Aynı iş ortamında olduğum adamla bir şeyler yaşadıktan sonra bitirdi?

Bundan 2 ay önce başladık. Her şey gerçekten çok güzeldi. Bana aşık aşık bakıyordu. Sürekli özlediğini dile getiriyordu. Aynı ortamda olsak bile hemen buluşalım deyip her gün çıkıyorduk. Aramızda cinsel çekimde vardı. Öpmelere doyamıyordu beni. İş ortamındaki insanlara da bizden bahsetti. Niyetinin takilmalik oldugunu düşünmüyorum. Sonra aramızda bir seyler yasandi, tam bir birliktelik degil. Ben soyundum. O günden sonra o adam gitti bambaska biri geldi. Ve ayni ortamda yapamadigini söyleyip bitirdi. Soğumuş mudur? Ki bunu sordum asla oyle bir sey yok cikar onu aklindan dedi. Geri doner mi?

Aynı iş ortamında olduğum adamla bir şeyler yaşadıktan sonra bitirdi?
Cevapla