Flörtünün karşı cinsten çok sayıda yakın arkadaşı olması seni rahatsız eder mi
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben kıskanç değilim demedim. Kıskançlığımı sakin ve zarif biçimde sunarım dedim. Çok rahatsızlık verir o samimiyet. Ben erkek yakın arkadaş edinmiyorum. Sevgilimde/eşimde olması da kesinlikle hoş göreceğim bir durum değil. Açık ve nett.
İlkel erkeklerin doğasını anlatan bir şarkıyla başlamak istiyorum görüşüme skdjs.
Erkek kendini eğitmiş, geliştirmiş ve ilkel güdülerini kontrol altına almayı öğrenmiş bir erkekse; bir kadinla arkadaş olabilmeyi onunla iletişim kurabilmeyi de bilen, iletişim becerilerini geliştirmiş bir erkek demektir. Ben bir erkeğin kadınla arkadaşlık kurabilmesine hayran kalan biriyim. Bunu yapabilen bir erkek tarafından üzülecegimi hiç sanmıyorum. Aksine kadınla arkadaş olamayan, ona cinsel obje olarak bakan, arkadaşlık niyetini bile onu elde edebilme üzerine kuran erkekten asla hayır gelmez.
Teşekkür ederim
Kıskanırım olmasin
Teşekkürler
Evet rahatsız eder çok yakın olamaz ama karşı cins arkadaşı olur. benden önce de mesela arkadaşı vardır sorun etmem sevgilime güvenirim ama diğer kişilere güvenmediğim için samimi olmasını istemem sevgilim de zaten samimi olmaz
Cevap
22Cevap
Gelemem böyle şeylere eski flörtüm olur.
Kim rahatsız olmaz ki yani devamlı sevgilinin yanında biri saçma kıskançlık bir alakası yok bunun Ama samimi olacaklar sarılacaklar falan
Asla rahatsız olmam, iş arkadaşı, semtten mahalleden arkadaşı, çocukluk arkadaşı olamaz mı? Yapmayın arkadaşlar bu kadar öz güvensiz olmayın
Evet diyen her kes tiksindiriyor. Ne demek ya arkadaşı olması beni rahatsız ediyor
eder karşı cinsden arkdaş oluncağını düşünmüyorum
Evet gıcık olurum hatta ondan uzaklaşmama sebep bile olabilir
Değişmez
Elbette eder ama bunu ona belli etmeden hepsinden tek tek kurtulmanın bir yoluna bakarım.😅😅😂
arkadaş olmasında bir sakınca yok benimle olabilir
Flört sevgililiğe ilk adımdır. Flört ederken böyle olanı sevgili diye belinden tutup kavramam.
Herkes haddini, hududunu bilecek. Fazla rahatlığa gerek yok.
Evet eder.. kadın arkadaşı olamaz
Eder
Evet beni rahatsız eder.
İllaki eder oldum olası fazla kalabalığı sevmem...
Yani biraz rahatsız eder
Evet
Rahatsız illaki olurum
Evet, eder.
1 tane bıle olmasın... ben sana yeterım
Rahatsız ederdi.
Arkafas değilde arkadaşlık seviyesi onemli
herkes duracağı yeri bilirse sorun olmaz
Elbette eder
#Mirliva
Etmez altı üstü flört
Eder tek tuk olsa neyse cok fazlasi tehlike
Çok rahatsız eder
Evet
Hayır
Biraz eder
Evet eder
Evet kesinlikle
Flörtümü ne olarak gördüğüme bağlı 😉
Eder
Kıskanmayan güzel kardeşim
Olmasın😡😡😡
Hayır.
Êvêt ederdi arkadaşı olsun ancak yakın olmasın
ben neyine yetmiyorum
Hayir diyen Konya ovasindan daha geniştir
Kıskanmak hakkım
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?