Sevgilim onu çok üzdüğümü bana aşık olduğunu ama ayrılmak istediğini söylüyor ne yapmalıyım?

benim onu çok üzen bir şey yaptığımı söylüyor ama ne olduğundan bahsetmiyor ben geçmişimi sorguladığımda bana karşı hep kötüydü önemsemiyordu tabi arada önemsiyodu şu anki gibi ancak ilk tanıştığımız dönemlerden bu yana bi laf etme arzusu var içinde aşşağlama mı denir 6 ay oldu bana şimdi diyor ki o yaptığın kötülük olmasa seni önemserdim sırf o yüzden senden nefret ediyorum diyor ama ben hiçbir şey yapmadığıma eminim başkalarının bir şey dediğini düşünmekteyim bana ayrılalım diyip duruyor ne yapılmalı

Sevgilim onu çok üzdüğümü bana aşık olduğunu ama ayrılmak istediğini söylüyor ne yapmalıyım?
Cevapla