Hangisi gözünde daha avantajlıdır? Erkekler sizde hangisine girdiğinizi yazın.

Bence ikisi de avantajlıdır. Hatta hem yemek, hem temizlik yapabilen hem de tamir edebilen bir erkek diğerlerine göre depar atar
Hangisi gözünde daha avantajlıdır? Erkekler sizde hangisine girdiğinizi yazın.

Bence ikisi de avantajlıdır. Hatta hem yemek, hem temizlik yapabilen hem de tamir edebilen bir erkek diğerlerine göre depar atar
Temizlik ya da yemeğe bakan kadınlar için fark etmez aslında yani hangisini seviyorlarsa onu seçerler. ama ben kendim için konuşacaksam sırf temizlik ya da yemek yaptığım için beni seven bir kadını istemezdim. bunların dışında ben de yanı şekilde bir kızın önde olmasını yaptığı yemeğe ya da temizliğe bakarak değerlendirmezdim. zaten bunları ortak yapardık yardımlaşarak. burada önemli olan kişiliktir benim için. ama kızların büyük bir çoğunluğu gördüğüm kadarı ile yemek yapan erkekleri daha önde olarak görürler. bunun nedeni de aslında dediğim gibi yeteneklerinden etkilenmeleri ve kendilerini buna karşı çekmeleridir.
Yok yahu o anlamda değil. Tabi ki biri çıkıp "ben yemek de temizlik de yapıyorum" dedi diye of adama bak diyip düşecek halimiz yok. Sadece amacımız buna özendirmek ve erkekleri de ev işlerine çekebilmek
Yok anladım sizin sorunuz yani size doğrudan demedim hani bazı kızlar önceliği buna verdikleri için sadece. bende her zaman zaten erkeğin eşine yardım etmesi tarafındayım
Tamir tadilatı zevkle yaparım seviyorum öyle şeyleri hatta tasarım felan temizlik imandan gelir orada da sıkıntı yok yemeye gelince pek bilmem yapmayı ama gerekirse onu da hallederiz.
Eig seçeyim de diğerleri de örnek alsın
Teşekkür ederim
Bence ikisi de hatta detayda yazdığına da sonuna kadar katılıyorum ama illa birisini seçmem gerekiyorsa temizlik yapan erkek derim. İyi kötü bir çok erkek yemek yapıyor zaten hani mutfağa gitmek onlar için bir tık daha kolay sanırım ama temizlik yapan bence nadide ender bulunmaz bir parça dkdjddj
bnjbhjhjvhb böylesi çok çekici falan desek erkeklere de aşılayabilir miyiz acep bu özellikleri
Denemekten zarar gelmez ama pek ümidim de yok açıkcası işlerine geleni yapmakta üstlerine yok çünkü jdjdjdj
Cevap
18Cevap
Bana göre her ikisini de yapabilen erkek 5-0. öndedir. Fakat edindiğim tecrübelere göre kadınlar daha çok yemek yapabilen erkeklere karşı koyamıyorlar. Çünkü yemek yapmak temizlik yapmak gibi değil birçok farklı kritere sahip olman gerekiyor. Yani birazcık daha fazla yetenek isteyen bir olaydır.

İki gün yerim diye çok yapmıştım, tüm malzeme iki kişilik. Bense oturup hepsini tek başıma yedim 😅
Bunları yapmak için şartlar gerekli gurbette olan her erkek ister istemez kendi yemeğini kendi temizliğini evin mecbur otomatikman yapiyor...
Gurbete çıkmış her erkek otomatikman yapması gereken zaten işler zaten
Ama zorluk ve gurbette olmayan bunları yapması biraz zor zorluk görmesi lazim
İki konuda da bence eşler birlikte yapabilir. Ben şahsen eşim olsaydı ona yardım eder birlikte yapardık . Altı üstü yemek ve temizlik zaten.
Ne temizlik ne de yemek ikisini de ben yaparım.. tamir işi her iş gelsin elinden o var yanımda hep diyeyim o kadar güzel olurdu ki:)
Erkekler kadınlar gibi detaylı temizlikten anlamazlar diye düşünüyorum o yüzden yemek yapmaları daha iyi olur
Hazır bu konuda görüş paylaşmışken. Buna da bir el atayı₥
Her ikisi de
Mümkünse ikisi de olsun. Ama yinede yemek daha iyiii
Hasta olduğunda çorba yapan erkek 5-0 öne geçer. Ufak avantajlar peşinde değiliz
yemekten çok anlamam ama temizlik daha iyi yaparım
Temizlik, yemek ve tamir yapan erkek istediği her kadını elde eder.
Kendi fizyolojik ihtiyacını karşılayacak kadar ikisini de öğrenmeli.
Off ikisi de olsun ya 🥲 birini sececeksem bu yemek yapan olur çünkü yemek yapmaya dair hiçbir şey bilmiyorum...
Olsun kız öğrenirsin hem yaşın genç daha
Ben ev işlerinden nefret eden biriyim... Öğrenmek de istemiyorum jdjfjje
Yemek yapan en büyük hayalim iyi yemek yapan bir kocayla evlenmek paradan bile daha önemli benim için 😀🤧
Jdjejdjd bütün işleri yıkabileceğimiz biri olsa fena olmazdı hehehe
Çok iyi olur https://youtu.be/JISDLMgrJa8 bu kadın ben skskdj
Oha çok iyii koptum zhjsjsnndnf
Yemek yapan erkekler daha çekicidir ama iş bölümü yapacaksak, temizliği o yapsın da yemeği ben yapayım isterim çünkü midem bulanıyor WLXHXMDDHDMD
Sudeden hayat kurtaran taktikleer hvjgvhvjhvgchv
Ahahhaha
Nerede nerede lütfen söyleyin @murrrattt
Senin başın bağlı. Müstakbel eşine selamlar🙏🤪
Kirpiye oturtma duası enter
WCSMXHDNDBDMDND
İkisinide 13 senedir yaparım 4-0 öndeyim ayık olun xmmdlxls msdlşdşs
Herkese ders mi verseniz de erkekler sizden feyz alsa acep cfhgcxfgc
Yemeği yaparım ama özel günlerde diğerleri olmaz karizmam çizilir.
temizlik yapınca karizma bozuluyormuş.. Duy da inanma
Yemek yapmayı bilen ama sevmeyen erkek peki?
Olmaz biliyorsa yapmalı. İşten kaçılmaz yahu
Zaruret halinde yapar, ama mutfakta vakit geçirmeyi sevmeyen biri
Yemeği dışarıdan sipariş ediyoruz. Evi de robot süpürge temizliyor.
Para bitse, robot bozulsa?
Yemeği ben yaparım o işlerde yardımcı olsun.
her işi yaparım abi diyen erkek her yerde birincidir :D
Hic birinji yapmam yapmadimda.. gerke yok boyle seylere..
yemek ve temizlik yapmak siradan bir seydir her insan yapmasini bilmelidir kimseye bir ayricalik katmaz
Sen beni tanısan o zaman seni halini düşünemiyorum bile
Temizlik ve yemek yapanlara düşülür yazdığımı hatırlamıyorum..
Yemek yapan erkeğin kulu kölesi sssk sı olurum temizlik yapan erkek anacıdır kesin 😂
Oyum, temizlik yapandan yana.
Eşine her koşulda yardım eden tabi ki
Temizlik yapan. Yemeği ben yaparım. 🤭
İkisini yapan 2 0 öndedir birini yapan 1 0
Ikiside 2 puanda başlar
Yemek bulaşık tamirat kompleman here
Yemek yapan erkek 2-0 öndedir.
ikisini de yapan erkeğe ne var?
Ödül
Tüh, bilseydim yemek de yapardım
Geç değil şimdi başlasan yarın alırsın ödülü
O zaman vermeyin kimseye de, ben yarın bi kuru pilav yapıp geleyim, ödülü alayım
Olur olur yarın yapıp gel eigen senin olsun
Kapora vaabında bi patates falan kızartayım mı?
Olur olur yeriz
Parmak, elma dilim?
Fark etmez yahu yap yeter ki
Tamam be bağırma, yapıyorum
Temizlik yapan erkek. Yemeği ben yaparım. 😂
Jdndnfn
Yemek yapan bence
Yemek yapan erkek 👌
Her ikisinide yapan 4-0 öndedir 🤭
İkisini de yapan 4-0 öndedir😅😅😅😂😂😂😂😂😂
Ouv zor soru. Sanırım temizlik.
İkisinide yapan
ikisinide beraber yapalım sjsjs
İkisi de on sıfır geridedir
Neden?
Kadın da işten geldiyse yardım etmesinde bir sakınca yok. Zira etmezse insanlığından şüphe ederim. Her neyse bakış açısı..
Yemek yapan!
Yemek yapan.
Temizlik
Her iksiide
Yemek yapan.
bu tür şeyler öne geçirmez bir insanı.
Yemek yapan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?