Nenden bir insan kendi iyiliği için başkasının kötülüğünü istemek zorunda?

hayat neden bu kadar acımasız neden kendi iyiliğimiz için başkasının kötülüğünü istemek zorunda örneğin sevdiğimiz kızın çıktığı biri varsa ondan ayrılmasını isteriz kendi iyiliğimiz için ama bu onların kötülüğüde neden bu hayatın bu kadar acımasız şartları var
Nenden bir insan kendi iyiliği için başkasının kötülüğünü istemek zorunda?
Cevapla