekkı ahh ahhh senın gıbısı nerde
Dışarıdan soğuk görünüyorum genelde, insanlarla konuşunca bile hemen samimi olamıyorum maalesef
buyuzden ıste bak dogru demısım konusmayı sosyallesmeye calısmayı rahatca sohbet edebılmeyı cekınmeden bıseyler dıyebılmeyı calıs dılersen senle baslayalım konusalım dertleselım merak edılenlerı rahatca sorabılelım cekınmeden bak goruceksın ıyı olcaksın kendıne guvenın gelecek
Sorun sosyal olmamam değil ama. Yani arkadaş çevrem gerçekten geniştir, rahat da konuşurum insanlarla, çekincem olmaz. Ama alışınca konuşurum işte. İlk başlarda kimseye yakın olamam, hep bir mesafe ile yaklaşırım. Bu da kişilikle alakalı olduğu için değiştiremem muhtemelen. Ve benim gibi o kadar çok insan tanıdım ki emin olun şaşırır insan
tabıkı basta oyle olunurda bakınca goz goze gelınce ya da sohbet ederken konusurken hoslantı olur ıllama ıste ozaman daha yakın olmayı dene
Tavırların soğuktur.
Ciddi duruyorsundur. Sert bakıyorsundur. Vs
İşine odaklı kadın havası veriyorsundur. Espri yapmıyorsundur.
Susma 😊😊 burada bari susma 😊
Çekingensin de belli. Sevsen belki gidip teklif etmezsin.
O konularda çekingenim ve hoşlandıklarım olmasına rağmen ilk adımı atan birisi değilimdir. Hoşlandıklarımın teker teker sevgilisi oldu resmen
ha hoşlandığın başka birisi yani ben değilim 😒
E suçu başkasında ne diye arıyorsun
@MaviSever1108 hahah artık yoklar işte sevgilileri oldu :D
Ama zamanında hoşlanmışsın 🙂 gıcık oldum bak şimdi 😌
suç demeyelim de, soğukluğumu aşabilen olmadı diyelim. O kısmı da düzeltmiyorum işte sorun o
Adım illa reelden mi olmalı?
@MaviSever1108 naparsın, senin de olmuştur illaki hoşlandıkların :)
instadan hiiç yazamam yani yazarım yazmasına da yüz yüze bakacağım insanlar olunca (iş yeri) zor o iş. Red edilmekten çekinirim bir kere
eski kız arkadaş meselesini burada konuşmak istemiyorum 🙂
Bura daha rahat mı senin için? Biraz konuşsan o soğukluk gitse?
Kanka sanane kız konuşmak istemiyor belki 😒 bence daha fazla zorlama.
İş yerinde aşk olabilir ki niye kendini kısıtlıyorsun anlamıyorum. Herkese söylemek zorunda değilsiniz
sen de anonimsin ben de, ikimiz de muhtemelen adımızı söylemeyeceğimiz için pek seçenek kalmıyor :D
@MaviSever1108 sen benim yorumundan git esas
@MaviSever1108 hayır kısıtlamıyorum zaten. Sadece red edilirsem ve arkadaş çevresine söylerse iş yerinde bu hep bilinicek. Bu biraz düşündürücü
E canım burdan ekler konuşur tanışırız 😊😉
Karakterli birisiyse söylemez asla zaten senin gibi bir kızı reddetmez, seni çok sever
milletin ağzına laf verecek biri olduğunu düşünmüyorum
@MaviSever1108 Ya benim gibi bir kız dediğin, hiç sevgilisi olmamış düşüncesi sadece. Yani onun dışında nasıl birisi olduğumu bilmiyorsun, bence sever sevmez durumunu pek tartışamayız gibi :)
burada da anonimiz :D
Kimse dört dörtlük değildir, zamanla zaten herkesin huyu suyu ortaya çıkar ama kendinin sevilmeyeceğini sen baştan düşünürsen bu iş başlamadan olmaz. Senin önce kendini sevmen lazım sonra da seni seven birisinin sevgisini yadırgamadan kabul etmen lazım
Ya konuşulur özelden devamı gelir.
ya ne yapışkan insan çıktın, kız seni istemiyor işte 😌
@MaviSever1108 Sanırım iki sorunu buldum, kendimi sevmemem ve soğuk olmam. Ne güzel demişsin de işte o öz sevgi nasıl gelir bilmiyorum
@MaviSever1108 ulan sorumdan git. Yorumuma yapışan sensin. Bayan arkadaş bu konu da seri uyarsa iyi olur. Sana fikrini de soran olmadı.
Birden değişemezsin ama başkasının seni sevmesine izin verirsen zamanla kendini sevmeyi de öğrenirsin, bu soğuk duruşunu da kırarsın ☺️
bayan diye hitap eden biriyle tanışmak isteyeceğini sanmıyorum
@MaviSever1108 küfür istiyor canım zorla
kızın peşini bırak, sen onu benim kadar iyi tanıyamazsın. İki burdan yazmakla o iş olmaz.
@MaviSever1108 bir şey diyim mi, sen kadınlarla baya iyi anlaşıyorsundur, ağzın iyi laf yapar, iyi anlamda diyorum bunu :D
etme etme kibar olalım
@MaviSever1108 bak ya tamam ne yapıyorsan yap da yorumumdan git artık. Kendin yorum yap soruya ordan devam et. Çok zor olmasa gerek bu nezaket.
@MaviSever1108 niye eğlendim buna
Tamam sen arkadaşı uyar bu yorumdan lütfen gitsin. Ben ne soruyorum. Tanışmak ister misin?
ben aşık olduğum zaman gözüm başkasını görmez admin, diğer kızlarla da iyi anlaşırım ama sadece arkadaş olarak 😅
teşekkürler ama internetten insanlarla tanışamıyorum maalesef :)
Peki sen bilirsin. Ama bu soğukluğu atman için iyi olabilirdi bence.
Gel seni abimle evlendirelim
sosyal biri değil misin
sosyalim. Farklı farklı arkadaş gruplarım olmasına rağmen ilk başta biraz soğuk duruyorum herhalde
Sosyal çevrenin değiştir
Sen belki biraz daha kendini açmalısın dışarı.
Nasıl biri ile hayatını paylaşmak istiyorsun
Dışarıya karşı ciddi ama bana ve yakınlarına sevecen birisi
Seninle tanışma şansım var mı
Otur ağla
Sen de başla
hoşlanan birisi olsa
Senden hoşlanmamaları için bir sebep var mı?
Soğuk duruyor olabilirim. Hem samimi olamam insanlarla, hep bir gözlemlerim öncesinde