Nişanlımı annesinden, kardeşinden bile kıskanıyorum. Çok kötü bir durum, nasıl bırakabilirim bu kıskançlığı?

Görümcemle nişanlım çok iyi araları. O da çok kıskanır kuzen falan bakmaz yani kıskanır. Ama abime de kıskanmaz yaniii... Ben çok abartıyorum ama inanın benim elimde olmuyor. Çözüm derseniz çok sevinirim.

Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler!
Nişanlımı annesinden, kardeşinden bile kıskanıyorum. Çok kötü bir durum, nasıl bırakabilirim bu kıskançlığı?
Cevapla