Selamm🥳🥳
Saçmalama saatim gelince saçma sapan sorular sorup uykuya kaçmayı aşırı seviyorum ya, bu gecede bunu dert edindim kendime başıma geldiğinden değil öylesine soruyorum sjjs

Selamm🥳🥳
Saçmalama saatim gelince saçma sapan sorular sorup uykuya kaçmayı aşırı seviyorum ya, bu gecede bunu dert edindim kendime başıma geldiğinden değil öylesine soruyorum sjjs

Ya cinsellikle alakam yok fakat aklıma geldi demden geçemeyeceğim :d
Duvardaki deliği gösterip, bende daha iyisini buldum derim ASLKJHGASDJKKJHAFDGKJAHdghasgh
:d
Bana ulaşıp fotoğraf atma gibi bir şansı yok olamaz da attığı zaman da eğer oldu ki attı cesaretine yenik düştü atmak gibi bir hata yaptı. Çok güzel bir tepki alır aşağıya oturur
Iyinin daha iyisinin olmayacağı bir durum hiçbir halükarda olmayacağı için havada karada bulabilir. Fakat dönüp dolaşıp illa ki geliyorlar eskiciler hep. Kabul etmem orası ayrı
Cevap vermem ki. delinin taş attığı kuyuya ben neden ineyim. yani benimle konuşacak seviye gelmediği için cevapsız bırakırdım baktım sürekli darlıyor bir şey demeden engellerim
Cevap
52Cevap
Mesajına cevap vermem, beni bağlamaz.
benden iyisini bulamazsın demedim ki..
benim gibisini bulamazsın der sepetlerdim:)
Sjsj mantıklı
O yüzden mi bana yazdın? Madem benden iyisini buldun niye bana geldin? Ya valla trajikomik.
Ben birine cevap veriyorsam eğer halen önemsediğim içindir. Önemsemediğim şahıslara cevap vermem. İsterse popon çeksin atsın
Senle ayrıldığım için ne kadar doğru bi karar verdiğimi tekrar kanıtladığın için teşekkür eder umrumda bile olmaz 😎
Sevgilisini hava atmak için kullanan kişiden hayır gelmez 😂
Hele hele 😂
Tamam kızım uzatma 😂
Ee şey kuzenim yazmış 😦
Gönderdim onu 🙄
🙄🙄🙄
hadi ordan gitsin kişiliksiz hıyar engelle geç git muattab dahi olma
Tek bir şey söylerdim engeli de yerdim ardından eminim 😂
Böyle birine cevap vererek çok değerli vaktimi harcayamam
Vizyonunu s... derdim. Tek derdi benden iyisini bulmakmış bu hayatta
Cevap vermeye tenezzül bile etmem. Benden iyisi olsaydı eğer beni kıskandıracak kadar alçalıp öyle bir resim göndermeye gerek duymazdı
Bende Senden daha iyi zikenini buldum ooyy ooyyy sabahlar olmasın diye cvp yazardım bu laf ona iyi koyardı
İyi olduğunu sende bilemezsin bende bilemem halk arasında bir söz vardır kahramanın koyunu sonra çıkar oyunu
Ben bu kadar karaktersiz biriyle mi yıllarımı harcadım. Uzak tut kendinden onu da yazık etme..
Ucuz şeyler bunlar. Nasıl bunu sevmişim diye kendimi sorgularım.
Çok da tın canım buz pisti olduğunun net kanıtını yollamışsın işte
Hee ne yaparsan yap beni ilgilendirmez Allah mesut etsin derdim herhalde
Onu bu kadar kaalee almam cevap vermeye tenezzül dâhi etmem..
ona gercekten iyi bakacaksa ben mutlu olmasını isterim..
Haha gülerim şerefin olamdigini daha da belli etmişsin derim
Her gurtlu baklanın kör bir alicisi vardr, bir kör de seni bulmuş derdim
Senin kadar mı
Aklı yenisinde olsa böyle bir davranışta bulunmazdı zaten. Yanındakiyle takılıyor ama kafa ve kalp ben de.
Keşke tiple karakteri de kıyaslayacak beyin olsaydı derim.
Kendine layık birini bulmuşsun derdim of of of füze
Attan inip eşeğe binmissin sana da bu yakışır bebeğim derim
Senin aşk hayatın bitmedi mi
Evlendin mi 😅
Hayat böyle daha güzel 😅 mutlu musun böyle soru burada?
O zaman devam. Bırak böyle kalsın.
Allah bi yastıkta kocatsın banane
iyi günlerde kullan derim
Herkes bırbırını kullanıyor zaten
Rahmetlik çok severdi diye mesaj at anlar 😂😂
Düşününce bile sinirlendim. :D
Bence hiç bir şey söyleme...
Okumadan yorum yapmam zaten. Üzerine alınma ;)
Bununla sevgili olmasın di mi
ikna olamadım nedense:p
sevgilim olsana boş boş durmayalım
pişman olursun aşko
gel ya kırma beni
Bu kadar karaktersiz biri eski sevgilim olamaz.
Diyelim ki olduu
Cevap vermem eski ile işim olmaz
Mutluluklar dilerim
Aklın hala bende :)) derim
Cevap vermem, kudursun
Cevapsız bırakırım böyle biri için yorulmaya gerek yok.
Hiç sevenimiz olmadı ki o yüzden sorun yok
Seni kimse benim gibi vuramaz
Tamamını at bakıyım derim ☺️
Kalite düşünce talep artar
Senin adına sevindim mutluluklar
Hiç umurum olmaz zaten yollayamaz engelidir
Benden iyi olsaydı aklına ben gelmezdim.
Gülerim benden daha iyisini bulmuşsa ölmüştür diye
Go*tune sok o zaman derim
Patlıcan fotoğrafı atar engellerdim
Hiç cevap vermem.
Olmasa bile cevap vermem 😂 ben ayrıldıktan sonra her yerden engelliyorum numaramı değişiyorum 😂
Kendini hatırlamasın o da ozaman 😒 mendebur b. k herif
O da doğru ama kendi huzurum 🥺 neyse 2 kere yaptım bunu bir daha yapmam herhalde 😂😂
sevgilim olmadıı
yappp
Küfür yer :D
Ayy hiç bilemiyorum o zaman ki ruh halime bağlı
Sg derdim engellerim
engellerim :D
"Aferim" yazar geçerim.
cevap vermezdim
Umursamazdım
Engellerdim
Tamam 👍🏻 yazarım
Boş yapma derim
bir daha engellerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?