Kararsizim diyen erkek , kız gidip başkasıyla olursa ne hisseder?

Benimle görüştü , sarıldı , öptü. bu kadar. sonra birkaç gün geçti kararsızım dedi. Arkadas kalalim dedi. cok üzüldüm ben ama bir şey demedim. geri çekildim.8 ay geçti. baska biri yazdı bana değerimi bilen çok yakışıklı iyi bir adam. ben de kabul ettim. ve şimdiki çocukla bana kararsizim diyen kişi Univden sınıf arkadaşı. bizi sınav günü Elele gordu. gormemis gibi yaptı bizi görünce başka tarafa gidip oturdu. yanimda selam vermedi erkek arkadaşıma ama. cok. sinirli görünüyordu. neyse ben bu kadar saniyordum. ama öğrendim ki sınavdan erken çıkmış ve erkek arkadaşımla laflamis öyle. aaa sen atanmamis mıydın neden geldin demis. oysa zaten sosyal medyada görmüştur ki bizi Elele de gördu okulda vs. erkek arkdasim da sınav seviyorum ben deyip geçiştirmis. bu kararsızım deyip beni bırakan çocuk sizce ne hissetmiştir , düşünmüştur?
Kararsizim diyen erkek , kız gidip başkasıyla olursa ne hisseder?
Cevapla