Aramızda yaş farkı var ve sürekli konuyu oraya getiriyor ama aramızda bir ilişkide yok ben istemiyorumda benden ne istiyor?

Hep iltifatlar ederdik birbirimize flört tarzında ama ilişki boyutuna hiç gitmedi sonra ben uzaklaştım olmayacagını anladım ama kendisi hala ilgilendigini belli ediyor ve diretiyor ben kaçtıkca o hala peşimde bu aralar sürekli konuyu ben yaşlandım artık biz yaşlandık yaşlılık işte gibi gibi şeylere getiriyor benden ne duymak istedigini anlamıyorum madem öyle ben zaten uzaklaştım hem bunu söyleyip hem direten kendisi neden konuyu buraya getiriyor? Benden ne bekliyor?

Aramızda yaş farkı var ve sürekli konuyu oraya getiriyor ama aramızda bir ilişkide yok ben istemiyorumda benden ne istiyor?
Cevapla