Hoşlandığım kadın "madem beni seviyorsun, ev kiramı ve telefon faturalarımı ödememe yardımcı olmalısın" diyor, sizce haklı mı?

Ondan çok hoşlandığımı, aşık olduğumu ve sürekli onu düşündüğümü söyledim.

O ise "madem aşıksın öyle beni düşünmekle olmuyor, kira ve faturalara bir el at" şeklinde benden beklentiye giriyor bunları yapmayınca da sevgimden şüphe ediyor gün boyu konuşmuyor? Bir ilişkiye ancak bu şekilde başlayacağının sinyalini veriyor sürekli.

Bende bu yüzden ne yapacağımı bilmiyorum.

Seven insan, sevdiğinin faturalarını ödemeli mi gerçekten? 👀

Hoşlandığım kadın "madem beni seviyorsun, ev kiramı ve telefon faturalarımı ödememe yardımcı olmalısın" diyor, sizce haklı mı?
Cevapla