Aramızda yaş farkı var ve sürekli konuyu oraya getiriyor ama aramızda bir şey yok zaten ben istemiyorumda derdi ne?

Hep iltifatlar ederdik birbirimize ama ilişki boyutuna hiç gitmedi sonra ben uzaklaştım olmayacagını anladım ama kendisi hala ilgilendigini belli ediyor ve diretiyor bu aralar sürekli konuyu ben yaşlandım artık biz yaşlandık yaşlılık işte gibi gibi şeylere getiriyor benden ne duymak istedigini anlamıyorum madem öyle ben zaten uzaklaştım hem bunu söyleyip hem direten kendisi neden konuyu buraya getiriyor?

Aramızda yaş farkı var ve sürekli konuyu oraya getiriyor ama aramızda bir şey yok zaten ben istemiyorumda derdi ne?
Cevapla