Güzel değilim ve bu çok koyuyor, evlilik fikrini de bu yüzden kafamdan sildim zaten, tavsiyeniz nedir?

Güzel değilim ve olmadığım gibi birsürü de kusurum var, aklıma geldikçe ağlıyorum tutamıyorum kendimi takmamayı başaramıyorum güçlü biri değilim. Evlilik düşüncesini de bu yüzden kafamdan sildim zaten neden evleneyim ki kimse bana güzel kız diye değil bi görüşelim olacağı varsa olur olmazsa da fark etmez diye düşünür bama böyle yaklaşan birini de ben istemem zaten bu yüzden eblilik düşüncesini de kafamdan sildim zaten her günü kendime zehir ediyorum mutlu olamıyorum isyan ediyorum haline sürekli. Ne yapmalıyım sizce

Güzel değilim ve bu çok koyuyor, evlilik fikrini de bu yüzden kafamdan sildim zaten, tavsiyeniz nedir?
Cevapla