Nişanlımla birbirimizi aldattık? Lütfen okuyun ve yardım edin çok ihtiyacım var?

4 senelik ilişkimiz var 1 buçuk senedir nişanlıyız. Birbirimizden uzaklaşmaya ihmal etmeye eskisi gibi ilgilenmemeye başlamıştık. İhmal eden taraf daha çok bendim ama farkında değildim o hep uğraşıyordu bana yaklaşmak için. Ben de ilgisiz hissediyordum büyük bi boşluğa düşmüştüm yalnız hissediyordum kendimi. Bunu gidip onunla konuşmak yerine kaçış yolu olarak oyunlar oynamaya başladım insanlarla tanıştım. O insanlardan biriyle arkadaşça yakınlık kurdum ilişkimdeki sorunları anlattım hep. Sonra onun bana gösterdiği ilgi hoşuma gitmeye başladı her gün konuşmaya yakınlaşmaya başladık. Kısa bi süre sonra ben napıyorum dedim aklım başıma geldi sildim. Sonra ben bunu yapabildiysem acaba artık onu sevmiyor muyum dedim ama sevdiğimi biliyordum sadece çok yalnız hissetmiştim ve ilgi görmek hoşuma gitmişti. İyice umutsuzluğa düştüm gidip onunla konuştum artık eskisi gibi olmadığımızı aramızda bi tutku kalmadığını söyledim. Çözebiliriz deneyelim uğraşalım dedi ben hep olumsuz konuştum artık çok umutsuzdum çünkü. Sonra zamanla o da umutsuzluğa düştü meğer uzun zamandır benim onu sevmediğimi soğuk davrandığımı düşünüyormuş hatta artık inanmış onu sevmediğime ama sormaya cesaret edememiş ve hep içine atmış o şekilde yaşamaya çalışmış. Benim bunu konuşmam da üstüne eklenince iyice dibe battı. Sabaha kadar oyunlar oynamaya başladı. O da oyunda bi kızla tanışmış bizim sıkıntılarımızı anlatmış dertleşmiş tıpkı benim gibi sevmiyor beni istemiyor demiş çözüm yolu aramış. Sonra onlar da yakınlaşmışlar 1 hafta kadar öyle konuşmuşlar o da ben napıyorum demiş vicdan azabından öldüm çok pişman oldum günlerce kendime gelemedim diyor. İkimizin de birbirine anlatmaya cesareti yoktu ben telefonda kıza yazdığı mesajı görünce anlatmak zorunda kaldı o anlatınca ben de anlattım. Kıza günaydın mesajı yazmış ve onu öperek güne başlamak istediğini söylemiş. İkimiz de çok pişmanız birbirimizi çok seviyorduk dünyayı yakardık birbirimiz için. Zamanında iletişim kurup derdimizi birbirimize anlatabilseydik bu kadar ilgisiz ve yalnız hissetmeseydik normal şartlarda asla bunu yapacak insanlar değildik. İkimiz de o insanlara karşı bir şey hissetmediğimizi söylüyoruz ilgi görmek hoşuma gitti diyoruz ama birbirimizi bu kadar sevmemize rağmen bu gerçekle nasıl devam ederiz nasıl tekrar güvenip eskisi gibi oluruz bilmiyoruz lütfen yardım edin bu aptallığı en başında ben yapmasam belki de böyle olmayacaktı

Nişanlımla birbirimizi aldattık? Lütfen okuyun ve yardım edin çok ihtiyacım var?
Cevapla