Evet
Asla
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben zaten tek yaşayan birisiyim ailem benim ilişkilerime, özel hayatıma müdahale edemez zaten ama gene de onlara saygıda kusur işleyecek bir gelin getirmem öncesinden ben böyle birisi istemeyeceğim için ailemin bu konudaki fikirileri benim için önemli değil.
Hayır vaz geçmem çünkü benim için benim kararlarım önemlidir yani aile ne dediğine bakmam ben çünkü bu konuda insanın kendi sevgisi düşünceleri daha önemlidir yani, sonuç olarak ben evleniyorum başka kimse evlenmiyor bu eğer ben zaten bir kadını sevmişsem buna kimse karışamaz kimse engel olamaz zaten seviyorum ve güveniyorum demektir.
Kizlar vazgecsin ama erkeklere vazgecmek yakismiyor yakistirmiyorum erkeksen alacaksin kizi
Git ve ikna et olacaktir elbet
Vazgecmezdm ikna etmeye calisirdm. İllaki ikna olurlardi
Cevap
24Cevap
birincisi ailem bana bu konularda müdahale eden bir aile değil , ikincisi istememe sebepleri ne olabilir karışmazlar ki 3- eğer gerçekten karşıdmakinden eminsem beni ancak ölüm vazgeçirir ölürsem mecburiyet artık
beni bir kişiden vazgeçirebilecek kişi o bu şu ailem vs olamaz ancak kendisi olur sebebi
İlerde yaşanabilecek elalem ne der tepkisi sorun
elalem ne derse der beni alakadar etmez
Ne güzel aynı kafadan bende istiyorum ☺️
kendin için yaşa ;) hayat senin kararlar vs kapıyı içeriden kapattığın zaman başkaları değil sen yaşayacaksın o kişi ile içeride
Keske mümkün olsa kızları mal gibi gören bir aileden geliyorum
Aileni bir bildiği vardır bak ben size diyorum 36 yaşındayım ailemin içine sinmeyen ger şeyin altından bir pislik çıktı. Neden? Çünkü ben giderken onlar dönüyordu. Ama sen şimdi ne yapacaksın? Benim hayatım benim kararlarim diyerek onların rızasının olmadığı bir ilişkiye devam edeceksin. Et tabii ki ben de öyle yaptım. Görüşmek üzere by 👋
O herkeste ayni diyemezsin sana yanlis biri denk geldi diye insanlar herseyden vazgecsin mi istiyorsun?
Vazgeçmedim, ama hataliydim. Yanlış bir evlilik yaptım. Ailelerimiz uygun değildi çok farklıydık. Yine de seviyorum dedim arkasında durdum ama o 20 senelik evlilikte hep ailesinin istek ve doğrularını gore davrandı ve hiç benim arkamda durmadı. Kötü bir evlilikti ve bitti.
Ailem karışıyorsa bir şey vardır kolay kolay bir şey demezler
Geçtim. İstemeyerek de olsa. Lakin sonradan ne kadar da doğru bir karar verdiğimi, vermemi sağladıklarını anladım. Hamdolsun. Bir bildikleri var cidden.
Ailesinin onay vermeyeceği insanı az çok bilir herkes. Yine de olur da böyle bir ikilime girilirse
Ailem ya..
Vaz geçerdim herhalde, ne yapayım ailede öyle unutulup bir köşeye atılacak bir şey değil ki! Onlara her zaman ihtiyacım olabilir😊
Ben kendi ilişkime güvenmiyorsam aileme anlatmam zaten ama ailemin de ilişkimde söz sahibi olmasını istemem koca koca insanlarız artık aile de bir yere kadar tabi ki dinlerim görüşlerini alırım ama bana saygı duymalarını da isterim
Şıkları görmeden içimden asla dedim.
Kendi yaptığınız, başardığınız herhangi bir şeyi düşünün, bunu aileniz sayesinde değil, ailenize rağmen başardığınızı göreceksiniz.
Ben okulda birini sevdim oda beni seviyordu oda benden hoslanıyordu ailem karsı çıktı ben vazgeçtim
Ailemin bunu istememesindeki argümanlarına bağlı olarak değişir.
Maalesef vazgeçmiştim ama o hatayı bir daha yapmak istemiyorum
Ben Vazgeçmem Ölene
Kadar İlişkiyi Devam Etirirdim👑❤💕
Evet vaz geçerdim ailemin istemediği birisiyle birlikte olmak istemem
Vazgeçerim babam annem ayrıl diyorsa vardır bildikleri
Ailenin birdiği bir şey vardır. Dinlenir önce sonra karar verilir.
Saygı önemlidir tabi ama ben bunu seçtiysem vardır bir sebebi tanıyarak zamanla seveceklerdir o yüzden vazgeçmek yerine iki tarafın birbirini tanıması için çabalarım
Neden istemediklerini bağlı. İlerde sorun çıkabilecek biriyse dinleyebilirim
Risk biraz
Hayırlısı olsun senin için
Ben dua ediyorum valla onları bilemiyorum dnpxdmdp
Çok kararsız kaldım önce aileme neden kabul etmediğini sorardım sanırım zor baya
Vazgeçmem
Seviyorsan herkesi karşına alabilmelisin
Değerlendiririm ama son karar benimdir
Sebebinin ne olduğunu sorardım
Vazgeçmem de böyle bir şey istemezler
Sebebine bağlı
Bunu yaşamadan bilemez kimse
hayır vazgeçmem.
İstememe sebepleri ne ona bakmak lazım
Gerçekten doğru insan olduğuna eminsem vazgeçmem.
Ben vazgeçmezdim ciddi düşündüğüm kişiyle
hayır vazgeçmem
Sebep sorardım ya
Evvet
Hayır geçmem
hayır tabiki
Hayır.
Asla
Hayir.
Vazgeçmedim ama pişmanım keşke vazgeçseydim
Benim hayatım benim kararlarım
hayır tabi
Hayır
nahhh nahhh
Hayır.
Hayır vazgeçmem
Vazgeçtim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?