Ortada sebep olsun ya da olmasın; başkalarının fikirleri sizin ilişkinizde ne kadar söz sahibi olabilir. Aileniz istemiyor diye, sevdiğiniz kişiden ayrılır mıydınız?
Ayrılırdım. Ama ilk önce nedenini öğrenmeye çalışırım eğer gerçekten haklı bir sebepleri varsa ailemi tercih ederim. Aile her şeyden önce gelir. Benim göremediğim şeyi onlar görmüş olabilir o yüzden aileleri dinlemek önemlidir çünkü ilerde pişman olmak hiç istemem
@Freddy1616 yani yakinliga bagli sidmi nisanlimsa gelmesini isterdim ama sevgiliyken gelmek zorunda degil. Ve eger cok uzaktaysa calisiyorsa mesela gelme ilkani yoksada kizmazdim
ailem özellikle de annem istemiyorsa mutlaka bir şey vardır öyledir hani anneler hissederler genelde anneler hayır diyorsa olmamasında daha hayır vardır bence