İnsan olan insan hiçbir yerde ve hiçbir zamanda sevdiği, tüm benliği ile bir zamanlar sevdiği kişinin asla kötülüğünü ya da acısını asla istemez. İstememeli... Çünkü, nefret etmek için sevilmez. Ancak, şöyle istisnai durumlar vardır... Eğer, geçmişte sevilen kişi sevene çok büyük bir kötülük ve iğrençlik yaptıysa... Onu kanatmış, acıtmış ve ömründen ömür çalmışsa her şeyi hak eder!
Ama, bunun için bir tarafın gerçekten de çok büyük bir acı veya zulüm yaşaması lazım. Yani, biri diğerine bu tür bir kötülüğü yapıyorsa her şey mübahtır. Ancak, hiçbir kötülük yokken standart bir ayrılık yaşanmışsa karşı tarafın asla acı çekmesini veya üzülmesini istemem ve dilemem.
Sevmek ya da aşık olmak diyeyim ap ayrı şeylerdir bir çoğumuz hoşlandığımız insanlara aşık olduğumuzu sanarız alakası yok aşık olan ya da Cidden seven insan ın böyle bir dileği isteği duası olamaz o kişi muhtemelen karşısındaki kişiye saplantısıdır kendisi de bunu aşk sanar canı yandığı için de böyle beddua eder
Mesela benim erkek arkadasım dil egitimi icin yaz boyunca yurtdısında kalıcaktı bu onun is hayatı okul hayatı icin iyi bisey olsada ben uzak kalıcagımız icin istemiyordum bu gibi durumlarda kotulugunu istemek degilde kendi iyiligini onunkinin onune koymak gibi bir durum olmustu bizde
Gerçekten seviyorsam eğer Hiçbir durumda istemem ama bu cümleyi kurabilirim, kalpten inanmasam bile. Sevdiğim Üzüldüğünde en çok kırılacak kişi yine ben olurum
En İyi Cevaplar