Çok seçici olduğum için ne bir sevgilim oldu ne basimdan bir bir evlilik geçti. Besbekarim onkadar bekarım ki değil elime erkek eli , gözüme erkek gözü değmedi öyle diyim. Çok talibim oldu çok çok teklif eden oldu. Fakat okulda inek öğren diye tabir edilen kişiydim. Deli gibi okudum neden onkadar çalışkandım bende anlamıyorum. Okulun derece ile bitirdim. şimdiye kadar kimsenin baskısına aldırış etmedim ama bu gün artık 30 yaşındayım. Evlenip çocuk yapmak gibi hayallerim varken daha fazla ertelememeliyim. Neyse konu bu değil.
Gorucu usulü tanıştığım ve 5 dakika görüşmemizde bana senin gibi güvercinler saklı olur sosyal medyada göz önünde olmazlar keşke nasibim olsan dedi.
Hem etkilendim hem guvenemedim. Neden öyle dedi bilemedim şans vermeli miyim cok yakisikli ve akıllı birine de benziyor of Allah'ım mecbur hissettiğim için mi zorluyorum kendimi bana dışardan bakıp bir akıl verin arkadaşlar
Gorucu usulü tanıştığım ve 5 dakika görüşmemizde bana senin gibi güvercinler saklı olur sosyal medyada göz önünde olmazlar keşke nasibim olsan dedi.
Hem etkilendim hem guvenemedim. Neden öyle dedi bilemedim şans vermeli miyim cok yakisikli ve akıllı birine de benziyor of Allah'ım mecbur hissettiğim için mi zorluyorum kendimi bana dışardan bakıp bir akıl verin arkadaşlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer