Artık yalnız takılmak istiyorum hayatımda kimse olsun istemiyorum yalnızlıktan hep korktum ama yeter sıkıldım doğru bir karar mı?

Bir süre yalnız takılmak bence benim için sağlıklı olacak hayatımdaki insanlara hoşçakal diyeceğim zira hiç birinin beni anladığını düşünmüyorum

Artık yalnız takılmak istiyorum hayatımda kimse olsun istemiyorum yalnızlıktan hep korktum ama yeter sıkıldım doğru bir karar mı?
Cevapla