Kocamı annesinden kıskanıyorum annesi de benden, ne yapmalıyım?

Bir evin bir oglu, o kdar fesat bır kaynanam varkı allah evimden uzak tutsun, biz artık evlendıgımıze göre kocaman ınsanlarız dimi zırt pırt aranmaz insan en ufak tefek seyde arıyo oglunu çalısırken bı yerdeyken uyurken çıkıp agzına sıcasım gelıyo bıde aynı bınadayız onuda eklıyım, nefret edıyorum ondan ilk gördügümde notunu verdım asla yıldızımız barısmıyor meraklı fesat dedıkoducu bırde namaz kılar egılırde, ölse geberse diye bakıyorum bı rahat bırakın evlı ınsanları psıkolojım bozuldu beş aydır cocuk olmuyor tutmuyor takmıyım dıyorum en ufak seyı takan bırıyım, dr gittim sıkıntı yok dedi ama psıkoloji sıkımtım var ıyı gelmiyo hıc bısey?

Kocamı annesinden kıskanıyorum annesi de benden, ne yapmalıyım?
Cevapla