Canıım yanıyor... Onsuz olmak istemiyorum. Başkasıyla olacağını düşünüp deliriyorum.

Canıım yanıyor... Onsuz olmak istemiyorum. Başkasıyla olacağını düşünüp deliriyorum.

Malipülasyon desen var, toksiklik desen var, suçlama karşıdakini kötü hissettirme var, kişiyee ve yakınlarına laf söyleme saygısızlık drsen var, sevgisizlik desen var , bunca şeye aşkından ölsen dönmemen lazım insanın bi gururu duruşu olur bence
Biriyle olmayacağını biliyorum. Beni yoran şey onun birine gideceği değil. Onsuz geçirdiğim zamanı sevmiyorum. Her şey güzel olabilecekken ısrarla kötüye gitmesini anlamıyorum
Cevap
6Cevap
Aynı dakika üstünü çizerim. Sevsem de ölsemde çizerim.
Bazen olmuyor
Şimdi şöyle, onun sevgisine güvenip o kadar insanla aramı bozdum ki... Arkadaşlar, ailem... En önemlisi işimden istifa ettim.. Yani bir sürü şey. Ama maalesef değmeyen biriymiş... Bunları söyleyeceğine bana artık seni sevmiyorum, benden uzak dur dese en azından doğru söyledi derdim, ama onu bile söyleyecek cesareti yok.
İlk defa aşık oldum. Ve güvendim.
Biraz Gururlu Ol ileride kendine kızıcaksın onun peşinden hala gittiğin için
:( çok kötüyüm. Bir yanım bitir yarın evlense bile dönüp bakma diyor, bir yanımda git peşinden onunla geçirdiğin zamanı nasıl unutacaksın diyor :(
Ölümün ensemizde gezdiği yıllarda önce sadece kendini düşün.. Belli ki deprem yaşamamışsın
Keşke ölseydi. Veya ben ölseydim. En azından hayatta değil diye üzülürdüm. Hayatta olup bile bilr böyle yapması
Seni anlıyorum şu an ne desem sen vazgeçmek istemiyceksin.. zamanında benzer bir durum yaşadım atlattım Kendime söz verdim bir daha Dünyada sadece o kalsa yazmayacağım diye Sözümü tuttum. Şimdi iyi ki de öyle yapmışım diyorum.
Kendime diziye filme verdim Biraz kafamı dağıttım geçti
Bu laflari kendine yedirebiliyorsan eger buyur git pesinden
Ölüm harici bırakmam seni diyordu... O kadar canım yanıyor ki. Çok büyük bir boşluğa düştüm.. Kendimi suçluyorum hep, sonra zamanla birini seveceğini hayatında biri olacağını düşünüp deliriyorum. Benim sevdiğim insanın hayatında başka biri olacak..
Guzelim konusmak bedava, herkes her seyi soyler askindan geberiyorum sensiz ben yapamam vs vs, bunlar agizdan cok kolay cikiyor. Icraat onemli, lafa bakma. Demek ki seni o kadar sevmiyormus. Ayrica su an boyle hissetmen normal, seni anliyorum ama seni bu kadar kolay birakabilen biri senin onu dusunmeni, onun icin uzulmeni hak ediyor mu sence? Zamana birak biraz, zamanla alisacaksin. Senin de hayatina illaki biri girecek. Su an icin imkansiz gelebilir ama zamana birak
Ne kadsr zaman.. Yataktan çıkamıyorum, perişan oldum resmen
Sana git demis, senin ve ailenin sorunlarini kucumsemis. Bunu yaparken de seni suclamis bir de. Inan onun icin bu kadar uzulmeni hak etmiyor
Farkındayım. Oysa ben onun her aile sorununda yanındaydım... Bilmiyorum sevgisine o kadar güvendim ki o sevgi için herkesi karşıma aldım, işi bıraktım... Kaybettim
Kimseyi hayatimizin merkezine koymamak gerek iste. Sonra boyle yikici oluyor sonucu. Cunku herkes her seyi yapabilir, herkes herkesi birakabilir. Sonsuz ask diye bir sey yok. Su an aglayacaksan agla, uzuleceksen uzul kendini tutma. 3 ay 5 ay kendine zaman tani, gun gectikce olayi kabulleneceksin ve yoluna bakacaksin
Garip evet gerçekten herkesten herşeyi beklemek gerekiyor... Zamanında arayıp brni bırakma diye ağlayan insan gün geliyor benden nefret et belki böyle uzak durursun diyor bana sümük gibi yapışma beni rahat bırak diyor yani...
Hayatımda kocaman bir boşluk oluştu her anlamda. Nasıl dolduracam bilmiyorum
Hemen dolmaz o bosluk zaten, dolmasi anormal olur. Sana tek care zaman. Yalniz kalma, cik disari yuru gez dolas bir seylerle ugras
Hemen birini bulsun.. Daha kolay atlatırım belki.
Bilemem, yaralayici da olabilir unutturucu da olabilir belli olmaz ama sen kendi uzerine duseni yap
İyileşicem değil mi? Yeniden mutlu olucam, yeniden biri beni sevicek yeniden ben birini sevicem değil mi?
Tabii ki iyileseceksin, mutlu olacaksin, seveceksin, sevileceksin. Kendine yuklenme
Toksik bir vaka daha.. Kendi hayatına bakmalısın.
Yok, gitmemekte gerekiyor
Zorla güzellik olmuyor maalesef
Ohoooo sen daha coook kullanilirsin
işim olmaz
Gitmem.
Gitmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?