Ben kararsız kaldım yaa yemek olmadan olmazz uykuyuda seviyom hemde çokkk
Ama birini sececeksem eger yemekkk yaa 😅😁🤣 Açken uyunmazz ahahahahh
Ben kararsız kaldım yaa yemek olmadan olmazz uykuyuda seviyom hemde çokkk
Ama birini sececeksem eger yemekkk yaa 😅😁🤣 Açken uyunmazz ahahahahh
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Uykuyu sevmiyorum yemek olsun :D
Olsun sadece ikisini seçebilseydik uyku ve yemek arasında karar kılardım diğer 8 maddeye isterse zenginlik isterse aşk olsun umrum olmaz
boğa burcu olarak yemek :D