Ne zaman bu erkeklerin abazalığı bitecek?

Önüne gelene sapıkça yavşıyorlar. Taciz ediyorlar. Tabii hepsi böyle değil de akıllarını seksle bozmuşlar.
Güncellemeler
+1 yıl
Bende erkeğim. Artık erkek olmaktan utanıyorum. Asla bir kıza sapıkça yaklaşmam. Asla. Erkek Adam dediğin kızlara kibar yaklaşır. Kardeşi olarak görür.
Ne zaman bu erkeklerin abazalığı bitecek?
Cevapla