Hangisi kötü birini uzaktan sevmek mi yoksa yanında olup ulaşamamak mı?

hangisi kötü birini uzaktan sevmek mi yoksa yanında olup ulaşamamak mı? hem yorum yapın hem ankete katılın
uzaktan sevmek
yanında olup ulaşamamak
karar veremedim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Hangisi kötü birini uzaktan sevmek mi yoksa yanında olup ulaşamamak mı?
Cevapla