hangisi kötü birini uzaktan sevmek mi yoksa yanında olup ulaşamamak mı? hem yorum yapın hem ankete katılın
uzaktan sevmek
yanında olup ulaşamamak
karar veremedim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kararsız kaldım. Çünkü uzaktan sevmek ve yanında olup ulaşamamak bunların yeri apayrı. Her 2 duyguyu da yaşadım ve birini öne çıkarıp daha kötü demek bana göre haksızlık...
şu an uzaktan sevmenin acısını yaşıyorum çok kötüymüş. yanımda olabilseydi keşke.
İkisini de tattım ikisi de birbirinden kötüüü ;(
Cevap
2Cevap
Uzaktan sevmek kotuu bise ya :(
Karar veremedim
uzaktan sevmek
İkisi de kötü.
uzaktan sevmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar