Hoşlandığım kişiyi takipten çıkararak ergenlik mi ettim?

Hoşlandığım biri vardı. İnstagram üzerinden ekleyip mesaj atarak belli ettim. O hiç karşılık vermedi. Beğenmedi hiçbir fotoğrafımı. Sadece hikayelerime baktı.

  • Ben de dün dayanamadım artık takipten çıktım. Sizce bu hareketim ergence mi olmuş. Ya benden hoşlanmadı ya da hayatında biri var. Yolda yüz yüze gelebiliriz. Ne yapacağımı da bilmiyorum ayıp mı ettim sizce?
Hoşlandığım kişiyi takipten çıkararak ergenlik mi ettim?
Cevapla