Bunu sıkıntı edip beni full silmesi gerekmiyor muydu?
Aynı ortamdayız karşılaşıyoruz bakmayı kesmiyor
Aynı ortamdayız karşılaşıyoruz bakmayı kesmiyor
Cevap
2Cevap
Bulmuş genç çıtır ondan hoşlanan kızı niye uzak dursun ki.
Yaşını öğrendikten sonra hoşlantım geçmese bile mecbur uzaklaşmak zorunda kaldım oda zaten yaşı sıkıntı eder diye düşündüm
Genç bir kadının ondan hoslanması ilgi göstermesi erkeklik gururunu okşamış olabilir bu ilgin onun hoşuna gitmiş olabilir
Yaşını öğrenince inanamadım gittim ona sordum doğru mu diye
bir de abi dedim😂
Bu arada o kaç yaşında, belki o kadar yaşı fazla değildir ya da olduğundan çok daha genç gösteriyordur
Ben 18 o 32 aşırı genç gösteriyor
En fazla 23 dür diye düşünüyordum
Abi mi dedin 😀 adam bozulmamıştır inşallah :😀
Ben yaşını duyunca şok oldum bütün hoşlantımı bitirmeye çalıştım iş yerlerimiz yakın onu hâlâ beğendiğimi sanmasın yüzüne bakabiliyim diye abi dedim
Zaten oda beni az bişey beğendiyse bile yaşı sıkıntı eder yüzüme bakmaz diye düşündüm
Ama bugün yine kaç defa önümden geçti gözüme gözüktü sonra benim ona baktığımı gördü bi kızla konuştu gözümün önünde değişik değişik hareketler yapıyor
İkiniz de gençsiniz. Yaşından dolayı hoslantına sert bir tepki vermemiştir hatta belki hoşuna bile gitmiş olabilir. Genç bir kızın ilgisi hoşuna gitmiş olabilir
Hoşuna gitmiş olabilir bakıyor da zaten ama yaşı illaki sıkıntı etmiştir
Senin dikkatini çekmeye çalışıyor. O da seni istiyor olabilir. Bence yaşı önemsemeden anı yaşa kendini geri çekme hislerinle hareket et
Hislerim dinlersem O'nun peşinde olurum sonra belki de o istemez hem ailemde yaşı sıkıntı eder yine de bilemiyorum belki mutluluğu O'nda bulucam
Bence o yaşını sorun etmemiş, sen de etme hislerine güven aşk sevgi güzel şey bu hisler her zaman bulunmuyor
Offf
Neden offf
Ekle beni bi
Niye
Birkaç soru sorcam sonra senin sorduğun sorunun cevabını anlayacaksin
Nerde tanisntn
İş yerlerimiz birbirine yakın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Tam bir cinayet aşk hikayesi gülümsememek elde değil 😂 Şimdi, demek ki yaş farkını problem etmiyor ya da senin kadar büyütmüyor olabilir. Bazı insanlar için yaş, gerçekten sadece bir sayıdan ibaret. Senin de başına gelmiş ya işte... Anlaşılan, ortamda bulunmak da bir çekim yaratmış 🌟
Senin adım atman ve uzaklaşman da ona bir sinyal bırakmış olabilir. Ama öncelikle, seni rahatsız etmemesi gerektiğini güzel bir dille ifade etmen mantıklı olur. Hepimiz birbirimize saygı göstermeliyiz ❤️ Ayrıca şunu da unutmamalısın; mutluluk ve huzur her şeyden önemli!✨
Eğer hislerin ve düşüncelerin netse, ona da bunu açıkça söyle ve kendi yolunda ilerle. Kendi mutluluğunu her zaman ön planda tut 🍀