Seviyorum ama ailem istemiyor olmaz diyen insanların çok olduğunu düşünüyorum fakat seven insan sevdiğinden bence ne olursa olsun vazgeçmez. Siz sevdiğinizden vazgeçer misiniz?

Seviyorum ama ailem istemiyor olmaz diyen insanların çok olduğunu düşünüyorum fakat seven insan sevdiğinden bence ne olursa olsun vazgeçmez. Siz sevdiğinizden vazgeçer misiniz?

Hayır. Elbette çok değer verdiğim ve güvendiğim için ailemi dinlerim, sebeplerini duymak isterim. Fakat ben hayatıma gözüm kör şekilde birini almam, duyduklarımın mutlaka açıklamaları olur. Yoksa, söylenenler bende ufacık bir şüphe dahi olsa uyandırmışsa ve gerçeklikten koptuğumu düşünüyorsam bunu kimse ile paylaşmadan gözlemlerim bir süre. Ama sırf birileri istemiyor diye hayatıma aldığım insanı iki sözle etkilenip arkamda bırakmam.
Hayır bunun için vazgeçmem. Benim kendi doğrularim kendi bakış açım var ve kendi kararlarimi bir başkasının değiştirmesine müsade etmem söz konusu ailem olsa bile. Ayrıca aşkımı da başkasına yar edemem böyle bir sebeptenn😑 ancak ben vazgeçmek istersem biter, benden yana
Olması gerekende bu diye düşünüyorum bende
Hayır kim olursa olsun sevdiğimden vaz geçmem.. zaten ben sevdiysem ben aşık olduysam bu yeterlidir ve önemlidir. kimsenin fikrini ya da onayını asla almam.. sevdiğim kadınla bir ömür mutlu yaşamaya bakarım sadece.. ve onun iyiliği için de her şeyi yapardım. ama tabi her insanın düşüncesi farklıdır
Aynen dostum böyle olmalı zaten
Teşekkür ederim brom
İkna etmeye çalışırım eğer olmazsa vazgeçerim. Aileminde bildiği bir şey illaki vardır. Zaten ailem karalarıma güvenirler genelde istememezlik yapmazlar.
Cevap
26Cevap
Başkalarının isteklerine göre hayatımı şekillendiremem, bu ailem dahi olsa.. Eğer duygusal ve mantıksal açıdan benim için tamam ise gerisi ayrıntıdır..
Hayır seviyor isem arkasında sonuna kadar...
Ailem benim herşeyim gadası o yüzden ailemin isteğine rıza gösteririm
Vazgeçmeseler bile ailelerin karşı çıktığı, bir gazla yapılan evlilikler kısa sürede boşanmayla sonuçlanıyor genelde. Aslında doğrudan karşı çıkmak yerine uygun bir üslupla konuşsalar çocuklarıyla, yol gösterici olsalar. Bu kadar mutsuz evlilik yapılmazdı.
Ailem durduk yere biz bunu sevmedik olmaz diyecek insanlar değil. Elbette mantıklı bir sebepleri, benim göremediğim ama ileride sıkıntı yaratacak bir durum görmüşlerdir.
Bunu benimle düzgünce konuşmalarını isterim direkt astım kestim tarzında konuşurlarsa bu bende ters etki yapar. Güzelce konuşunca anlaşılmayacak hiçbir şey yok 😌
E tabi ki kimse kolay vazgeçmez. Hayır olmaz bu dediklerinde tamam diyip engelleyecek halimiz yok shsjs. Herkesin bi ne demek olmaz diye zırlama dönemine girer
O da onların sorunu 😏
Çok olağan bir iey ya nedense şaşırtmadı
Ailem bir şeyini görmüştür diye düşünürüm. Büyük de konuşmak istemiyorum ama vazgeçerim gibi geliyor. Bu onların sözünü dinlemekten değil, sözlerine güvenmemden ve hep haklı çıkmalarından kaynaklı. Bir gün çok iyi tanıdığım birinin bir cümlesinden yalanını yakalamıştı babam. Bunu hiç unutmam.
Tecrübeler insanda güven oluşturur zaten ve ailen mantıklı insanlarmış bu durumda tabi ki sözüne güven olur haklısın
Hayır vazgeçmem.. ben eminsem ondan, doğru olduğunu kabul etmişsem, her şey karşılıklı olarak güzelse eger, kimsenin lafı ile, en yakınlarım da dahil, hayatımdan da benden de gitmesine izin vermem.. bu mücadeleyi de, sevgimi de hakketmesi yeterli sadece..
önce neden istemediklerini sorarım onlarında fikrini alırım eğer mantıklı bir açıklama yaparlarsa oturup düşünürüm çünkü aileler bazen bizim göremediğimiz şeyleri fark ediyor anlıyor yani demek istediğim ailemin fikri benim için önemli dikkate alırdım tabi eğer mantıklı ise
Ailem neden istemiyor asıl önemli olan nokta bu.. Ama her ne olursa olsun sevdiğimden vazgeçmem.. Ne yapar ne eder bir şekilde ikna ederim.. Sonuçta ailem de benim mutsuz olmamı istemez..
Kesinlikle böyle bir durum olduğunda da bir şekilde ikna ederim.. 😅 Gerekirse araya aile büyüklerinden birini dahil ederim yinede ikna ederim.. 😅
Vazgeçerdim çünkü aile rızası olmadan yapılan bir evlilikte huzurlu mutlu olamazsınız aileniz hayır demisse bir olaya bir bildikleri vardır senin göremediğini anne baba görür hisseder hiç kimse de evladının kötülüğünü istemez oyuzden annemi babamı böyle bir konuda incitmezdim rızasını almaya ikna çalışırdım herkes gelir gider anne baba baki kalır diye düşünüyorum
Bazen olayin içindeyken yanlıs olan şey size makul gelebilir, dışarıdan bir göz eğer ailem ise neden böyle düşündükleri cok onemli. Gercekten mutlu olmayacağıma ve mutlu edemeyeceğime dair bir şüphe hasıl olursa ilişkinin hangi aşamasında olduğu önemli degil attigim adımımı geri alırım.
Tabi ki bu da güzel bakış açısı olaylara mesela
Hayır kesinlikle vazgeçmezdim eskiden aşık olduğum bir kız vardı İstanbul a taşınmıştı İstanbul'da halamlar da oturuyor eğer İstanbul a halamların yanına gitseydim onunla buluşurdum kesinlikle İstanbul trafiği gözüme bile gelmezdi annem itiraz etmezdi ama babam ederdi gerekirse babamı bile karşıma alırdım ama o kız beni istemedi tabi
Gerçekten seviyorsa onun için ailemi karşıma alırım. Ama bana o güveni vermesi lazım. Davranışıyla, huyuyla, ilgisi, merhameti ve anlayışıyla bana bunu verirse onun için herşeyi göze alırdım. Parası evi mülkü umrumda olmazdı
Ailemin neden istemediği önemli.. Benim bilmediğim, gözden kaçırdığım bir yönü falan varsa dikkat ederim.. Sırf evlenmemem içinse kendi bildiğimi okurum..
en iyi yorum seçilmeli
Ilk etappta aileniz ve cevrenizdekiler neden istemiyor mesela bu da önemli. Belki de sizin göremediginiz bir sey görüyorlar, bir dinlemek lazim. Ama son karar sizin çünkü bu hayat sizin. Yanlışsa bile yapip görmen ders cikarman gerekiyor olabilir. Veya onlar haksız da olabilir, kendi degerlerine uymuyor diye de istemiyor olabilirler. Dedigim gibi dinlemek lazim, sebep onemli
Ailemin neden istediğini konuşur anlarim nefsi bir şekilde mi istemiyorlar yoksa gerçekten mantıklı bir düşünceleri mi var buna bakarım baktım ki haklılar vazgeçebilirim ama kendi nefisleri doğrultusunda istemiyorlar o zman sevdiğimi birakmak
*Bırakmam
Olamaz tabi kuzey beyyy
Hayır vazgeçmem. Seviyorsam sevgime sahip çıkarım. Ve aileminde kabullenmesi sağlarım. Ben seviyorsam ve istiyorsam saygı duymamalılar. Ve duyarlarda. Benim hayatım, benim kararlarım...
Evet çok doğru katılıyorum. Doğru olanda bu bence. Yani iki kişi bir karar verdiyse ve seviyorsa 3. bir kişinin müdahalesine gerek yoktur evet. Saygı duymak düşer. Ailesinin aklıyla hareket eden bir erkek ya da kadından olmaz zaten.
Hayır.
Zaten ailemin karşısına çıkarana kadar bin bir türlü düşünüp tartmışımdır ilişkimi.
Ben hayatımda olmasını istiyorsam ne yapar eder hayatımda tutarım, vazgeçmem...
Vazgeçmemek için direndim ama o gidip Rus kadınla aldatıp üstüne sanki ben bunu anlamamışım gibi gelip devam etmeye çalıştığı anda tiksindim kestirip attım hiç gerek yok devam etmeye deymiyor çünkü aileler haklı çıkıyor
O "sevdiğiniz" dediğin gelip gidici hiç biri kalıcı değil ama aile kalıcı...
Bir şeyi istiyorsam herkesi karşıma alırım. Net ve kısa bir açıklama olduğunu düşünüyorum. d
Asla yeri gelse karşima alirim ama karişmalarina izin vermem
Beni sevdiğine eminsem vazgeçmem ama adımda atamam.
Bihter'de ailedendi aileden seçerim ve vazgeçmem
Demekki ailemin bir bildiği var ama orta yolu bulmaya çalışırım eğer olmassa aileden devam
Tabiki ilk sorgularım eğerki mantıksızsa bana hitap etmiyorsa ailemi dinlemem ama eğer ailemin dediği mantıklıysa ve bana hitap ediyorsa evet ozaman "gerçekten ailem doğru diyor bir bildikleri var" derim ve sevdiğimden vazgeçerim
Bi bildikleri varsa vazgecerim, ama onyargili davranyorlarsa vazgecmem
Sevdiğim kadına güvenmesem sevgili olmam.
Bu yüzden kararıma saygı duymak zorundalar.
Vazgecmedim ama vazgecmem gerekiyormuş bunu anladım.
Bazen aileler daha öngörülü olabilir yine onların söylediklerine de şans vermek gerekebilir. Konu mutluluksa kulak asmalı ama maddiyse ya da kibirse vazgeçmemek gerekir.
Vazgeçmem. Hayatımın insanını bulmuşsam vazgeçmem ikna ederim
Doğru insanı bulmak kolay değil
Ben ailemin istemeyeceği tiplerle muhatap olmam zaten
Tabiiki vazgeçmem kendi kararlarım daha önemlidir benim için
Uygun zamansa vazgeçmezdim. Bi yolu bulunurdu muhakkak.
İstememe sebepleri ne ona göre değişir sonuçta ailem ve benim için kötü bir şey istemezler
Ailemin istememe gerekçesine bağlı ve ailem bir şeye karşı çıkıyora mutlaka önemli bir gerekçeleri vardır
Vazgeçmem, ailem beni beğenmiyor ki benim anlaşıp sevdiğim insanı beğensin istesin, ben yeterince sevip güvenmişsem vazgeçmem
Aile önemlidir dikkate alınıp sorun çözülmeli, ergen gibi körü körüne yanlış yapmak işi dahada zora sokar.
Ailem benim için çok değerlidir ama sevdiğim kişiye de saygı duymak zorundalar. Ben teraziyi dengede tutarım onlar da bana destek olmalılar.
Ailemin onay vermeyeceği birisiyle bir ilişkiye başlayıp ne onu ne kendimi haybeden derde tasaya koymam
Aile bir yere kadar zaten aile olacagım aynı müessesiyi kuracagım neden onların kararı gecerli olsun onlara saygı duyar sevdiğimden vaz geçmem
Sevdiğim değil ama sevgili olma eşiğine geldiğim kişilerden hep vazgeçtim
Ailemin haklı sebepleri var ise vazgeçerim ama yok ise asla
Eğer mantıklı bir bahaneleri varsa yanlış biri olduğu söylüyorlarsa değerlendiririm
Aile ne derse o bence kim ailesini karşısına alır ki
benim sevdiğimi ailem de sever, ailemin sevebileceği tarzda birini severim zaten
Vazgeçmedim ki.. sonra ailem o oldu
Vazgeçmejdim ama joy biy kayay
Ailem istemiyorsa vardır bir bildikleri
Buda bir nevi sorgulamak oluyor
Hayır vazgeçmem
Bu duruma zorla sokulmuş birisi olarak vazgeçmemek gerekiyor.
Vazgeçmiştim ama öyle olması daha hayırliymis sonradan görüyor insan
Kendi doğrularımdan ilerlerim kimse hayatıma karışamaz
Sırf canım istemiyor diye ikisindende vazgeçerim
İstememelerinin sebebi önemli benim icin sorun yoksa tabiki vazgeçmem yanı yine kendi bildiğimi okurum
hayır vazgeçmem
onlar saygı duymak zorunda
Neden istemediği önemli
Ailemin ne düşündüğü önemli.
vazgeçerim, ailen istemiyorsa vardır bi bildikleri
Evet vazgeçerim. ~
Aileme göre karar vermek ama fikirlerini önemserim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?