Bilimsel bir gerçek olarak yazıyorum.
Bazı araştırmalara göre erkek kromozomundaki Y kromozomunun zaman içinde küçüldüğünü ve bazı genlerin kaybolduğunu gösteriyor.
Bilim insanlarınca 300 yıl içinde erkek cinsiyetinin yok olacağı iddia ediliyor.
15 Yorumla- +1 yıl
Allah'ım 300 yıl sonra inş birdaha dünyaya gelirim amin
- +1 yıl
Alsana
- +1 yıl
Valla mı lan kfldjfldnf
En İyi Cevaplar
+1 yılCinsiyetçilik bu basbayağı! ben aynı konuyu açsam kaldırılır! yettiniz be! hayatın balını siz yiyorsunuz biz çöp gibi yaşıyoruz! yeter artık! utanmadan trip atıyorlar!
121 Yorumla- +1 yıl
O yüzden geceleri kadınlar dışarı çıkamıyor çıksalar bile korkarak o yüzden açık bir kıyafet giydiklerinde bile rahatsız oluyorlar o yüzden kadınlar şiddet görüyor cinsiyetçilikse bu evet cinsiyetçiyim ve asıl siz yettiniz de arttınız bile siz kolunuzu sallaya sallaya rahat gezerken benim kadınlarım sokağa çıkamıyor başıma bişey mi gelicek diye bana gelip burada hayat hikayeni anlatma
- +1 yıl
ben çok mu rahat dışarı çıkıyorum? etrafta deli manyak kaynıyor! ben atletle dışarı çıksam sapık oluyorum kadın donla çıkıyor kimse karışmıyor! erkekler daha fazla tecavüze ve şiddete uğruyor istersen verileri atabilirim. Sakız gibi "sokağa çıkamıyoruz" "sokağa çıkmaıyoruz" biz çok mu rahatız? askerlik bizde! nafaka bizde! yaşamamımız daha kısa olmasına rağmen daha geç emekli oluyoruz. siz babanız ölünce onun maaşınıda alıyorsunuz! kan emici vampirler!
- +1 yıl
Niye mirasa gelince siz erkeklere daha fazla veriliyo kasıntın maaş mi oldu senin
- +1 yıl
o miras verene göre değişir. ki bir avantajımız var. onun dışında hep dezavantaj. dünya bizi dövüyor ama mağdur olan hala kadınlar. yettiniz be! asıl siz yok olunda kurtulalım!
- +1 yıl
Senin dışarı çıktığın beni zerre ilgilendirmez kadının ne giydiğini de seni ilgilendirmez sen adamsın ya hani güya gözüne perde çekiceksin gerekirse önünden geçerken destur çekiceksin anladın mı sen nasıl milletin karısına kızına bakarsan aynı şekilde senin de karına kızına bakarlar devran bu yavrum döner zaman çok sabır önemli
- +1 yıl
ben atletle dışarı çıkınca neden sapık damgası yiyorum? yazdıklarımı okusana üstte hepsine yanıt verdim zaten.
- +1 yıl
O kadar çok avantajlarınız varki siz alışmışsınız kadınlara düşman olmaya ama sizde de problem yok sizi yetiştirenlerde problem kadına saygı ne demek bilmiyosan bu babanın suçu çünkü annene davranmamış ki sende öğrenememissin;)
- +1 yıl
Gel kadınlara bak erkeklerin yüzde 10'u yanında bişey taşıyoken kadınların yüzde 90'ı böyle geziyo
- +1 yıl
Aradaki farkı bir görün artık kör olmayın çağ atlayın lütfen
- +1 yıl
avantajımız nerede? ben neden göremiyorum? sürekli sapık tacizci odun öküz nefret edilen biziz! sürekli üzerimize yükler yükleniyor. sürekli güçlü olmak zorundayız. bunun neresi avantaj?
- +1 yıl
o yüzdenmi öldürülme, tecavüz oranları ortadoğuda erkeklerde daha fazla?
- +1 yıl
Avantajlarınız nerde bir hakim karşısında papyon takıldı diye cezası indirime girenindir avantaj dışarda rahatça gezebilendedir avantaj mirastan kadınlar 1 alırken 3 alan erkektedir avantaj tacize uğrayan bir çok kadın var susuyo nedenini hiç mi öğrenmek istemedin
- +1 yıl
Tecavüzün erkeği kadını yoktur bak burada hemfikiriz artık öyle bir çağa geldik ki kız çocuğu veya erkek çocuğu farketmiyo
- +1 yıl
mirasta erkek 3 almıyor. çocuklar 3 alıyor. yalnızca kadınlar tacize uğramıyor. dışarıda rahat gezdiğimizi söyleyen kim? dışarıdan bakınca kolay tabii.
- +1 yıl
Rahatça gezebilirsin
- +1 yıl
Bir erkek olarak sana kim nababilir afedersin kalçana bakan mı olucak veya pişt diye laf atan mı olucak veya arabayla yanında durup gideceğin yere kadar bırakayım diyen mi olucak siz baya baya kadınlara düşman olmuşsunuz
- +1 yıl
erkekler yok olmalı diyorsun ya. bu nasıl hastalıklı bir bakış açısı allah aşkına. aynını ben yazsam linç yağmuruna tutulurum.
- +1 yıl
Tutulmazsın çünkü burası eğlenmek için ciddi konular dönmez burada bende ironi olarak söyledim zaten bunu bu kadar abartmana gerek yok
- +1 yıl
bende açıyorum aynı konuyu şimdi
- +1 yıl
Sabaha kadar bunu mu konusucaz
- +1 yıl
yok.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
46Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılUmarım kısa sürede yok olurum yani keşke elimde olsa sfsdf
00 Yorumla Ks’dekiler yok olsun kız, akıllılar buraya üye değil çünkü hahaaa
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 799 cevap paylaştı.
+1 yılBacim bizim hassas buluttan nem kapan erkeklere bu soru sorulur mu... belli ki kizi biri üzmüş bir sinirle yaz. is demezler ciddi ciddi erkeklerin anlam ve onemini anlatirlar...
03 Yorumla- +1 yıl
Daha haklı bir yorum görmedim
- +1 yıl
Allah razı olsun 😂💋💋💋💋💋
- +1 yıl
Ne demek😂😂
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılHep erkekleri beğenmiyorsunuz ama kadın kadına geldiğinizde de birbirinize atıp tutuyorsunuz, çekemiyorsunuz kendi cinslerinizi.
Ayrıca erkek olmasa bu kadar yorumlar sorular niye yok seviyorum yok hamilemiyim diye..00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı. Kadınlar yok olduğunda erkeklerde yok olmuş olur.
Her erkeği büyütende bir kadındır sonuçta demi ama00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. 01 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂😂
+1 yılSizin bu düşmanlığınız ne zaman yok olur bizim sizden çektiğimiz nedir?
09 Yorumla- +1 yıl
İRONİ İRONİ
- +1 yıl
İşine gelmeyince ironi dersin.
- +1 yıl
Ne anlatıyon ya görüyosan yazma çokta şey değil yani yazıp yazmaman
- +1 yıl
Ergen
- +1 yıl
Aynen kanka
- +1 yıl
sus be! aynı konuyu biz açsak ağzımıza s**ardınız.
- +1 yıl
Germeyin beni
- +1 yıl
cinsimize söv sonra germeyin beni! yok ya!
- +1 yıl
Hay cinsin batsın
- Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı.
+1 yılÜlke de yaşam süresi kısalmış merak etme 50 yaşından sonra herkes mefta adayı üstelik sınav da yok 😂
01 Yorumla- +1 yıl
Hadi inş
+1 yılSiz yok olmadan yok olmaz sizin ammınızdqn çıkıyor
00 Yorumla
+1 yılNeden yok olacaklar ki? Hayret bir şey ya , bırakın şu adamların yakasını?
00 Yorumla
+1 yılerkek yok olursa kadında yok olacaktır. O da insanlığın sonu olur
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 623 cevap paylaştı.
+1 yıl3-5 seneye muhtemelen.
2 kg. kına bırakıyorum yakarsın 😅00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 559 cevap paylaştı.
+1 yılAnti natalizmi uyguladığınızda. Çoğalmayın arkadaş 😑
00 Yorumla
+1 yılBir erkekten fışkırdığını düşünürsek bu fazla saldırgan bir soru.
00 YorumlaYav deli misiniz mk, her üzüldüğünüzde şuraya gelip aynı soruyu sormayın her gün. Gidin başka yerde ağlayın. Kafa dağıttığımız bir site vardı onuda mipp attınız
10 Yorumla
+1 yılSenin ne sorunun var erkeklerle kadınları mutlu etmekten başka bişey yapmıyoruz zaten 😅😅😅
07 Yorumla- +1 yıl
Beni mutlu edebilen yok henüz o yüzden toplu şekilde yok olun bende rahatlayam😏😂
- +1 yıl
Ama nerden biliyorsun belki çok mutlu olursun kapılarını ardına kadar aç sen 🙃🙃
- +1 yıl
Niye beee
- +1 yıl
Oku yorumları
- +1 yıl
Uğraşamam kanks
- +1 yıl
Sorma ozaman ya
- +1 yıl
😅😅
+1 yılFeminaziliğinizle boğulun sorun tam bi saçmalık...
17 Yorumla- +1 yıl
İRONİ ya İRONİ
- +1 yıl
Böyle şeyler sayesinde karşı cinsten iğrenir olduk yalan değil
- +1 yıl
İğren nabayım yani
- +1 yıl
Erkekler niye böyle duygusuz diye şikayet etmeniz boş muhabbetmiş demekki
- +1 yıl
Tamam kanka
- +1 yıl
Yapılan söylenilen herşeyi çok etkiler lütfen dikkat edelim yanlış yapmak veya yönlendirmek doğru değil 😊
- +1 yıl
Tamam kankaa
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Dedi 20 erkekten darbe yemiş pelinsu
14 Yorumla- +1 yıl
Erkeklerden darbe yemek ben kgldfjdlfjldfjdlfjd
- +1 yıl
Yanlış taşa çarpıyorsun aşkooo
Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı. Siz ne zaman isterseniz.
09 Yorumla- +1 yıl
Hemen şimdi
- +1 yıl
Ay teşekkür ederim ☺️😂😂
- +1 yıl
Yani cidden çok saol bu arada ilk defa biri güzel yorum yaptı ciddi olmadan teşekkür ederim ☺️
- +1 yıl
Bizim memleket biraz canım çünkü geç basıyor jetonları ironi olduğunu bir türlü anlayamıyolar
- +1 yıl
❣️❣️
- Aşk İlişkileri konusunda 11,8b cevap paylaştı.
+1 yılBirinin daha kalbi kırılmış 😂
06 Yorumla- +1 yıl
Yokkkkkk kalbim kırılmaz da bıktım hepinizden
- +1 yıl
Bizim de cok umrumuzda bu 😂
- +1 yıl
Olsun diyen de yok zaten kasmayın bu kadar
- +1 yıl
Kasmıyoruz , sen çok şaapma. Ergenlik dönemlerinde olur boyle.
Erkolar kapatılsın , yok olsun falan. Büyüyünce geçer - +1 yıl
şaapma değil saçma cümle bitmeden lütfen nokta koyma ve büyük harfle de başlama boyle değil böyle yazmayı öğren yavrum sonra gel konuş burası eğlenme yeri ve ironi yapıyoruz bunu anlamıcak kapasite varsa hiç uğraşma direk sil uygulama tavsiye ;)
- +1 yıl
Sen ne diyon be abla , gözünü seveyim be abi 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılFazla vırvır yapılınca çoğumuz yok oluruz hemen
01 Yorumla- +1 yıl
Hakediyosunuzzzz
+1 yılBen naptim masum masum oturuyom evimde😑
02 Yorumla- +1 yıl
Otur kalkma sakın
- +1 yıl
Sebepp
+1 yılKadınlar yok olduktan sonra
09 Yorumla- +1 yıl
Kurban ol sen gacılara be
- +1 yıl
Senin gibi gacı bulursam olacam bea
- +1 yıl
Hahahahahahaha
- +1 yıl
Ciddiydim ama hahahahah 😅
- +1 yıl
Buldun ozaman 😂
- +1 yıl
İlk görüşte anlamıştım zaten 😅
- +1 yıl
😂😂😂😂
- +1 yıl
Hayatı ciddiye almamayı çok ciddiye aldım diye oldu bunlar. Bunda da ciddiydim ciddiye alınamadı ciddiyetim 😅
- +1 yıl
Ciddiye alma hiçbişeyi kafayı yersin 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılNe derdin var erkeklerle
04 Yorumla- +1 yıl
Çok büyük sıkıntılarım var
- +1 yıl
Anlat
- +1 yıl
Hepsinden bıktım jfkdfjdlj
- +1 yıl
Hahaha ne yaptılar ki sana :)
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılTam olarak 34 dakika sonra
07 Yorumla- +1 yıl
O ne demek la
- +1 yıl
Ne zaman yok olurun cevabı işte jgjbjv
- +1 yıl
İroniye ironi
- +1 yıl
Hee kafa gitti benim ya kfdkfjddk
- +1 yıl
Gayet normal çokta şey yapma jghbjf
- +1 yıl
Gel konuşak
- +1 yıl
Gelem bari
+1 yılBen nöbetteyim ben naptim niye yok oluyorum
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Antarktika da yokmuş oraya gidebilirsiniz
00 Yorumla
+1 yılNe istiyon kiz bizden neden yok olalim
00 Yorumla
+1 yılHepsi yok olmasın be :D
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 440 cevap paylaştı. Kadınlar yok olduğu zaman.
00 YorumlaÇok uzun sürmez yok olmamız
00 Yorumla
+1 yılBu bize bağlı.
00 YorumlaKarılar yok olduktan sonra
00 Yorumla
+1 yılSizden hemencecik önce.
00 Yorumla
+1 yılSeneye ben yokum kısmetse
00 Yorumla
+1 yılBöyle derler ilgi isterler
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. Beynini kullanmaya başlayınca
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılKadınlar yok olduğu zaman
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılhahaha siz yok olunca
010 Yorumla- +1 yıl
Tövbe de
Cevap sahibi+1 yılama öyle siz olmazsanız nasıl dogcazz
- +1 yıl
Biz olalım siz olmayın
Cevap sahibi+1 yılyaa naptik sana
- +1 yıl
Bıktım hepinizden yeterli sebep bence
Cevap sahibi+1 yıldiğerleri yüzünden benden bikamazsin ayipp
- +1 yıl
Senden de bıktım
Cevap sahibi+1 yılo zaman hoslaniyosun benden
- +1 yıl
Ayy evetttttt fkskcjskfj
Cevap sahibi+1 yılboynuma atladin bakk
+1 yılKadınlar ilişkiye girmeyi bırakınca
00 Yorumla
+1 yılKadınlar yok olunca
04 Yorumla- +1 yıl
Rüyanda 😏
- +1 yıl
Seninde rüyanda o zaman beybisu 😂
- +1 yıl
Rüyası bile heycanlandırır beni ya😂
- +1 yıl
Beni de aşka getirir😂😂
+1 yılnasıl uruyeceksınız?
06 Yorumla- +1 yıl
*üreyeceksiniz
- +1 yıl
Sana mı kaldı tasası
- +1 yıl
erkek ya da kadın ırkından bırını yokedersen dunyada yasamanın anlamı yok kı?
- +1 yıl
Size bağlı değiliz olmasanız bilr daha rahat oluruz emin olun
- +1 yıl
sıkısan kavanoz kapagını kım acacak? perdelerı kım takacak evde? sonra guzellık merkezlerıne tonla para harcıyorsunuz erkeklere guzel gorunmek ıcın... ordakıler ıssızmı kalsın? bencıl pıslık sey hahaha
- +1 yıl
😂😂😂😂
- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
+1 yılSen ölünce
01 Yorumla- +1 yıl
Tmmmm
+1 yılMaalesef hiçbir zaman
10 YorumlaSen yok olduğunda
00 YorumlaBiz yok olursak sizi kim s’kc. kk
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Nasıl yani
00 Yorumlasen yeterli ilgiyi aldığında
00 Yorumla
+1 yılBı yok olursak nasıl tatmin olacaksini
01 Yorumla- +1 yıl
olur mu sanane nakadar ayıp
Kiyamet gunu
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOnları elleyebilirsem eriyip yok olabilirim
01 Yorumla- +1 yıl
Neye?
Gizli Üye(25-29)+1 yılKuduurrrr
02 Yorumla- +1 yıl
Hıhhh😏
Cevap sahibi+1 yılHahaâa🤣🤣
+1 yılBabana sor
00 Yorumla
+1 yılbeyin pırlanta
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer