Yarıyolda bıraktığı için haksız olan kişi kız diyelim ki. Erkek ayrıldıktan sonra o kızı heryerden engellediğinde kız ne düşünür? Belki de hiç umursamıyordur olağan bir şey. Sizce?
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Tek kişiyle yani senle konuşan biriyse cok üzülür tabi ki. Her kız aynı anda 5 flört yapmıyor işte. O kızlar çok üzülüyor. Umarım boşu boşuna engellemiyorsundur yoksa yazık kiza
Sevdiğim kız üni hocalarının ödev konusunda kendisini uğraştırmaları yüzünden morali bozulmuştu. Ben ne yapıyorsun diye sorduğumda böyle dedi. Bense ona teselli verdim senin yanındayım dedim. Sabret az kaldı üni nin bitmesine dedim. Bana bu sözlerimden sonra beni anlamıyorsun diyerek tavır yaptı. Birkaç saat sonra yeniden konuştuk. Ayrılmayı ima etti. Söylediğine göre annesi gibi teselli ediyormuşum. Bir arkadaş gibi teselli edemiyormuşum. Genel olarak kendisini anlamıyormuşum. Bu yüzden benden ayrılmak istediğini söyledi. Ben çok üzüldüm ilk ilişkimdi bu benim ve son olsun istiyordum ömrümün sonuna kadar onunla olmak istiyordum. Ama beni bıraktı. Ben de ona hakkımı helal etmeyeceğimi söyledim. Sonrasında bende ah bırakma diye yalvardı. Ben buna karşılık vermedim, biraz saygı çerçevesinde tartıştıktan sonra "benim söyleyeceklerim bu kadar, senin söyleyeceğin şeyler benim umrumda değil artık " diyerek engelledim.
Kadınlar bir soeunu varsa %60 çözüm bekler teselli değil. Ha buda hep çöz hiç konuşma anlamına gelmez önce konuşup yanında olup sonra çözüm üretecek sin diğer türlüsü gerçekten gözümüze anne tesellisi geliyor. Tabi bu benim varsayımim belkide böyle olmamistir sen daha iyi bilirsin hareketlerini
Ya içten bi çok zorlaniyorsan uğraşma yavrum ben bakarım bize de demeni istiyor olabilir. Feminizm zirvaliklarini bırakın kadınlar korunmak kollanmak istiyor zorlanmak degil
Evet ama ben tıp öğrencisiyim. Hala öğrenciyim elimden gelseydi mesleğime kavuşmuş olsaydım seve seve bunu da derdim ona. Ben bize yeterim senin çabalamana gerek yok derdim.
Ben ona ve birlikte yaptığımız planlarımıza sonuna kadar sadık kaldım ama o sadık kalmadı beni yarıyolda bıraktı. İlk defa ilişkim olduğu için çok ağrıma gitti terk edilmek çok canım acıdı
Söyle söyleyeyim hak veriyorum sana erkek arkadaşım da tıp ogrencisisi , ben zor donemler yaşıyorum artık çok kötüyüm ailevi şeyler hayatım mahfoldu. O da daha meslek edinmedigi için çok üzülüyor farkındayım elinde olsa hemen evlenip bitiricek su yasadigim zorlukları ama bana sabretmemi söylüyor 1 yıl var bitirmesine onu bekliyor oda , elinde olmadığını bildiğim için onun niyetini bildiğimden bu bana yetiyor bazen , nazende sürekli olaylar yaşadığım için çıkıp gitmek istiyorum aile evinden neresi olursa o kadar kötüyüm ki sokakta yatmaya bile razıyım çünkü eriyip gidiyorum. Ama kız arkadaşının böyle bir durumu yoksa hemen teminat vermek zorunda olduğunu düşünmüyorum. Sonuçta tıp zor sende ogrencisin öyle ha dedin mi olmuyor zaman gerekiyor öyle sahiplenebilmen için ( hem maddi açıdan hemde kıza güvenip guvenmeme açısından) . Eğer kız iyi biriyse niyetini biliyorsan başka amaçları yoksa keşke deseymissin ilişki dediğin birini kollamak çünkü. maalesef ilişkide bazı görevler var önemli yapilmayinca olmuyor ilişki. Ama niyetinden emin değilsen yoluna bak üzülme karşına çok çıkar daha gençsin hele mezun olunca bizim TC kızları olup bitiyor doktor için. Umarım mutlu olursun doğru karar ver. Benimde sevgilim benden emin olmasa böyle bir karar vermezdi zaten ( sonuçta benim ya da onun hayatı mahfolmasin önemli kararlar ) . her şey kiza güveninde bitiyor
Biraz uzun yazdim kb. haha
İstediğin kadar uzun yazabilirsin hiç sorun değil yeter ki açıklayıcı olsun
Her şey kıza güveninde bitiyor dedin. Evet ben ona güveniyordum ama demek ki o senin gibi metanetli birisi değilmiş. Ben 3. sınıf ım. Hala en az 3 senem var bitmesi için. Belki de bu süreyi uzun buldu. Şahsen ben sırf kendisini teselli edemedim diye ayrılmak istediğine inanmıyorum. Başka bir sebebi olmalıydı. Kim bilir belki de 3 seneyi fazla buldu. Kim bilir belki Eczacılık okuyor olmasına güvendi beni bıraktı. Kim bilir belki de başka erkeklerle de flört ediyordu ve benden daha iyi birini buldu, bu her ne kadar ummak istemediğim bir şey olsa da aklıma geliyor. Sonuç olarak beni sevmediği kesin eğer sevseydi bırakmazdı.
Sen kaç senedir bekliyorsun onu merak ettim. Gerçekten seni takdir ediyorum. Anlayışlı ve dayanıklı bir kızsın. Anlayışlı ve dayanıklı bir insan olmak herkesin harcı değil
Sevgilim ilk başta bana 4_5 yıl dedi ben öyle kabul ettim zor olsa da en son şiddet gördüğüm için 1 yıl bekle para işini halledicem dedi. Yani ben bu kadar zorda olduğum, üstelik çok istediğim halde bir kariyer de yapamamış olmama rağmen 4_5 yılı kabul etmiştim çünkü seviyordum ilk başta umrumda değildi evlilik vs. Yani sen biraz anlatınca bende öyle düşündüm 3 yılına katlanmak istemdmis olması çok muhtemel. Ama bir yandan iyi olmuş çünkü şimdi böyle yapan ilerde nobetlerini bekleyemezdi evlenseniz dahi mesleğin zorluğunu kaldıramazdi eşin olarak oyuzden üzülme sen boş ver kendi kaybetmiş diye yorumladım. Ama ilk yorumlarim geçerli başka biri olursa aklında olsun kadınlar çözüm ister teselli değil. Kisine göre çözüm mu teslli mi verecegini sen seçersin.
Yok ya ben de daha 8 ay oldu ilişkimiz şimdi cok bekledim diyemem ama biz neredeyse en baştan konuştuk bana 4_5 yıl beklemen lazımi hep ama hep söyledi. Bende 4_5 yılın benim için çok uzun olduğunu ama yinede onun karar vereceğini benim bekleyeceğimi söyledim. En son şiddet olayları olmasaydı ben bu kadar kötü hallere dusmeseydim bekleyecektim zaten o dedi 1 yıl bekle gelip isticem seni diye. Ben ona dedim bu yaşananlar yüzünden kendini mecbur hisediyorsan yapma. Oda hayır yok öyle bir şey dedi. Ama hicbirsey belli değil daha 1 yıl 4 ay falan yine beklicem ozamana kadar umarım bizim iliskimize bir şey olmaz onu asiri seviyorum , kimseye guvenmedim hiçbir zaman hiçbir erkeğin evleneceğiz laflarına inanmadım oda bıçaklarsa bu süreçte sırtımdan baya biterim ben hayatıma da birini alamam herhalde
Şu şiddet olayı dediğin nedir? Ben onu pek anlayamadım
Şiddet derken Ailenle aranda geçen bir olayı mı kastediyorsun?
Bu arada aynen sana katılıyorum. Şimdi bu kadar anlayışsız davranan bir kız evlendikten sonra da anlayışsız olmaya devam edecektir. Hayat boyu sorun olabilirdi. Ben de okulu bitirmeyi beklicem. Ondan sonra gönül işleriyle uğraşcam. Böylesi daha doğru her ne kadar şu an ilgiye ve sevgiye çok ihtiyacım olsa da beklemeliyim. Sevgisizliğin ilgisizliğin acısına derslerin zorluğuna 3 yıl daha katlanmalıyım. Allah ın izniyle her şey yoluna girer böylece. Zor bir şey ama yapacak başka bir mantıklı seçenek yok.
Aynen abimden şiddet gördüm arada oluyordu ama uzun süredir olmuyordu bende neredeyse 22 yaşında bir genç kızım çok zoruma gidiyor kaldıramıyorum artık. Ayrıca annem babam yıllardır ayrı babamla 6 yıldır hiç görüşmuyorum. Oda normal değil bir baba olmadı hicbirzaman aileme şiddet uyguladı saydı sovdu problemler çıkardı hep. Ayrıca 2ablam ve annem babam yüzünden hastalandı. Genetik kaynakliydj ama sende meslekte ilerlersen öğrenirsin ki genetik olması genelde tek başına yeterli olmuyor stres ve üzüntü çıkarıyor psikolojik rahatsızlıkları. Yaşadıkları yüzünden yıllardır hastalar ben baktım yıllarca. Buna rağmen bir değer görmedim. Lise mezunlugu dışında hiçbir okul bitiremedim çünkü ben garip bir şekilde evdekilerle ilgilenme konusunda aşırı güçlü ama arka planda hep uzulucek ve hayatını duzeltemeyecek kadar da hassasım tabi bu gördüğüm psikolojik siddetlerden de kaynaklanıyor ne yaparsam beğenilmedi hep başarısız bakıldı. psikolojim bozuk depresyondayım bir süredir çok çabaladım ama hayatım aşırı zor ve problemli ve artık ölmek istiyorum. Bir çıkış göremiyorum kendime. Ne yapacağımı bilmiyorum. Herşeyin farkındayım ama bu ortamda oldukça hicbirsey yapamıyorum. Yeri geldi yataklık oldum haftalarca çıkamadım. Konular yüzeysel bunlar. Bense sadece huzurlu sakin bir ortamda kendi gelecegim için çabalamak istiyorum bir kerede kendim için ama cabaladikca batıyor gibiyim.
Anlıyorum seni , şey de yapma hani bir kız yüzünden kendini herkese kapatma. Sonuçta dünyada böyle insanlar var diye herkes kötü olucak diye bakarsan kendine zarar vermiş olursun yinede kararın buysa sen daha iyi bilirsin. Beklemek istemeyen gitsin bencede seven bekliyor çabalıyor. Sen üzülme bu konuya kurtulmuştun gözüyle bak. Belki tıp okumasan konuşmazdı acı ama böyle bazı insanlar gerçek konusucam. Oyuzden gerçek sevgiyi bulmaya çalış. Sevgi emek de karşılıklı sen seviyor emek gosteriyorsan karşıdaki de birseylerden fedakarlık edebilmeli hep ben hep ben olmuyor
Vay be senin neler çektiğini okurken içim sızladı. Senin için gerçekten üzüldüm. Ne diyeyim bilemiyorum. Ben de hayatım boyunca ailemden hiç destek görmedim benim de babam hep şiddet yanlısı idi. Anneme de kardeşlerime de bu hayatı en az 30 yıldır zehir etti ama annemi takdir ediyorum ki o hiç pes etmedi ailem yuvam dağılmasın diyerek onyıllarca babam olacak o zalimin eziyetlerine katlandı en sonunda da yaşlılık geldi onca eziyetlerden çalışmalardan sonra birçok hastalığı çıktı. Şu an babam olacak o zalim yaşlandığı için eskisi kadar zorbalık yapmıyor ama biz hep ailece bu şekilde büyümek zorunda kaldık. Şimdiye kadar kimse bana yardımcı olmadı annem ve kardeşlerimden bazıları ara sıra yardımcı oldular ama insanın babası destek olmadıktan sonra onlar ne kadar destek olabilirler ki?
Kız hakkında söylediklerinde haklısın kendimi ondan dolayı herkese kapatmamaliyim. Ancak yıllarca bu şekilde büyüdükten sonra artık ilgisiz kalmaya sevgisiz kalmaya tahammülü kalmıyor insanın. Karşına çıkan biri bana umut olur diye düşünürken onun da beni saçma sapan bir sebeple istememesi gerçekten çok zor
Böyle bir hayatım olduktan sonra aşk yönünden de yüzü gülmeyince insanın gerçekten üzülmekten kendini alamıyor
Senin yaşadıklarını çok iyi anlıyorum, ama hayat devam ediyor gücün varsa cabalamayi asla bırakma çünkü güç tükendiği de öyle bir hale geliyor ki insan istese de olmuyor bazı şeyler. Kendi destegini kendin yaratmissin tıp kazanmissin maşallah umarım unutursun birgün bunları annene de çok üzüldüm umarım şimdiye kadar görmediği gün yüzünü bundan sonra görür. Eminim seninle de gurur duyuyordur evet baba olmayinca olmuyor benim diğer ablamlar destek çıktı arada yalan değil ama hiç yeterli olmadı isteseler de yapamazlar zaten o kadarını. Sana tavsiyem kendini mahrum bırakma sevgiden bir tane kız yüzünden biri geliyor diğeri gidiyor emin ol. Umut herzaman vardır sende eminim iyi kalpli birisindir. Karşına senin gibi biri çıkar. Konuşmak istersen dertleşmek istersen buradayım bu arada. Teşekkür ederim her şey için anlatmak bile iyi geldi 🙏
Benzer durumlarda olduğumuz için ben de seni anlıyorum. Ama lütfen ölmek istiyorum falan diye düşünme. Ben bir insanın ölmek istercesine zor bir hayat yaşadığını gördüğüm halde ona yardım etmezsem insanlığımdan utanırım. Bu yüzden lütfen artık dayanamıyorum dediğin zaman çok ihtiyacın olduğu zaman beni arayıp bulmaya çalış elimden geldiğince destek olmaya çalışırım sana. Bu tür zorlukları bizzat yaşayan bir ailenin çocuğu olduğum için sana mutlaka yardım etmek isterim.
Hatta bir arkadaşın olarak beni kabul edeceksen sana Instagram ımı da verebilirim.
Şöyle günün sonunda cabalamis ve kazanmış biri olmayı çok istiyorum ama umutsuzluk , amaçsız hisetmek, stres , yorgunluk ve buna benzer bircok duygu yüzünden çıkış yol bulamıyorum bende çıkış yolu için bekliyorum zaten istiyorum birşeyleri yoluna sokmayı. Ama bu hisler geçmiyor işte büyük ihtimalle de majör depresyondayım. Depresyon ve anksiyete teşhisim var zaten asabilicek güçte oldugumu bildigimden ilaç bıraktım ama şu an o güçte hisetmiyorum işte. oyuzden bu ölme düşünceleri Teşekkür ederim teklifin için yardım istemiyorum aslında ama konuşmak bana iyi gelebilir di belki çünkü anlatabilicek pek kimsem yok
Tamam anladım umarım senin için her şey güzel olur, yaşadığın tüm bu sıkıntıları unutacak neşeli mutlu huzurlu bir hayata sahip olursun ileride. Allah büyüktür sabret sonu güzellikle bitecek inşallah. Sonra dönüp bu eski kötü geçmiş zamanlara bakıp hepsinin geçtiği için şükredeceksindir.
İyi insanlarla karşılaşman dileğiyle 🙏🙏
Şu an ders çalışmam gerek o yüzden bu son cümlelerim bu şekilde oldu. Yoksa müsait olduğum zamanlarda yine konuşabiliriz, yanlış anlama yani
Sorun değil yazarsın sonra müsait olursan sende. deniz. nursenn Instagram hesabım zaten. Konuşuruz bu meseleleri
Kolay gelsin
👍👍
Umursamaz bence
Sebebini de sorabilir miyim
Niye umursasın ki
Milyonlarca erkek var
Di mi kızlar genelde böyle düşünür. Hiçbir zaman bir erkeği gerçek anlamda sevmediği için umursamaz. Doğru , ben de öyle düşünmüştüm
Genelleme yapma da ne değerin var ki kısaca
Erkeklerin hepsini sırayla kullanılacak sazan olarak görürler kızların çoğu
Orspular oyle gorur
Yok genelleme yapmıyorum ama çoğunun öyle olduğu da bir gerçek
Yanlış konuşuyorsun objektifin çok dar
Sen en başta öyle yorum yaparak benim bu söylediğimi farkında olmayarak destekledin ama
Ben onu belli bir kısım adına konuştum
Sen hangi kızdan bahsettiğimi bilmiyordun özel olarak o kızın nasıl biri olduğunu söylemedim, sen genel olarak kızlar için yorum yaptın haksız mıyım
Hayır
Ne hayır ı. Doğru söylediğimin sen de farkındasın. Büyük olasılıkla umursamaz , kızlarin geneli bu şekilde demek istedin işte o anlamda söyledin. Her şey kabak gibi ortada
Bunu anlamak için dil bilimci olmaya gerek yok. Sen bilinçaltında olanı farkına varmadan söyledin.