Annemin eve yerleşiyorsunuz demesi?

Bu ay 27 yasıma gireceğim, bes yıldır memurum ve bekarım. Bugune kadar hiç kendime ait yeni bir dolabım ve döşenmiş bir odam olmadı. Ailem hep maddi konuları öne sürüp almayı söz konusu bile etmedi. Kardeşlerim ve ben kendimizi evde fazlalık gibi hissettik hep. Çalısıp para kazanınca odamı duzenlemek için dolap sipariş ettim.

annem “zaten evlenmeyecek misin ne gerek var iyice yerleştiniz eve” dedi.
bu konu hakkında yorumunuz nedir merak ediyorum
Annemin eve yerleşiyorsunuz demesi?
Cevapla