Eşimi annemden kıskanıyorum ve yakın olmasını istemiyorum. Bunu desem beni yanlış anlar, ne yapmam lazım?

Eşimi annemden kıskanıyorum ve yakın olmasını istemiyorum bunu desem beni yanlış anladrlar ne yapmam lazım?

Ne olursa olsun biri kadın biri erkek annesi sayılır diyeceksiniz evet ama yinede samimi olsun istemiyorum kıskanıyorum 😌
Güncellemeler
+1 yıl
Geekss aynı on yargı vs az önceki ablada dinlemeden ön yargı yaoti birde
Eşimi annemden kıskanıyorum ve yakın olmasını istemiyorum. Bunu desem beni yanlış anlar, ne yapmam lazım?
Cevapla